do's don'ts en maybe's in de sauna

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Spelfje » do 22 november 2012, 10:14

het ziet er allemaal gelikt uit
Helaas is de infrarood sauna niet heet genoeg
Teveel onrust, gepraat bijv in sauna en dan ook hardop
Veel BN'ers
Mensen die voor XEZE sauna gingen en er geen kaas va hebben gegeten, en doen alsof dat wel zo is
Mooie mensen die gezien willen worden
Bloot waar het niet hoort
Duur eten en drinken


En dus idd teveel gevoos en bloot geshow
Is dat de hippe variant?

Ik ben blij dat ik daar nooit ben geweest dan. Of je moet het Elysium in Bleiswijk ook meerekenen?
Over BNérs gesproken.....ik kwam daar ooit Rob Geus; de Smaakpolitie, in zijn badjas (GODZIJDANK niet naakt! :shock: ) tegen. Ik kan je vertellen dat ik meteen geen trek meer had..... :lol:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Jippie » do 22 november 2012, 16:30

En wat is een BN' er... een Blote Nederlander?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat half bekend Nederland de sauna opzoekt om even te laten zien hoe ze er in hun blote reet uitzien.

En verder... tja, ik moet toch eerlijk bekennen dat sommige lichaamsdelen niet in verbinding met de grijze massa staan. .die kijken en doen maar net waar ze zelf zin in hebben... hoogst irritant!
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Suzette » do 22 november 2012, 18:15

En wat is een BN' er... een Blote Nederlander?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat half bekend Nederland de sauna opzoekt om even te laten zien hoe ze er in hun blote reet uitzien.

Beter BBN'er dan dus ;)

Ik ben er 2x geweest en zag er genoeg. Miste waarschijnlijk ook nog het nodige want ik ken er ook heel veel niet.

Gebouw + buiten is echt heel mooi, zowel in de zomer als in de winter. Maar too much. Vind ik.

Nee, gewoon een recht toe recht aan sauna voldoet prima.

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Hubbie » do 22 november 2012, 22:09

Zeg Suzette,

Vertel nou eens over welke sauna je het hebt.
Ik heb al aardig wat sauna's van binnen gezien inmiddels maar herken gelukkig niet wat je verteld. De enige sauna die ik persoonlijk wat minder vond was de Zwaluwhoeve. Maar dat was meer omdat het me wat te massaal was.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Miss B » do 22 november 2012, 22:28

Een kusje moet kunnen in de sauna... :D
een stiekeme aanraking onderwater, omdat ook hier warmte, water, de rust en ontspanning
opwinding met zich meebrengt..maar nooit zal iemand daar last van hebben..
Gewoon NOT Done wat mij betreft.

Gelukkig kom ik nooit BBN ers tegen, aan de andere kant het zijn gewoon mensen die ook recht hebben op een heerlijk dagje sauna.. hihi..
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Suzette » za 24 november 2012, 14:59

Zeg Suzette,

Vertel nou eens over welke sauna je het hebt.
Ik heb al aardig wat sauna's van binnen gezien inmiddels maar herken gelukkig niet wat je verteld. De enige sauna die ik persoonlijk wat minder vond was de Zwaluwhoeve. Maar dat was meer omdat het me wat te massaal was.

Zuiver

marc71
Berichten: 232
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 11:24
Locatie: omg. Breda

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor marc71 » ma 26 november 2012, 17:38

Leuk al die reacties.

Gelukkig delen jullie allemaal dezelfde mening als ons! Toch hebben wij al een paar keer meegemaakt dat er meer gebeurde dan alleen genieten van de sauna. We zijn op internet ook al vaak oproepjes tegengekomen van stellen die contact zoeken in een sauna.
Maar net als jullie, is dat niet aan ons besteed. Wij gaan regelmatig naar deverana, elysium of zuiver. Dit zijn voor ons reguliere sauna's. ( geen "hippe")
geniet!!

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Hubbie » ma 26 november 2012, 22:09


Zuiver
Daar ben ik (nog) niet geweest, dus dat kan ik niet beoordelen.
Misschien ook maar eens op het lijstje van nog te bezoeken sauna's zetten. :mrgreen:j

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 27 november 2012, 20:44

Ik geloof dat ik uit de toon ga vallen met mijn antwoord :-)

Ik ben het om te beginnen volledig eens met iedereen dat je niemand ongewenst mag confronteren met seksueel gedrag, maar dat geldt voor alle seks in een openbare ruimte dus ook in het bos of in de duinen (en daar kunnen, in tegenstelling tot de sauna, nog kinderen langs komen, daar moet ik dus helemaal niet aan denken). Prima als je het doet, maar zorg er absoluut voor dat niemand het ziet.

Ik heb wel (vaker dan) eens in bepaalde "normale" sauna's gezien dat er s'avonds laat wel eens lichtelijk gevoosd wordt in bv het bubbelbad. Dat stoort mij persoonlijk totaal niet.

Maar toch hebben ex en ik in een ver verleden ook eens gerommeld in het bubbelbad. Het mooie is dat er niets te zien was voor anderen vanwege de bubbels.
Uiteraard zaten we heel zedig naast elkaar als de bubbels stopten.

Op misschien wel honderden saunabezoeken is dit 2x gebeurd.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 9 gasten