Hoe vaak doen jullie het?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Giselle
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 28 november 2012, 17:03

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Giselle » ma 07 januari 2013, 21:35

Proest...1x per 2 jaar...ongeveer :-)
@Venus Kop op! Ik heb ook een periode gehad (3,5 jaar) zonder enige intimiteit. Ik heb een motto:
De echte optimist die weet dat aan alles een einde komt. De pessimist die twijfelt daaraan.

Ik ben van de trap af gekukkelt en zo in de armen van een vreemde vent beland. Tja, en die vreemde vent is nu mijn lief;-) Zo spontaan kan het gaan.

Hoe vaak wij het doen. Hmm...een paar keer week zeker. In de vakantie met minder stress is er ook meer activiteit. Kortom wij hebben geen vast moment.

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Djinniyeh » di 08 januari 2013, 12:15

Ik zit in een prille relatie van 3 maandjes lang ... traditioneel gezien leven wij nu een beetje als konijntjes lol, van 1 tot 3 keer per dag ...

zal binnen een paar maand een meer representatief cijfer kunnen geven denk ik ;).
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Spot the difference » di 08 januari 2013, 15:46

Naar mijn ervaring moet je best een paar JAAR wachten voor enige representativiteit.

Drie keer per dag..... waar is de tijd. *mijmer*

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Spot the difference » di 08 januari 2013, 16:08

Ik doe het als ik het voel, als het in me opkomt (spannend, want het komt ook wel eens niet)
Als de rest van Nederland het vaker of minder vaak doet zal me een worst wezen..
Ik raak min of meer al in paniek als iemand zegt dat hij 'toch wel iedre week seks wil hebben ', (meestal iets van de derde zin tijdens een chatgesprek op een datingsite) :D6 terwijl ik in de goede mood best wel twee keer per dag tussen de lakens wil
Het lijkt me echt niks, vaste neukpunten zeg maar, zou ik dan vrijdags gaan denken > shiterdershit... we moeten nog neuken... :D1
Als mijn buurman het vaker doet, moet ik dan een tandje bijzetten?
Als mijn buurvrouw maar één keer in de maand wil ben ik dan een ruige nimphomane?
Ik heb niets met die lijstjes en Maurice de Hond is soms handig maar met seks houd ik die man in zijn statistieken. Zou Maurice het gemiddelde onbewust dan wel bewust willen halen? Zou het hem beïnvloeden? Hij zou het gemiddelde kunnen sturen, de uitkomst kunnen beïnvloeden door meer te gaa... ojé... ik dwaal af..

De beleveing voor mij is het voelen, de opbouw, het willen, verleiden.. en dat staat haaks op 'drie keer per week' Das net zoiets als woensdag > gehaktdag, volgens mij een (dé?) dooddoener in de seks?
Maar Walaraven, ik gun jou je drie keer van harte trouwens, en dat op jouw leeftijd, ik hoop dat ik dan ook nog zo hoog van de toren kan blazen :DD
Een mooi uitgangspunt, lieve Botinne.

Maar in de praktijk kan dat ideaal al wel eens tegenvallen. Als bij 1 van de twee het hoofd zelden leegraakt door allerlei beslommeringen, kan je ook niet eeuwig blijven wachten tot wanneer 'het' gevoeld wordt. 't Is te zeggen, je kan wel wachten maar dat kan wel eens frustraties opleveren. Geplande sex lijkt een laatste strohalm, maar als je dan -ook gepland- een aantal hulpmiddeltjes inschakelt die de sfeer en gemoedstoestand bevorderen, dan kan dat alsnog geweldige intense sex opleveren. Do try this at home. :wink:

BTW Laars, hoe vaak doe jij het met je boots aan?

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Laars » wo 09 januari 2013, 1:33

Aaai ja, iets te zwart wit, dankje Spot! :)

Ik denk ook dat er niets mis mee is als het voor beide partijen werkt, misschien had ik dat er even bij moeten zetten.

Voor topicstarter en partner is het fijn waarschijnlijk en voor jou ook Spot.
Als het werkt is het een oplossing en zeker de moeite waard om op deze manier de verschillende behoefte aan elkaar aan te passen? Een soort van middeling? Vast pragmatisch enzo

Ik weet niet of het mijn ideaal is. Ik weet dat als ik onder druk, en zo zou ik vaststaande afspraken best wel eens kunnen ervaren, al snel een soort van bevriezing voel.


Ik heb intrinsieke motivatie nodig.. Ik zou misschien wel op commando mijn hoofd kunnen legen maar dat is dan ook alles :mrgreen:
Ik heb me wel eens afgevraagd waarom ik in het verleden soms niet bereid was mijn hoofd leeg te maken, zorgen bleef houden, of me zorgen bleef maken.. Niet in staat mijn kop richting seks en contact te manouvreren.
Goed, dat is een ander topiccc..

Fantaseer jij over mijn regenlaarzen Spotske? :mrgreen:
En ehm.. dit topic gaat over hoe vaak we van bil gaan... ik heb jouw schema nog niet kunnen bewonderen :D1
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor vir40 » do 10 januari 2013, 9:07

wij doen het nu 1x per 6 weken of zo....en ik heb er vrede mee :mrgreen:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

polleke
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 11 januari 2013, 21:52

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor polleke » vr 11 januari 2013, 22:09

Tja, als je het echt wil weten, elke ochtend en elke avond, 7 dagen per week, en de weekeinden of vakanties misschien nog een keer extra. En we nemen er de tijd voor. ( gewoon de wekker wat eerder zetten).
We zijn nu 5 jaar samen ( 49 en 43) en genieten er nog steeds volop van. Het belangrijkste is dat we er allebij evenveel zin in hebben en het voorspel eigenlijk de hele dag doorgaat :-).
Ik hoop dat het nooit overgaat :-)

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor 230volt » za 12 januari 2013, 18:14

Jaloeoeoers :!: :o
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Suzette » za 12 januari 2013, 20:13

Jaloeoeoers :!: :o

Serieus?



Ik heb wel wat meer/beters te doen. Klinkt flauw maar zo voel ik het. De hele dag bezig met voorspel kan ik niet gebruiken in mijn dagelijkse bezigheden.

Lang (lang lang) praten en in elkaars armen in slaap vallen is voor ons net zo waardevol als passievolle seks.
Soms willen we seks, soms praten.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor 230volt » za 12 januari 2013, 20:23

Suzette, ja serieus!
Al moet je alles natuurlijk wel een beetje relativeren en naar je eigen situatie vertalen.

Hetgeen Polleke schrijft past exact bij mijn onderschrift, alleen is dat niet de 'next level' maar het ultieme, misschien niet reële einddoel van mijn tocht.

Uiteraard zijn de meeste mensen gelukkig aan het werk en heb ik ook niet de hele dag tijd voor 'voorspel', maar buiten werktijd om, blijven er nog veel uren over in een dag.

Lekker in elkaars armen in slaap vallen is heerlijk! Gelukkig ken ik dat gevoel!


220volt
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Spelfje » zo 13 januari 2013, 1:41

7 dagen in de week 'sochtends én 's avonds?? :shock:
Nooit eens een dagje (of zelfs een tijdje) dat je elkaar wel kan schieten?
"Women are made to be Loved
....not understood"

polleke
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 11 januari 2013, 21:52

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor polleke » ma 14 januari 2013, 12:46

En dat voorspel is eigenlijk een soort constante fase, ik bedoel dan meedenken in de lingerie, weten wat ze vandaag aanheeft, regelmatig een welgemeend compliment, af en toe een smsje versturen, of een erotische foto. Samen koken, een kleine keuken en dus veel lichamelijk contact :-)
Kortom, de spanning wordt met kleine dingen de hele dag opgebouwd.( of bijvoorbeeld een dagdeel niet klaarkomen haha)En daar genieten we allemaal volop van. :-)

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Spelfje » ma 14 januari 2013, 13:31

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag :wink:
Nooit eens een periode dat je in die te kleine keuken denkt "Ga eens aan de kant mens, je staat in de weg!"??

:mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

polleke
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 11 januari 2013, 21:52

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor polleke » ma 14 januari 2013, 13:37

Nope. Nooit gehad. :-)

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Hoe vaak doen jullie het?

Berichtdoor Spelfje » ma 14 januari 2013, 13:41

5 jaar lang, 7 dagen in de week, 2 keer per dag.... :roll:


Hm, ik vind sex heul fijn en lekker hoor maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten