- Verhaal: Miss B schrijft een verhaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 01 mei 2008, 14:38

jullie doen je best maar...
ik lees het wel... ik wil ook wel eens een pmmetje
ben echt even weg.....

kus
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

waveydavey
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 28 april 2008, 16:43

Berichtdoor waveydavey » do 01 mei 2008, 14:41

Ik moet eerst deze hele stapel verhalen doorwerken, op de een of andere manier gaat dat niet zo snel :)

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » vr 20 juni 2008, 17:26

geen verhaal.. maar een mooi liefdes gedicht al zeg ik het zelf

Als ik mijn warme lichaam neerleg
Op het koele laken en mezelf
Omsluit met het zachte frisse dekbed..
Wordt ik omvangen door de rust
Dwalen mijn gedachten af
Naar de vingers die ik in mijn nek voel
De hand die op mijn heupen brandt
De hartstocht die ik diep in mij voel
Klaar om zijn vrijheid te krijgen
In het spel der liefde

Met mijn ogen gesloten
Op mijn lievelingsplek in huis
Ervaar ik het verlangen
De hunkering naar wat
De liefde van je leven genoemd kan worden
De gedachten alleen al
Is genoeg om mezelf het verliefde
gelukzalige gevoel te geven
de handen te voelen waar ik ze wil voelen
in een eindeloosheid van warmte

als ik mijn ogen weer open doe
lig ik alleen maar geborgen in mijn bed
met een glimlach om mijn lippen,
tevreden omdat ik weet
dat mijn tijd komt…
er een moment zal zijn waarop
ik al mijn liefde kan geven
maar nog belangrijker
dezelfde liefde en warmte terug zal krijgen
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 19 juli 2008, 23:49

Eindelijk …..

Met een glimlach om mijn glanzende lippen kijk ik weer eens in de spiegel.. Ik zie wat hij zag.
Een mooie warme sensuele leuke vrouw…
Nu een paar weken later kijk ik nog steeds met een heerlijk gevoel terug naar die avond. De eerste date, de date waar hij me maanden en maanden op liet wachten.. Zo vaak ben ik in gedachten en op de msn boos geweest op hem.. Geduld lieverd.. het komt echt zei hij telkens.. Maar alleen ik bepaal wanneer.
Ik geloofde het pas dat hij werkelijk kwam, toen hij voor me stond.. ik hem drie zoenen gaf om zijn wangen en eentje verlegen op zijn mond, die lach eindelijk met eigen ogen kon zien..
Zijn handen op mijn heupen voelde terwijl ik voor hem naar binnenloop.

Na al die maanden wachten is een eerste date nooit meer zomaar een eerste date.. althans voor mij kon het geen gewone date meer zijn. Alle normale regels golden niet voor deze afspraak.. hij en ik hadden tenslotte al 10 maanden onze eigen regels.. meestal zoals hij wil. de zijne dus!
Het voelde zoals ik verwachtte dat het zou voelen.. vertrouwd.. gezellig , makkelijk en spontaan. Terwijl ik hem mijn huisje liet zien.. veranderde elke ruimte in een plek vol warmte en opwinding.. de keuken met haar grote raam en tuindeur…de huiskamer vol met kaarsen en easy listening muziek op de achtergrond, mijn roze slaapkamer en tenslotte de gedeeltelijk gesloopte badkamer.. de opwinding zinderde door het huis…

Een glas wijn voor hem, de derde voor mij.. Uiteraard was ik zenuwachtig van tevoren.. onzeker. Alles was weg toen hij op de bank zat… zijn houding, zijn manier van praten, zijn lippen, de eerste lange kus was na een slok wijn.. de koude Spaanse witte wijn vermengd met de warmte van zijn lippen en tong… een heerlijke kus.. intens !
We praten alsof we elkaar al zo vaak hebben gezien.. zo als vanzelf… ik had niet verwacht dat je hij zoveel onthouden had van wat er eerder was besproken.

Zoals beloofd en afgesproken omdat hij uit zijn werk kwam liet ik het bad vollopen, hij verzocht me om mee te gaan in bad. Ik kan het niet, wil het niet.. voel me niet vrij genoeg en te naakt om samen met hem in bad te gaan..
Gek genoeg voelt het heerlijk om hem van zijn kleding te ontdoen.. en hem te zien zitten in mijn bad alsof het de normaalste zaak van de wereld was… Ik zat aan het einde van het bad op het randje of liep ongedurig in het rond… een nieuw glas wijn halend, de muziek vervangend …
Er zat een Gentleman in mijn bad, het voelde zo vertrouwd zo makkelijk, beide waren we ons hier bewust van. Benoemden het ook.
Lieverd doe uit je kleding zei hij, strippend mag ook… ? Ik leek wel gek, lachend liep ik weg… mijn zwarte tuniek dorst ik nog wel uit te doen in zijn bijzijn dus dat deed ik ook… verlegen keek ik hem aan. Dat verlegen gezicht staat je zo charmant.. zei hij toen. In mijn zwarte kanten Bh en lange zwarte broek stond ik toen voor hem.. ook de broek moest uit..
Ik ben de badkamer uitgelopen.. me bewust van de grote spiegel en de plek waar ik stond, zodat hij toch kon zien wat ik deed. Kwam ik uiteindelijk redelijk zelfverzekerd om de hoek van de badkamerdeur te voorschijn.. op zwarte hoge hakken, in mijn zwarte kanten lingerie met nog slechts een lange ketting om mijn nek.. Ik herinner me het moment nog als gister.. wat voelde ik me op en top vrouw… sexy en onweerstaanbaar.
Ik herinner me de kus die ik hem toen gaf.. voorover gebogen over het bad.. lang intens.. opwindend .. zinnenprikkelend.. hoe ging ik de nacht doorstaan.. wetend dat hij een gentleman wilde blijven maar in eerste instantie van mij verlangde dat ik hem zou verleiden.
Dat laatste was niet wat ik wilde.. In gedachten realiseerde ik me dat ik het spel der verleiding net zo goed kon spelen als hij, misschien wel beter..

Uiteindelijk stapte hij uit bad… nadat het water inmiddels flink was afgekoeld, omdat we lang hadden zitten praten.. Mijn badkamer zal nooit meer hetzelfde zijn. J
Warm en zacht strelend.. met overal kussen plaatsend heb ik hem afgedroogd…
In bed is het al even zo vertrouwd.. plagende woorden, uitdagende opmerkingen, kussen… trage strelingen.. nog meer lange kussen.. krassende nagels…
Maar beiden wisten we dat we het niet zouden doen…
Het is al laat als we in slaap vallen… de wekker staat, want duty calls early..

Ik werd ruim voor de wekker wakker.. na een heerlijke rustige nacht.. naast me lag hij nog vredig te slapen.. mijn vingers door zijn haren strijkend weet ik dat ik er goed aan heb gedaan, hoe lastig het ook was, wat een zelfbeheersing.. maar het verlangen naar meer is gegroeid voor ons beide,daar is niets mis mee.
De wekker gaat… we kruipen nog even tegen elkaar aan…en hij valt weer in slaap..
Voelt fijn, dat iemand anders dan jezelf zoveel rust vind in jouw bed…
Zelf ben ik klaarwakker… Koffie ga ik zetten voor hem… die drinkt hij nog op in bed.. zeggend dat hij niet wil werken om bij mij te kunnen blijven.. Ik herinner hem eraan dat hij toch echt eerst wegmoet gaan, anders blijft het de eerste date.. en dus zullen we nog steeds geen seks hebben.. de laatste kus.. de laatste knuffel is heerlijk… en dan is hij weg…

Weer voor 10 maanden ? ik hoop van niet…
Terwijl ik naar mijn spiegelbeeld kijk, vraag ik me af, wat het is dat maakt dat ik hem toe sta te doen wat hij doet. Waarom ik niet wegloop.. hem niet loslaat…
Het antwoord is gedeeltelijk simpel.. Ik ben nog niet klaar met hem :twisted: , maar daarin ligt tegelijkertijd ook de moeilijkheid…
De tijd zal leren wanneer het klaar is, of er nog een vervolg ontmoeting komt… maar mijn hartje is veilig… ik ken zijn spel maar hij ook het mijne naar schijnt :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

waveydavey
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 28 april 2008, 16:43

Berichtdoor waveydavey » zo 20 juli 2008, 12:01

Dat is nog eens indrukwekkende zelfbeheersing :shock:

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » zo 20 juli 2008, 23:48

OMG zeg dat... pfff....

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 21 juli 2008, 7:27

:roll: OMG ??
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 21 juli 2008, 9:02

Oh My God.. :wink:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 21 juli 2008, 13:58

Klinkt goed :)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

JustMyself
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:39

Berichtdoor JustMyself » ma 21 juli 2008, 14:48

Hihihi sorry ik 'hang' te veel op Amerikaanse sites rond :P

corine
Berichten: 19
Lid geworden op: di 30 juni 2009, 22:03

Berichtdoor corine » wo 11 augustus 2010, 18:36

je kan heerlijk schrijven Miss B.
mooie details lekker uitdagend.
is weer eens wat anders dan al die standaard platte verhalen.
eindelijk verhalen met inhoud en "diepgang".....

Martin1973
Berichten: 758
Lid geworden op: ma 19 juli 2010, 15:06

Berichtdoor Martin1973 » do 12 augustus 2010, 8:37

Lieve Miss B,

Prachtige verhalen heb je geschreven! Je weet dat ik een betrekkelijke nieuwkomer ben op shespot en ik heb nog veel topics niet gelezen. Daarom ben ik blij dat je topic dankzij Corine's post naar bovenaan de lijst is gevoerd. Dankdankdank voor het moois en lekkers :D

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 16 augustus 2010, 21:00

Heren,

dank u wel :oops:

Miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Re:

Berichtdoor Miss B » di 12 maart 2013, 18:09

geen verhaal.. maar een mooi liefdes gedicht al zeg ik het zelf

Als ik mijn warme lichaam neerleg
Op het koele laken en mezelf
Omsluit met het zachte frisse dekbed..
Wordt ik omvangen door de rust
Dwalen mijn gedachten af
Naar de vingers die ik in mijn nek voel
De hand die op mijn heupen brandt
De hartstocht die ik diep in mij voel
Klaar om zijn vrijheid te krijgen
In het spel der liefde

Met mijn ogen gesloten
Op mijn lievelingsplek in huis
Ervaar ik het verlangen
De hunkering naar wat
De liefde van je leven genoemd kan worden
De gedachten alleen al
Is genoeg om mezelf het verliefde
gelukzalige gevoel te geven
de handen te voelen waar ik ze wil voelen
in een eindeloosheid van warmte

als ik mijn ogen weer open doe
lig ik alleen maar geborgen in mijn bed
met een glimlach om mijn lippen,
tevreden omdat ik weet
dat mijn tijd komt…
er een moment zal zijn waarop
ik al mijn liefde kan geven
maar nog belangrijker
dezelfde liefde en warmte terug zal krijgen
Om de een of andere bizarre reden wandel ik vandaag eens langs mijn eigen oude topic.
Veelal omdat ik veel van mijn gedichten kwijt ben en ze hier kan terug vinden.

Het raakt mij.. zit ik dan te huilen achter mijn laptopje..
wie had dat gedacht dat ik toen zou schrijven zoals ik het wilde ervaren en dat ik het nu al bijna 4 jaar zo mag ervaren..
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: - Verhaal: Miss B schrijft een verhaal

Berichtdoor 230volt » di 12 maart 2013, 18:22

Hallo MissB, wat fijn voor je dat het zo uitgekomen is.
Leuk je hier te ontmoeten, kennelijk ben je een tijdje hier weg geweest.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten