sex ervaring met een andere vrouw

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » ma 23 augustus 2010, 20:09

Ja, dat is een keuze die je moet maken. Iemand waarmee je een band meehebt of niet. In elk geval : fly high!

Elfri

Berichtdoor Elfri » ma 23 augustus 2010, 21:56

Ik heb een ontzettend lieve, fijne vriendin die bi is,
maar ik ben bang dat ik onze vriendschap voor altijd bederf als ik iets met haar heb gehad.
Het fijnste is toch om anoniem te blijven.
wil je een vaste vrouw voor erbij... dan lijkt het mij niet mogelijk dit anoniem te houden?

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » di 24 augustus 2010, 16:25

met anoniem bedoelde ik, iemand niet uit mijn vriendinnen kring.

en ja, het is waar, je moet eerst weten of er een klik is met diegene,
want zoals ik het zie, is het denk ik wel zo dat je met een vrouw sneller meer een intimiteitsband opbouwt.
Dus na een avondje heerlijke sex, ook lekker in elkaars armen liggen, elkaar knuffelen, een wijntje drinken, dvd kijken.

het zal moeilijk worden iemand te vinden, maar ik ben er van overtuigd dat het op den duur zeker zal lukken.

Dank voor jullie reacties tot nu toe!
(Micky die jarig is, en zoveel kusjes heeft gekregen vandaag, van mannen en vrouwen dat haar wangen nog rood kleuren!!!!) :wink:
elke dag genieten van het leven!

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » do 09 september 2010, 17:50

Zo 1 ervaring rijker.
bijzonder dat wel, maar niet helemaal mijn ding, in de zin, dat ik heel erg verwend werd, maar totaal niet de behoefte had om tussen haar dijen te duiken.
Tja,
kan gebeuren.
Heel duidelijk is geworden dat ik echt de klik moet voelen met iemand, anders gebeurd er van mijn kant helemaal niets.

Wat ik wel weet is dat ik dit zeker niet niet lekker vind, dus ik ga iig verder hiermee.

Het blijft spannend!
elke dag genieten van het leven!

Elfri

Berichtdoor Elfri » do 09 september 2010, 18:17

Hej Micky,

Leuk dat het zo'n fijne ervaring was. Het kan idd zo zijn dat je uiteindelijk iemand leert kennen waarbij je die behoefte opeens wel voelt opkomen.

En wie weet... misschien dat die iemand wel niet tot jouw huidige vriendenkring behoord, maar wel kan gaan behoren. Zo gaan die dingen soms.

:wink:

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » do 09 september 2010, 19:05

Zo 1 ervaring rijker.
bijzonder dat wel, maar niet helemaal mijn ding, in de zin, dat ik heel erg verwend werd, maar totaal niet de behoefte had om tussen haar dijen te duiken.
Tja,
kan gebeuren.
Heel duidelijk is geworden dat ik echt de klik moet voelen met iemand, anders gebeurd er van mijn kant helemaal niets.

Wat ik wel weet is dat ik dit zeker niet niet lekker vind, dus ik ga iig verder hiermee.

Het blijft spannend!

Wat leuk en spannend dat je je fantasie om eens met een vrouw te vrijen hebt kunnen uitvoeren!
Wat voelt het totaal anders om een vrouw te zoenen en te strelen he ...

Wat mij wel verbaasde was je dat je opmerkt wel echt de klik te moeten voelen met iemand omdat er anders niets gebeurt.... :roll:
Geldt dat ook niet voor vrijen met een man??? Ik kan mij zelf niet voorstellen dat ik zin zou krijgen om een man te pijpen als er totaal geen klik is!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » do 09 september 2010, 22:40

Klopt, ook mee eens,
er moet iets chemisch zijn, tussen vr/vr, m/vr waardoor je alles wilt doen, en je jezelf er helemaal in kan verliezen.
elke dag genieten van het leven!

Zon
Berichten: 3
Lid geworden op: za 11 september 2010, 17:39
Locatie: Noorden van het land

Berichtdoor Zon » za 11 september 2010, 17:57

Wij hebben er wel ervaring mee, via een seksdatingsite, pas wel op want er zijn zoveel mensen fake. Na lange tijd iemand gevonden die serieus was en afgesproken op neutraal terrein (kroeg). Het klikte direct en ik zou zeggen doen! De seks met z'n 3en is echt geweldig. Helaas heeft zij nu een serieuze relatie en haar vriend vindt het 3x niets :cry: Maar we hebben een hele leuke tijd met haar gehad en wie weet komt het er ooit nogeens van met een andere vrouw.

Gebruikersavatar
carpe diem
Berichten: 920
Lid geworden op: za 05 september 2009, 20:34

Berichtdoor carpe diem » zo 12 september 2010, 9:52

Micky, wat leuk om te lezen!

Ik vind het heel logisch dat er een band moet zijn tussen twee personen, voordat ze goede sex kunnen hebben. Ik moet de ander WILLEN verwennen. Niet omdat het een mooie man of vrouw is, maar omdat ik een bepaalde genegenheid voel (hoeft geen houden-van of verliefdheid te zijn) en hem/haar wil zien genieten. En omdat ik degene wil zijn die ze dat genot bezorgt. Dan kan het heel speciaal zijn!
Live, Love and let BE

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » wo 09 februari 2011, 16:43

Zo, aantal maanden verder een update van mijn " vrouwen" gebeuren.
Ondertussen ben ik naar een heuse Ladiesnight geweest,
alleen maar vrouwen dus, met muziek en een drankje en spannende ruimtes!

Was erg gezellig, lekker en geil!
Ik was een tikkeltje aangeschoten (omdat ik het zo spannend allemaal vond), maar daardoor ging ik wel helemaal los bij een andere vrouw.

Ik dacht toen echt: yes, dit is het, helemaal goed! kwam onder de blauwe plekken en bulten thuis omdat het er niet zachtzinnig aan toe ging, hahahah. :oops:

Daarna afgesproken met een vrouw in een hotel met sauna,
en wat denk je,nada noppes, het voelde niet echt goed, wel de klik, die was er, mooie,lieve, leuke, gezellige vrouw, ze kon me heel goed klaar laten komen. Maar toen moest ik natuurlijk ook aan de bak,
en laat ik dat nou net niet helemaal leuk vinden.

Oftewel wat ik heb geleerd vande afgelopen periode (wat niet wil zeggen dat dit altijd zo blijft), is dat ik er van geniet om lekker genomen te worden, gewoon alles over me heen te laten komen door wie dan ook, maar dat als ik zelf aan de bak moet, ik denk van nou nee, laat maar.
Dit heb ik niet bij mannen, alleen tot nu toe bij vrouwen.
Dus tja, hoe nu verder?
Geen idee.
Binnenkort nog maar eens naar zo'n Ladiesnight, kijken wat daar gebeurd.

Zo, jullie zijn weer bijgepraat! :wink:
elke dag genieten van het leven!

Elisa
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 22:23
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Elisa » zo 27 februari 2011, 15:44

Fijn dat je zo aam het genieten bent! Het is altijd even zoeken denk ik om te vinden wat bij je past!

Ik heb zelf wel 1 ervaring met een vrouw, was erg fijn maar inderdaad ook omdat we goed klikten. Als ik tijdens een chat al merk dat ik niks voel heb ik ook geen zin in meer. Bij mannen heb ik dat ook wel, maar minder sterk merk ik....
I'm not your type. I'm not inflatable!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten