tussen clitoris en vagina stimuleren en spuiten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

het wolfje
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 november 2010, 16:02

tussen clitoris en vagina stimuleren en spuiten

Berichtdoor het wolfje » ma 15 november 2010, 21:34

Hallo

Ik heb door de jaren heen bij toeval enkele keren tijdens het klaarkomen ejaculatievocht Geklaterd / gespoten. de eerste keer wel opschrikken, zovan wat is dat nu.
Van de paar keer dat het me was overkomen was het ejaculatievocht de ene keer wat meer dan de andere.
Wat daar nu echt de reden of oorzaak was van het kut geklaterd was ons, mijn man en mij niet bekend, vaak was ik wel erg opgewonden.
We zijn gaan opzoeken op het internet wat daar de oorzaak van was, mijn man is daar aardig wat uren druk mee geweest. Om de flauwekul en feiten te scheiden over ejaculatievocht.
Op het internet spreken vele site’s over G-spot stimulatie in combinatie van spuitend klaarkomen.
Er is een bepaalde g spot stimulatie techniekvoor wat voor vele vrouwen schijnt te werken.

Enigermate wetenschappelijke onderbouwd komt het vrouwelijke ejaculatievocht uit de klieren van Skene, soms ook 'de vrouwelijke prostaat' genoemd. die zich rond de uitgang van de urineleider bevinden. De Skene duct (uitgangen) kunnen zich naast en/ook in de urineleider bevinden.

Via G-spot stimulatie kan ik zelf niet spuiten, daar zijn we nu al wel achter.
We zijn er wel achter gekomen dat bij mijn het gebied tussen clitoris en vagina te stimuleren.
Door te kloppen of enigszins bedachtzaam te slaan, kan ik gaan spuiten, we kwamen er achter door dat mijn man met zijn jongeheer op deze plek sloeg terwijl ik met me benenwijd op de bankrand zat.(dit moet wel in combinatie met opwinding zegmaar gerust horny )
Ik kan het nu ook als ik horny ben door snel met mijn wijsvinger op deze plek te slaan en als ik dan sta zak ik bijna door me benen.
In sommigen home video’s zie je die spuitende vrouwen zich zelf ook slaan op deze plek zodat ze doorblijven spuiten.

Nu is mijn vraag dames zijn er ook andere die een buiten de reguliere G-spot stimulatie ervaring hebben met die plek tussen clitoris en vagina te stimuleren door te kloppen/bedachtzaam te slaan zodat ze spuiten.

Mvgr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 15 november 2010, 22:57

Vingeren op mijn Gspot leidt bij mij zelden tot ejaculatie, soms wel in bepaalde neukstandjes.

Maar clitoraal puur (vingeren/likken) vaak wel.

vorobushek
Berichten: 8
Lid geworden op: za 15 april 2006, 2:48
Locatie: antwerpen, belgie

Re: tussen clitoris en vagina stimuleren en spuiten

Berichtdoor vorobushek » wo 05 januari 2011, 18:45

Nu is mijn vraag dames zijn er ook andere die een buiten de reguliere G-spot stimulatie ervaring hebben met die plek tussen clitoris en vagina te stimuleren door te kloppen/bedachtzaam te slaan zodat ze spuiten.
In mijn ervaring kom ik regelmatig vrouwen tegen die spuitend klaarkomen en daar is een groot gedeelte bij dat inderdaad klaarkomt én spuit door de combinatie van kloppend/zachtjes tikken op de buitenkant van de vagina. Het werkt in veel gevallen nog directer met een combinatie van het niet té intens stimuleren van de g-spot en tegelijkertijd 'kloppen' op de buitenkant van de vagina en de bovenzijde/clitoris inbegrepen.

Werkt natuurlijk niet voor iedereen maar is zéker het experimenteren waard. Overigens leuk om mee te maken dat vrouwen die voor de eerste keer spuitend klaarkomen, plots heel verbaasd, soms verward of -onnodig- gegeneerd zijn maar bijna allemaal het best meer en vooral bewuster willen meemaken. Voor sommigen is het vaak zo intens dat ze het als hun beste orgasme omschrijven.....[/code]
Gedipl. masseur/therapeut. Relaties, sexualiteit, zelfvertrouwen enz. Yonimassages. Niet gratis.

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » wo 05 januari 2011, 19:07

Je hebt het over het perineum. Ik kan spuitend klaarkomen als ik op de juiste manier gevingerd word. Wat inhoud dat mijn man mij vingerd met 4 vingers tegelijk, zodat het mijn vagina goed opvuld, waardoor er spanning op mijn perineum komt te staan. En als hij dan ''lekker ruig'' vingerd, dan kom ik spuitend klaar. Maar kloppen op mijn perineum werkt voor mij niet om spuitend klaar te komen. Wel is het erg opwindend als hij daar met zijn penis op klopt.
i've got the bullits,and i WILL shoot!

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » wo 05 januari 2011, 19:13

Sorry, het gaat dus niet over het perineum, lees ik nu...excuus. :oops:
i've got the bullits,and i WILL shoot!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten