Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » zo 16 september 2012, 20:34

heel veel succes frouke! geniet ervan en ga ervoor!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dating

Berichtdoor Anwen » zo 16 september 2012, 21:00

Inmiddels is dit topic ruim jaar oud...
Wat was het leukste/mooiste wat je dit jaar tijdens dates hebt meegemaakt?
Wat heb je er van geleerd?

Anwen? Din? AZ? EstherC? Junglelife?
Tja, ik ben natuurlijk inmiddels geen vrijgezel meer, dus ik heb niet veel date avonturen meer te delen. Maar dit blijft een heerlijk topic, om al jullie avonturen te lezen.

Na heel veel jaren vooral met vrouwen te zijn omgegaan (heel fijn en veilig, maar weinig uitdaging), heb ik mezelf zo'n jaar geleden in de wereld van de datingsites gestort. Een hoop eerste dates gehad, een korte relatie, een korte sexrelatie... maar vooral veel leuke spanning, een hoop plezier, af en toe wat frustratie en een hoop verbazing over al die lieve maar gekke mannen.
Er zitten een hoop leuke herinneringen tussen, leuke dates, ontvangen van aandacht en complimenten, leuke seks. Af en toe frustratie en zelfs wat drama, maar ook een hoop mannelijke aandacht en dat heeft me veel goed gedaan.
Ik heb er veel van geleerd. Mezelf laten zien aan mannen, voelen wat iemand je wel en niet brengt.

Een van de meest indrukwekkende en intense dates was toch met G., mijn huidige vriend. Hij had vantevoren medegedeeld dat hij altijd een pak draagt naar zijn dates, dus ik had de kans en de mogelijkheid om me ook een beetje op te doffen. Nou vind ik dat altijd heerlijk, dus ik een mooi blauw jurkje aan en mijn nieuwe blauwe pumps.
We ontmoetten elkaar in het park, en daar begon het al. Mijn mooie pumps waren namelijk nieuw, en daarbij loop ik sowieso weinig op hakken. Dus het kostte me wat moeite om goed te lopen en niet te struikelen, en daar maakte hij natuurlijk meteen een opmerking over. 'Kleine stapjes nemen, kleine stapjes'. :lol:
Moet je net tegen mij zeggen, want ik heb lange benen en houd van snel lopen. Maar ik deed mijn best. Toen gingen we over de markt lopen, over de kinderkopjes. Wat een hel!
Na een drankje op het terras gingen we nog verder een stukje lopen door het centrum, over kinderkopjes, scheve straten, opstapjes en steile hellingen. En een lol dat hij had! En ik ondertussen maar mijn best doen om ladylike over te komen. Dat vergde een hoop concentratie. G is natuurlijk dominant, en al doet hij eigenlijk nooit iets BDSM-achtigs op eerste dates, toch genoot hij zichtbaar van mijn gestuntel. Stuurde me expres over de moeilijkste plekjes. Hij kan er nu nog om lachen. :P
(we baarden trouwens wel opzien, ik in mijn nette jurkje, hij in pak.... een hoop hoofden die zich omdraaiden, die zaterdagmiddag in een druk stadscentrum).

Overigens waren bepaalde stukken van die date maar so so verder. Toen we zaten te eten dacht ik vooral: 'kerel, wat heb jij een groot ego!' :DD
Maar hij kroop snel onder mijn huid, hij wist me te verrassen, ik voelde me vrouwelijk en tegelijkertijd klein bij hem. And the rest is history.... :wink:
Laatst gewijzigd door Anwen op do 20 september 2012, 8:28, 1 keer totaal gewijzigd.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Dragah
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 14 september 2012, 23:58
Locatie: Grootste polder van Nederland

Re: Dating

Berichtdoor Dragah » zo 16 september 2012, 22:29

Lieve Anwen,

Wat een heerlijk verhaal over een bijzondere ontmoeting. Ik lees heel herkenbare aspecten. Dank je dat je dit met ons deelt. En wat fijn dat de relatie nog bestaat.
sometimes you never can tell....

Gebruikersavatar
frouke
Berichten: 1689
Lid geworden op: di 12 december 2006, 16:55
Locatie: dorpje in Zuid-Holland

Re: Dating

Berichtdoor frouke » zo 16 september 2012, 22:45

De update volgt heel snel..Het duurt hem allemaal te lang. Ben te passief. Blijkbaar is een week chatten en bellen voor hem al te lang........... Wordt niet vervolgt dus..
Ik ben blij met mij

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dating

Berichtdoor Jannie » zo 16 september 2012, 23:11

@ Frouke: als één week chatten en bellen voor hem echt al te veel geduld vraagt, dan denk ik eerlijk gezegd dat je 'm beter kwijt dan rijk bent. Wellicht gooit hij zich meteen op iemand anders waar ie dan ook weer in 1, 2, 3 wil afspreken. Ik heb niet het gevoel dat het hem dan echt om de persoon an sich gaat.
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 16 september 2012, 23:11

De update volgt heel snel..Het duurt hem allemaal te lang. Ben te passief. Blijkbaar is een week chatten en bellen voor hem al te lang........... Wordt niet vervolgt dus..
Nou... :(

Wat een ongeduld van zijn kant zeg....

Sommige mensen zijn het gewoon waard om een poosje op te wachten vind ik.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
frouke
Berichten: 1689
Lid geworden op: di 12 december 2006, 16:55
Locatie: dorpje in Zuid-Holland

Re: Dating

Berichtdoor frouke » zo 16 september 2012, 23:52

Daar hebben jullie helemaal gelijk in en zo voelt het ook..
Ik was alleen even behoorlijk verbijsterd van zijn verhaal en ik ben daarbij ook een persoon die eerst bij zichzelf te rade gaat voor ze naar een ander wijst.. Dus het moest even landen.

Inderdaad AZ. Ik denk dat ik het zeker waard ben enig geduld voor op te brengen... :)
Ik ben blij met mij

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » ma 17 september 2012, 19:27

@frouke: jeetje wat lomp zeg! :kiss:

@anwen: mooi verhaal. Heel veel geluk verder met hem.

Ik ben voor de verandering weer eens onderweg naar G. :mrgreen: Ben erg blij met een broer in de buurt die het geen probleem vindt om m'n dieren geregeld eten te geven. Vannacht sliep ik ook bij hem. Heb toen last minute maandagochtend vrij genomen zodat we nog een beetje konden uitslapen. En dat was geen overbodige luxe :twisted:
Dream it. Wish it. Do it!

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Re: Dating

Berichtdoor Kulderzipken » ma 17 september 2012, 20:44

@Esther Gaat helemaal de goede kant op met je zo te horen. Fijn voor je. :)
Carpe Diem

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 18 september 2012, 21:32

Leuk verhaal Anwen! Wel stijl trouwens, in pak en mooie jurk daten :)

Vandaag de 2e dag lesgegeven aan de ultieme cursist. :) :)

Als ik de ontvangstruimte binnenga en haar weer zie, slaat mijn hart even over. :love:

De eerste helft van de ochtend is ze wat afstandelijker dan de 1e dag (vond ze dat ze te ver was gegaan de 1e dag?), de 2e helft is ze al wat losser.

We gaan lunchen en het gesprek wordt heel persoonlijk.
Ik bespeur wat onvrede met haar vriend, maar niet ernstig genoeg om uit elkaar te gaan.

s'Middags is de sfeer van 2 weken geleden helemaal terug.
We genieten van de interactie en terloopse aanrakingen worden niet ontweken.
weer die enorme aantrekking, weermoet ik me beheersen om haar niet te zoenen, bizar gewoon. De middag gaat te snel om. Het is gebruikelijk dat cursisten supportvragen kunnen stellen, die horen ze aan mijn accountmanager te richten die dan vervolgens de vraag weer doorspeelt aan mij: geen directe communicatie iig. Ik geef haar echter (tegen protocol in) mijn telnr en emailadres en zeg dat ze me altijd kan bellen/mailen voor support.

Het moment van afscheid nadert en ik voel de spanning gewoon in mijn buik, wat een vlinders!

Als ze vertrekken wil loop ik met haar mee naar de auto.
Ze bedankt voor een hele leuke leerzame training en wil me een hand geven.
Op dat moment zeg ik: "Even off the record, maar ik vind je een van de leukste vrouwen die ik ooit heb ontmoet!" Ze lacht en zegt: "dank je wel!" In plaats van een hand wordt het nu 3x kus op de wangen.

Ik heb haar niet uitgevraagd, ik heb geen zin in een waarschijnlijk goede relatie te roeren.
Ze heeft wel mijn gegevens, dus het balletje ligt nu bij haar.

Hoe dit afloopt, geen idee. Ik heb iig twee geweldig fijne cursusdagen gehad :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Dating

Berichtdoor Jannie » di 18 september 2012, 21:35

Nice :D5

Hoop je nu toch niet stiekem op bericht?
Ik vermoed, of neen, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik daar toch zou op hopen. :st:
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 18 september 2012, 21:56

Nice :D5

Hoop je nu toch niet stiekem op bericht?
Ik vermoed, of neen, ik weet eigenlijk wel zeker dat ik daar toch zou op hopen. :st:
Natuurlijk hoop ik dat ze contact op neemt! :) :)
Maar dat zal in 1e instantie wel zakelijk zijn: een supportvraag.
Maar dat weet ik snel genoeg om te buigen naar persoonlijk, dat is me in het verleden al vaker gelukt :P
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » di 18 september 2012, 22:40

En ik maar denken dat ik je ultieme cursist was.. :roll:

Ik duim voor je!

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » wo 19 september 2012, 6:20

En ik maar denken dat ik je ultieme cursist was.. :roll:

Ik duim voor je!

IF :!:
Dass war einmal, IFje :wink: :lol:

Dank je!
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Bert1960
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 16:24
Locatie: Twente

Re: Dating

Berichtdoor Bert1960 » do 20 september 2012, 0:19

ik dacht dat het niet meer zou gebeuren, maar heb toch onverwachts een beetje vlinders in mijn buik ..... morgenavond zie ik haar weer ......
geniet van het leven


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten