Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Dating

Berichtdoor Spelfje » do 13 september 2012, 19:01

Ik ben dan wel nieuwsgierig naar de verschillen in sexueel opzicht. Ik kan me zo voorstellen dat die verschillende wensen en verlangens zwaar op je maag kunnen liggen.
Zijn die te overbruggen Es?

Ik GUN het je zó! :D11
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Dating

Berichtdoor junglelife » do 13 september 2012, 20:43

@ EstherC

Kan het even niet laten om te reageren, dus bij deze....... gun je het zo van harte meid, ga ervoor en geniet ervan :kiss:

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Dating

Berichtdoor junglelife » do 13 september 2012, 20:47

Nog steeds wel contact met AZ en als het goed is komt hij een keer mijn nieuwe huisje inspecteren :lol:
Misschien moet ik dan even een fotosessie van hem maken en hier op She plaatsen voor de dames, wie is er voor ? :mrgreen:
Is dat nou wel verstandig JL?
Als ik eenmaal naakt voor je sta loopt het gegarandeerd uit de hand! ;-)
Knip foto's met mijn ogen dicht, speciale gave die je nog niet wist :wink:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » do 13 september 2012, 21:19

Nog steeds wel contact met AZ en als het goed is komt hij een keer mijn nieuwe huisje inspecteren :lol:
Misschien moet ik dan even een fotosessie van hem maken en hier op She plaatsen voor de dames, wie is er voor ? :mrgreen:
Is dat nou wel verstandig JL?
Als ik eenmaal naakt voor je sta loopt het gegarandeerd uit de hand! ;-)
Knip foto's met mijn ogen dicht, speciale gave die je nog niet wist :wink:
Hahaha :)

Alles goed gegaan met de verhuizing? Wat een werk he... maar het is de moeite wel waard nu je in het nieuwe huis zit!
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Dating

Berichtdoor junglelife » do 13 september 2012, 21:24

Alle moeite zeker waard geweest, al is er zijn er hier en daar nog wel wat klusjes maar het bevalt meer als uitstekend.
Je bent altijd welkom AZ, zoals afgesproken, laat maar weten wanneer je wilt komen een keer tussen je dates door :lol:

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » do 13 september 2012, 22:28

Ten eerste bedankt voor alle lieve reacties! Dat doet me echt goed :kiss:

Vervolgens de vraag van Suz en eigenlijk ook Spelf proberen te beantwoorden...
en ik weet niet hoezeer jullie seksueel uiteen liggen maar dat kan misschien nog naar elkaar toe groeien?
Tsja, we hopen dus dat we daarin inderdaad naar elkaar toe kunnen groeien. Of dat gaat lukken weet ik echt niet, er zit nu een behoorlijk 'gat'. Zonder teveel in detail te treden komt het erop neer dat hij behoorlijk heftig van de bdsm-scene is. En daarbij ligt toch wel een sterke nadruk op pijn. Zoveel ontvangen als toebrengen.

Ik ken hem natuurlijk nog maar kort, dus helemaal doorgronden kan ik het niet. Maar we hebben er wel al veel over gesproken en bepaalde ervaringen van hem zijn bij mij behoorlijk hard binnengekomen. In die zin dat dat mij toch echt wel te ver gaat. Terwijl dat dus wel dingen zijn waar hij naar verlangt. Nu is dus de vraag of ik misschien wat meer zijn kant op kan schuiven en hij wat meer de mijne op zodat we uiteindelijk ergens in het midden beide onze voldoening vinden. Of dat gaat lukken zal de tijd uitwijzen.

Overigens zijn we beiden in de basis niet monogaam. We hebben afgesproken dat we wel samen monogaam van start gaan. Dus wellicht ligt daar voor in de toekomst ook een deel van de oplossing.

Lastige vind ik wel dat soms de angst me overvalt dat dit niet te overbruggen zal zijn, waardoor ik vergeet te kijken naar alle zaken hieromheen die dus wel echt heel erg oke zijn. Stiekem ben ik voor het eerst sinds tijden gewoon verliefd. En hij is dat ook. En ja, ik snap ook wel dat het allemaal snel gaat en we elkaar nog maar kort kennen, maar het belangrijkste is denk ik dat we er beiden hetzelfde in staan. We willen graag onze uiterste best doen om dit te laten slagen en we communiceren ons echt een slag in de rondte :mrgreen:

Uitzonderlijk aan hem vind ik trouwens dat hij dus zo ontzettend open is. Hij stelt zich absoluut kwetsbaar op en doet ook duidelijk zijn best om mij zoveel mogelijk op mijn gemak te stellen. Vandaag hebben we ook weer urenlang gepraat over van alles en de dingen die hij dan zegt komen echt aan. Bijzonder mens eigenlijk.

Morgenavond ga ik naar hem toe. Ik verheug me er echt op!
Dream it. Wish it. Do it!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » do 13 september 2012, 22:34

Dat klinkt goed EstherC ! En wat betreft die verschillen in wensen en verlangens... go with the flow. In een bepaalde situatie/sfeer kan er soms meer dan je van te voren had gedacht. Dingen ik dacht nooit te kunnen/willen lijken tegenwoordig makkelijk te gaan, niet gepland maar als vanzelf. Het ligt aan degene met wie je ervaring opdoet/deelt. Iets wat met de een niet wil kan met een ander misschien wel als de basis maar goed is en dingen bespreekbaar zijn.

Ze is verliefd! Heerlijk EstherC!

update van mij: vorige week hele aangename golf-blind-date gehad, voor herhaling vatbaar. Verder mijn 1-jarig jubileum gevierd met meneer L. Raar idee... een jaar al weer. Nee, niet de ideale man maar in deze fase van mijn leven past dit wel.

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 14 september 2012, 18:37

Er valt me een aantal dingen op:
...
Tsja, we hopen dus dat we daarin inderdaad naar elkaar toe kunnen groeien.
...
Nu is dus de vraag of ik misschien wat meer zijn kant op kan schuiven en hij wat meer de mijne op zodat we uiteindelijk ergens in het midden beide onze voldoening vinden.
...
We hebben afgesproken ...
...
We willen graag onze uiterste best doen...
Je hebt er veel voor over. Je gaat er echt moeite voor doen!!!
Dat klinkt serieus! Heel goed!
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » vr 14 september 2012, 19:17

@if: je hebt gelijk. Ik heb ik de loop der jaren al verschillende van mijn eigen grenzen zien verschuiven. Alleen ergens is het punt dat je zachte grenzen overgaan in harde. En daar kan ik niet overheen. Afwachten dus hoe ver mijn grenzen nog kunnen gaan en of dat dan oké is voor ons beiden.

En jij nog gefeliciteerd met jullie jubileum! Jaar alweer, time flies :kiss:

@AZ: bedankt. We zijn ook echt serieus hierin. Ik vind hem echt zo'n bijzonder en fijn mens. En een lekker ding :mrgreen:
Straks weer naar hem toe! :D11
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 14 september 2012, 21:04

Enige dagen geleden een hele vlotte eerste chat gehad, liep allemaal wel lekker, toen dezelfde avond gebeld,
maar oei wat moest ik aan die (bekakte) stem wennen.
Maar goed ik heb ook geen mooie stem dus... afgesproken voor 2 dagen later, uit eten.

Zodra ik haar zag wist ik: dit gaat 'm niet worden.
Geen fysieke aantrekking: op de foto's leek ze veel leuker en vlotter.
Vervolgens kreeg ik de hele avond haar medische geschiedenis te horen.

Eigenlijk wilde ik na een uur al weg...

Maar goed: dinsdag geef ik weer les aan mijn super aanrakerige,
waanzinnig aantrekkelijke, 36 jarige cursist :) :) :)

Partner of niet: ik ga haar uit vragen, ze is oud en wijs genoeg om "nee" zeggen als ze niet wil.
En een afscheidszoen geef ik haar ook, dat is in het verleden ook wel vaker gebeurd bij cursisten waar ik goed mee klik.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dating

Berichtdoor Jannie » zo 16 september 2012, 0:45

Gisteren voor het eerst na lange tijd ook nog eens gedated.

Door troubles met het het belgisch netwerk op zijn gsm en de gps was mister X een uurtje te laat waarvoor hij zich oprecht verontschuldigde. Ik heb zonder problemen zijn excuses aanvaard want hij meende het echt wel. Daarna volgde een fijne avond met open communicatie, in lijn met de voorafgaande chatgesprekken. Wel een verademing om eeos live met een openminded iemand te kunnen praten over zaken die ik niet met de mensen die mij omringen wil/kan bespreken.

Een fysieke klik bleef van mijn kant echter uit. Al van bij de eerste aanblik zei mijn buikgevoel 'nee'. Los daarvan heb ik ook het gevoel dat er onvoldoende match is.

Dus ja. toch wel wat jammer maar goed, het is wat het is. Ik moet het hem wel nog vertellen. Uit zijn lichaamstaal las ik immers een ander verhaal. Aangezien we eerlijkheid hoog in het vaandel dragen zal ik dat zeker doen maar eerlijk, ik breng liever fijner nieuws.
I do (did) it my way - Frank Sinatra

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » zo 16 september 2012, 12:54

@AZ: balen dat je date wat tegenviel. Hoe pak jij dat dan aan achteraf? Vertel je het haar eerlijk, of laat je het contact doodbloeden, of laat je gewoon niks meer horen? Ben daar wel benieuwd naar.
En veel plezier dinsdag. Ik ben benieuwd hoe ze reageert.

@Jannie: ook voor jou helaas een tegenvallende date :( Kan me goed voorstellen dat je je er niet op verheugt om dat te gaan bespreken. Sterkte daarmee.

Zelf ben ik erg blij met hoe vrijdag/zaterdag is verlopen. Weer hele goede en fijne gesprekken gehad. En ook tot aan de vroege ochtend seks gehad en dat ging echt supergoed. We hebben uitgebreid mijn grenzen besproken en hij is daar echt keurig binnen gebleven. En het fijnste was nog dat ik merkte dat hij heel duidelijk steeds aan het checken was of ik alles nog oke vond. Dat geeft me veel vertrouwen voor de toekomst.

Vanavond zie ik hem weer :P
Dream it. Wish it. Do it!

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dating

Berichtdoor Jannie » zo 16 september 2012, 17:14

Dankjewel Esther !

Jouw ervaringen klinken echt wel super! De wil om er samen iets van te maken werkt blijkbaar echt wel snel vruchten af. Houden zo ! :)

En jep, ook ik benieuwd naar het vervolgverhaal van AZ. :st:

Een zalige rubriek vind ik dit. =):
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 16 september 2012, 19:04

@AZ: balen dat je date wat tegenviel. Hoe pak jij dat dan aan achteraf? Vertel je het haar eerlijk, of laat je het contact doodbloeden, of laat je gewoon niks meer horen? Ben daar wel benieuwd naar.
En veel plezier dinsdag. Ik ben benieuwd hoe ze reageert.
Ik geef bij het volgende contact gewoon aan dat ik geen "klik" voel.
Dat is gewoon duidelijk en dan kan zij gewoon weer verder daten en ik ook.

Zelf ben ik erg blij met hoe vrijdag/zaterdag is verlopen. Weer hele goede en fijne gesprekken gehad. En ook tot aan de vroege ochtend seks gehad en dat ging echt supergoed. We hebben uitgebreid mijn grenzen besproken en hij is daar echt keurig binnen gebleven. En het fijnste was nog dat ik merkte dat hij heel duidelijk steeds aan het checken was of ik alles nog oke vond. Dat geeft me veel vertrouwen voor de toekomst.

Vanavond zie ik hem weer :P
Klinkt goed, veel plezier!
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
frouke
Berichten: 1689
Lid geworden op: di 12 december 2006, 16:55
Locatie: dorpje in Zuid-Holland

Re: Dating

Berichtdoor frouke » zo 16 september 2012, 20:30

Ik heb hier best regelmatig gelezen en aangezien ik al een poosje zelf 'op zoek' ben toch maar een keer reageren.

Tot vorig jaar zomer een relatie gehad en daarna weer teruggegaan naar de site waar ik daarvoor geweest was.
Ik ben een persoon die nogal de kat uit de boom kijkt. Rustig aan en niet meteen enthousiast reageren. Een paar keer gedate, na een poosje mailen en chatten.. En nu ben ik vorige week aan de praat geraakt met een man. Het contact was direct heel leuk en spontaan. Het gevoel dat ik volledig mezelf kon zijn en ineens was het halverwege de nacht.. Na een paar dagen op msn verder gegaan en daar staat een heeeeeeel klein fotootje. Zo te zien geen mooie man, maar hij heeft iets leuks. Telefoon nummer uitgewisseld en meteen gebeld..pfff..Normaal gesproken duurt dat weken. Zijn stem was voor mij helemaal goed en de gesprekken verlopen heerlijk spontaan.
En nu wil meneer al daten en de ene kant van me roept: DOEN...! Hij is echt heel leuk. De andere kant vind het eng en denkt..dit is niet bepaald 'ik' , die normaal de kat uit de boom kijkt. Soms zo lang dat die kat zijn eten wel elders gaan zoeken..
Hij roept terecht: Als ik je in de kroeg tegenkom, gaan we toch ook niet nog een paar weken chatten.. Zit wat in...
Lastig allemaal. Ik heb besloten hem deze week te willen zien, maar vind het eigenlijk doodeng..!
We gaan het zien allemaal...
Ik ben blij met mij


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten