Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Bert1960
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 16:24
Locatie: Twente

Re: Dating

Berichtdoor Bert1960 » zo 14 oktober 2012, 23:40

Update van mijn date .......

om 18 uur opgehaald en naar de stad gegaan (Enschede). Lekker gegeten en naar de film (Les Intouchables, maar dat wisten jullie al .....). Na de film het toetje van het diner (tiramisu), waren we door al het kletsen voor de film niet aan toe gekomen. Daarna aan het plein bij de Oude Kerk (degenen die Enschede kennen weten wat ik bedoel) op een lekkere bank op een heerlijk verwarmd terras gezeten tot het zo maar 4 uur in de nacht was ...... heerlijk kletsen over van alles en nog wat ...... oja ........ ook nog zoenen

al met al was het erg fijn en we gaan vaker leuke dingen doen!!!!!!
geniet van het leven

Gebruikersavatar
dragonfly
Berichten: 262
Lid geworden op: do 07 juni 2012, 15:02
Locatie: Drenthe nl

Re: Dating

Berichtdoor dragonfly » ma 15 oktober 2012, 0:25

Haha Bert wat leuk, je brengt me terug in de tijd.Ongeveer 24 jaar geleden ging ik daar ook naar de film met een jongen, nu al 21j mijn man :lol:
Fijn dat het zo leuk was, succses met de volgende date

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » ma 15 oktober 2012, 19:46

Na heel veel meelezen dacht ik nu is het eigenlijk wel eens tijd dat ik hier ook mijn bijdrage lever. Ik ben nu zo'n 2,5 jaar vrijgezel maar vind dat eigenlijk niet zo erg, maar ondanks dat ik het allemaal prima vind zo lijkt het me toch ook wel weer leuk weer iemand tegen te komen.. ik ben ondertussen genoeg leuke mannen tegen gekomen alleen geen van alle echt een klik.. vandaar dat ik na alle goede verhalen van jullie over paiq ook maar is ben gaan kijken :wink:

het gevolg is dat ik eigenlijk nog niet veel gedate heb, maar wel 1 keer met iemand afgesproken die na afloop helemaal in was om nogmaals wat af te spreken maar daar hoor ik nu niets meer van, dus ik ga ervanuit dat dat niets word! en woensdag heb ik dan mijn tweede date, dus ik ben benieuwd..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Dating

Berichtdoor Djinniyeh » di 16 oktober 2012, 9:43

tof Tes, ik wens je veel succes!!

Gisteren een smsje: D, ben je thuis? Ik vertrok net met de hond, stuur sms terug terwijl ik de straat opwandel en wat zie ik daar staan: een silhouet tegen een moto geleund .... hij moest me gewoon zien zei hij :)). Samen gaan wandelen en daarna binnen praten tot het weeral een onnoemelijk uur was. Jeetje, ik ben echt een beetje blown away ...
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dating

Berichtdoor Anwen » di 16 oktober 2012, 10:25

Oeh Djin, wat leeeeuuuuk! Ik krijg helemaal plaatsvervangende kriebels, haha.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » di 16 oktober 2012, 16:56

wat super djin! echt leuk zo'n plotselinge verrassing! :D11
live your life to the fullest!

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Dating

Berichtdoor WhoAmI » di 16 oktober 2012, 19:17

Wat leuk!!! Fijn gevoel vast en zeker

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Suzette » di 16 oktober 2012, 20:11

tof Tes, ik wens je veel succes!!

Gisteren een smsje: D, ben je thuis? Ik vertrok net met de hond, stuur sms terug terwijl ik de straat opwandel en wat zie ik daar staan: een silhouet tegen een moto geleund .... hij moest me gewoon zien zei hij :)). Samen gaan wandelen en daarna binnen praten tot het weeral een onnoemelijk uur was. Jeetje, ik ben echt een beetje blown away ...


zwijmel...... ik herinner me zoete tijden!!

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Dating

Berichtdoor junglelife » di 16 oktober 2012, 20:28

tof Tes, ik wens je veel succes!!

Gisteren een smsje: D, ben je thuis? Ik vertrok net met de hond, stuur sms terug terwijl ik de straat opwandel en wat zie ik daar staan: een silhouet tegen een moto geleund .... hij moest me gewoon zien zei hij :)). Samen gaan wandelen en daarna binnen praten tot het weeral een onnoemelijk uur was. Jeetje, ik ben echt een beetje blown away ...
Kijk dit is wat we graag horen, hier zwijmelen we allemaal bij weg, dit willen we allemaal ervaren en meemaken ( ook al is het voor sommige verleden tijd )
Heerlijk Djin, ga zo door en hou ons vooral op de hoogte :mrgreen:

Alleen van het lezen van je tekst geniet ik al :D

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » wo 17 oktober 2012, 0:34

Ik lees hier weer goede berichten. Geniet ervan! :kiss:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » wo 17 oktober 2012, 11:31

tof Tes, ik wens je veel succes!!

Gisteren een smsje: D, ben je thuis? Ik vertrok net met de hond, stuur sms terug terwijl ik de straat opwandel en wat zie ik daar staan: een silhouet tegen een moto geleund .... hij moest me gewoon zien zei hij :)). Samen gaan wandelen en daarna binnen praten tot het weeral een onnoemelijk uur was. Jeetje, ik ben echt een beetje blown away ...
Dit soort spontane acties zijn zo leuk!

Vriendinnetje van 2010 moest er niks van hebben: vond het niet leuk als ik onverwacht op de stoep stond, omdat dat "haar schema door de war gooide".

Blij dat jij er anders over denkt :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Dating

Berichtdoor Djinniyeh » wo 17 oktober 2012, 11:38

Om eerlijk te zijn stond hij op de hoek van de straat 'want als ik had geschreven dat ik geen tijd had of bezig was, tja, dan was hij gewoon vertrokken' ... maar ik kwam dus al afgelopen voordat hij kon sturen dat hij er was lol ... .

't Is toch een beetje een vreemde situatie vind ik ... ik krijg x smssen per dag waarin hij vertelt hoe gek hij op me is, wil me elke dag zien enz, maar een kus ... ho maar, rustig aan ... raar toch een beetje? lol

edit wegens GROVE dt-fout
Life is a gift, live it to the fullest ...

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » wo 17 oktober 2012, 16:51

Toch maar eens gaan zoenen hoor Din!
Zo belangrijk zoenen.... en zo lekker!

Enjoy!

IF :!:

Gebruikersavatar
frouke
Berichten: 1689
Lid geworden op: di 12 december 2006, 16:55
Locatie: dorpje in Zuid-Holland

Re: Dating

Berichtdoor frouke » wo 17 oktober 2012, 18:43

Leuke berichten weer...:)
Ik ben blij met mij

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Dating

Berichtdoor Suzette » wo 17 oktober 2012, 21:00

Om eerlijk te zijn stond hij op de hoek van de straat 'want als ik had geschreven dat ik geen tijd had of bezig was, tja, dan was hij gewoon vertrokken' ... maar ik kwam dus al afgelopen voordat hij kon sturen dat hij er was lol ... .

't Is toch een beetje een vreemde situatie vind ik ... ik krijg x smssen per dag waarin hij vertelt hoe gek hij op me is, wil me elke dag zien enz, maar een kus ... ho maar, rustig aan ... raar toch een beetje? lol

edit wegens GROVE dt-fout

He??????????? nog niet gezoend Din?

Nou kom op dan en grijp deze vent en zoen hem!

Weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt (vind ik hoor)

Kom op!! :P


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten