Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 06 november 2010, 19:26

:kiss: :)

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » za 06 november 2010, 19:34

LF, ik merk nu dat ik in mijn eerdere posting niet duidelijk genoeg ben geweest!

Het is inderdaad zo dat ik hart en hoofd niet gescheiden heb kunnen houden en gevoelens van lust en liefde met elkaar verbonden zijn geraakt.
Maar wat ik er niet bij gezet heb, is dat dat mijn leven alleen maar verrijkt heeft! :oops:
Ik bof met een lieve partner die er geen moeite mee heeft dat ik ook diepe gevoelens heb gekregen voor mijn vriendin...
Het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt en verdiept, dus gelukkig is het hier goed uitgepakt, al besef ik dat het ook anders had kunnen lopen!

Dus ik zou zeggen...ga er gewoon voor! Het kan je leven ook ontzettend verrijken, en ik merk uit je postings dat het verlangen gewoon te groot is om er weerstand aan te kunnen bieden.
Volg je gevoel en luister naar je hoofd EN je hart! :wink:
En wie weet ontmoet je inderdaad nog wel eens een Dom waar je lang en gelukkig mee kan leven! :P
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 06 november 2010, 19:54

Ah...gelukkig maar!!

Ik heb ook weleens gehouden van twee mensen tegelijk, en zie het ook als een verrijking...mits het niet één van de twee ongelukkig maakt.

Als ik ooit van iemand anders ga houden, hoeft dat niet te betekenen dat die meneer die nu mijn hart bewoont dan zonder huis komt te zitten... ;-)
Ik hoop het niet...


PS. Even un update: de Dom waarmee ik schrijf heeft een link gestuurd naar de blog van een vriendin van hem, die sub is en waarmee hij sessies doet.
Éen sessie was een fotosessie... Ik heb best wel iets gezien wat vastgebonden subs betreft, en het was light, maar wel echt!
Ik zag de foto's en dacht: "Help....straks zit ik in diezelfde situatie..."
en kreeg het plotseling heel erg warm.....


:lol: :lol: :lol:

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » za 06 november 2010, 20:41

Ah...gelukkig maar!!

Ik heb ook weleens gehouden van twee mensen tegelijk, en zie het ook als een verrijking...mits het niet één van de twee ongelukkig maakt.

Als ik ooit van iemand anders ga houden, hoeft dat niet te betekenen dat die meneer die nu mijn hart bewoont dan zonder huis komt te zitten... ;-)
Ik hoop het niet...

Als je hart groot genoeg is, is er plaats voor meer dan 1 liefde :wink:
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » za 06 november 2010, 21:25

Ja...en het is onmogelijk om hem eruit te krijgen...

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Update...

Berichtdoor Levendig Foutje » za 13 november 2010, 21:42

Hallo,

Nou...inmiddels heb ik al veel geleerd.
Dat hart kan er wel buiten blijven, volgens mij. Niet helemaal, maar het gaat niet hoteldebotel worden. Dat is wat ik eerlijk gezegd inschat.
Ik heb al heel wat berichten van rare mensen ontvangen, veel mensen blijken "verkeerde" motieven te hebben om dit te willen doen.
Ook was ik in mailcontact met een Dom, 3 mails hebben we elkaar geschreven, en vrij formeel, en toen ik in de laatste schreef over mijn ontmoeting met een Dom in een bar die ik deze week heb gehad, was zijn antwoord zeer kwetsend en onjuist...en eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom, ik ben eerlijk over alles geweest op elk moment.
Maar ik merk dat er wel meer Doms zijn die absoluut niet willen dat er contact is met andere Doms (al is het nog maar via mail) terwijl er met hen wordt gecorrespondeerd. Zou dat zoiets zijn als jaloerse mannen in het "vainille"-leven? Ik geloof ook niet dat twee Doms tegelijk werken, maar ik vraag toch ook niet aan hen of ze andere subs hebben? (en dat kan me eerlijk gezegd ook niet schelen, tenminste niet in zo'n vroeg stadium)
Eerlijk gezegd snap ik die instelling niet geheel.
Ik leer die mensen beetje bij beetje kennen via mail, en op ieder punt kan ik of hij zeggen dat dit niet "het" is. Moet ik dan al het andere contact totaal stoppen voor die persoon? Ik vind het niet reëel.

Er is dus inderdaad een Dom waarmee ik al "live" heb afgesproken!
De man waar ik al eerder over vertelde.
Het was een groot genot.... Ik dacht altijd dat mijn fantasieën niet in de "echte" wereld bestonden, dat er niet mensen waren zoals in mijn fantasieën...
En dan zit je tegenover een Dom die wel zo is, en er gebeuren dingen waarvan je niet had kunnen denken dat ze echt bestonden...
Dat is fantastisch...

Deze man is heel betrouwbaar, transparent, en als persoon heeft hij geen rare dingen. Eigenlijk vinden we elkaar gewoon als persoon al heel aardig, en we hebben samen de leukste (niet-BDSM) gesprekken, ik denk ook dat we wel vrienden worden. Een ontwikkeld, warm, vriendelijk en humoristisch persoon die normaal geen vlieg kwaad doet. Hij heeft geen "beest" van binnen dat hij moet temmen, zoals de Dom die dat kwetsende antwoord gaf wel zei te hebben.
Hij vindt BDSM gewoon fijn, hij voelt het van binnen.
En het fijne is dat hij heeeeeel subtiel speelt, en ik ben gek op subtiel spel...ben ik achter...

Het ging al mis toen ik de bar maar niet kon vinden (dus hij moest op me wachten en uiteindelijk naar buiten gaan om me te zoeken, hahahaha).
Eenmaal in de bar zaten we in een soort nis, waar we dus niet de hele tijd zichtbaar waren voor anderen. Ik ben heel verlegen, en daar speelde hij al voorzichtig mee... Ik heb de meeste tijd naar beneden gekeken, met mijn theekopje gespeeld, mijn sjaal verlegd, enzovoorts.... :lol:
Op een gegeven moment vroeg hij plagend of mijn sjaal al helemaal goed lag :lol:
Het was gewoon goed. Fijn. Het was fijn om een klein beetje te "lijden", zeg maar, dat is natuurlijk ook BDSM. :)
Ik merk dat ik opensta, en dat ik nieuwsgierig ben.
En dat BDSM is....als thuiskomen... :)

Hij vroeg regelmatig of alles okee was. Soms pakte hij even mijn polsen vast en trok me zachtjes aan mijn haar of legde zijn hand onder mijn kin waardoor hij me dwong hem aan te kijken, waardoor mijn lichaam automatisch reageerde met trillen (van opwinding, ik weet ook niet waarom het dat doet).
Soms waren we gewoon aan het praten over van alles, aan het lachen, en dan opeens veranderde de blik subtiel in zijn ogen...naar iets....een beetje gemener, zeg maar, een beetje wreedheid........ Dat vond ik fantastisch. (Ik keek dan wel heel snel naar beneden, haha).

Maandag hebben we de eerste sessie!!!
Ik ben al dagenlang helemaal van mijn apropos...
Ik vroeg hem per chat wat ik aan moest doen :oops: en hij zei: "niets" (alleen iets voor over straat) :lol:
En toen vroeg ik: "Maar hoe gaat dat dan? Dan ben ik binnen, en dan zeggen we: "1....2.....en...." :lol:
Waarop hij antwoordde: "Voor de eerste sessie is er een simpele manier. Een lijn. Die je overstapt als je binnenkomt. Zodra de deur dichtvalt."
En nu kan ik die "lijn" niet meer uit mijn hoofd krijgen......... :) :oops:

Hij vindt het heerlijk om met mijn zenuwen te spelen, dus dat wordt nog wat....want ik heb er echt heel veel......
En hij heeft twee haakjes in het plafond...en een boel attributen om vast te binden etc.... :oops:

Moest het toch even kwijt..........
Hier komt-ie dan:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!

:lol:

(edit vanwege schrijffoutje)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 13 november 2010, 22:20

Hahha oh lieverd wat lekker... kijk je nog wel uit? Een zwaluw maakt nog geen zomer , en een succesvolle afspraak maakt het nog niet safe...

Die ene meneer, zou zeggen doe m in de ijskast kan ie nadenken over zijn gedrag..

Wat betreft je hart en spel.. zorg dat je voor nu die twee dingen los laat.. het spel is spel geniet en geef over.. en het komt goed...

Heerlijk om in woorden te lezen wat ik zo vaak heb willen omschrijven... you go girl!
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » za 13 november 2010, 23:28

Ha Levendig Foutje,

Wat zul jij zweven! Heerlijk! Blijf svp wel je hoofd gebruiken voor wat betreft veiligheid: doet het natuurlijk alleen safe, spreek een stopwoord af en laat iemand weten waar je bent en meld dan als je weer veilig thuis bent.

Voor de rest: geniet er van! Doe het rustig aan, in spel zit opbouw, geniet van de opbouw en het voorspel wat nu al bezig is.

IF :!:

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » zo 14 november 2010, 11:57

Ik vind het altijd mooi om over de innerlijke mens te lezen.
Wat omschrijf je dat integer LF... :)

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 14 november 2010, 17:24

:) :) :)

Dank jullie wel :) :) :)


Veiligheid dus.....:
Gisteren zag ik hem even op de msn, en hij zei dat hij met een vriendin tango ging dansen, of ik ook wilde komen, en dan had ik gelijk een "referentie" :lol:
Ik ben inderdaad gegaan, alles in orde, de vriendin een prima persoon.
Soms ging ze even dansen met iemand anders en dan bleven we samen ziten, ik natuurlijk net even wat nerveuzer. :)
We hebben gedanst (ik kan geen tango hoor, gewoon een beetje heen en weer :lol: ) en dat was heerlijk... Me laten leiden, samen bewegend in hetzelfde ritme... Heb salondansen nog nooit zo ervaren, moet ik zeggen.

Daarna hebben we de vriendin thuisgebracht en zaten we in zijn auto.
Het spel is al begonnen... En ik tril nog als ik eraan denk, van opwinding.
Ik had een vlecht in, hij pakte die vast en trok mijn hoofd geheel achterover, waardoor ik, zeg maar, niet veel kanten uit kon :oops:
Hij kuste mijn hals, beet er soms zacht in, kuste me op mijn mond, maar plaagde me dan door zijn lippen steeds net van de mijne weg te houden...
Een ander moment wikkelde hij opeens de tweede bredere sjaal die ik bij me had om mijn polsen heen, hield die met 1 hand vast, en met een hand onder mijn kin trok hij mijn gezicht dicht bij de zijne en dwong me hem van dichtbij aan te kijken...hetgeen errug moeilijk was voor mij....... :roll:
En daar had hij een plagerig lachje bij...
Ik had een heel dun sjaaltje aan om mijn nek heen (2 vingers breed), natuurlijk met opzet aangedaan door de associatie met BDSM, ahum. :roll:
Daaraan hield hij me ook vast soms...vrij strak om mijn hals, maar niet te strak, en hij rukte aan de bovenste knoopjes van mijn bloesje, om daarna langzaam en zacht mijn hals, mijn schouders...(en iets lager)... te strelen...
We praatten ook tussendoor, normaal, en ik was zijn handpalm aan het strelen, toen ik opeens zin had om in zijn vinger te bijten (zachtjes hè) :lol:
Toen deed hij zijn hand overdwars in mijn mond, terwijl hij mijn benen een beetje meer bruusk spreidde en over mijn broek heen steeds meer omhoog streelde...pfffff.....

En verder is hij niet gegaan...wel een gentleman hoor! :lol:
Ik ben met een enorme glimlach vanmorgen wakker geworden...
:) :) :)

Morgen hè........morgenochtend alweer.............
Ik ga trouwens 10 lagen kleren aandoen, met veel haakjes, lintjes, touwtjes, wat ik ook maar kan vinden, zodat hij het lekker moeilijk heeft om ze uit te doen......... :lol:
Dat is om hem een beetje te pesten....en waarschijnlijk neemt hij zijn wraak...hummm.... :oops:

xxxxxxxx

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Berichtdoor amaretto » wo 17 november 2010, 22:02

hmmm, hoe zou het met Levendig Foutje zijn???

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 19 november 2010, 13:56

:lol: :lol:
Ik was zo moe deze week, het komt er pas nu van om te schrijven...

Maandagochtend stond ik voor zijn deur, zag de onzichtbare lijn op de grond, reikte hem mijn spullen aan, en stapte toen over de lijn heen...
De deur ging dicht en hij draaide me tegen de muur aan, deed me handboeien aan, een blinddoek voor, iets in mijn mond en...de halsband aan. Na met me hebben gespeeld daar, leidde hij me zachtjes naar zijn slaapkamer toe, dmv een ketting die aan de halsband vastzat, tot ik op bed lag.
Ik had 10 lagen kleren aangedaan, letterlijk, dus ik moest lachen toen hij laag voor laag uitdeed en merkte dat er nog meer was (ondanks mijn situatie en hetgeen in mijn mond zat).
Ik moet eerlijk zeggen dat het een viervoudige sessie is geweest en mijn geheugen sommige dingen door de war haalt. We zijn zo'n 7 uur beziggeweest...
Verder moet ik ook zeggen dat het de eerste sessie was, hij heeft veel voorzichtigheid met me gehad, toch bang dat hij over mijn grenzen zou kunnen gaan. Het is vrij fysiek geweest, nog niet zo psychologisch, hoewel de fysiekheid absoluut zijn psychologische waarde heeft gehad...
Op een gegeven moment stond ik in de deurpost van zijn inloopkast, geblinddoekt, met mijn polsen in een soort banden die weer met een ketting vastgemaakt waren aan een haakje boven me, met mijn halsband om die ik trouwens erg graag omhad...die trouwens ook vastzat via een ketting. Hij heeft me met een flogger (zachtjes, blijkt nu) eh...bewerkt. Ik merk dat ik ervan hield dat hij dat op mijn rug deed.
Dacht trouwens dat dat al de echte intensiteit was...terwijl hij me later vertelde dat hij nog nooit zo zacht de flogger had gebruikt (maar wel intens genoot van mijn reacties). :lol:
Hij heeft ook een soort houten stok op mijn billen uitgeprobeerd, ik neem aan heel zacht, maar...wel lekker...
Soms stond hij voor me, keek alleen maar (denk ik, ik zag het immers niet), soms achter me, soms raakte hij me zacht aan, dan weer bruusk of kwam de flogger opeens onverwacht...
Op een gegeven moment zette hij me vast met die polsbanden aan iedere bovenhoek en enkelbanden aan iedere benedenhoek. Ik merkte van binnen beetje bij beetje dat ik me ook van binnen totaal overgaf...heel mooi gevoel. Toen vroeg hij me of hij iets op me mocht uitproberen. Ik voelde van binnen het totale vertrouwen in hem en knikte. Ook dat was een heel mooi gevoel... Hij weet dat knijpers voor mij gewoon een "nee" zijn. Nu zette hij iets op mijn tepels dat reguleerbaar is, en hij zette ze op een punt dat okee was. Het enige is dat mijn lichaam van opwinding automatisch gaat trillen...dus die dingen bewogen toen hij doorging met andere dingen, en dat voelde ik net iets meer... maar het was opwindend. Ik heb ook geen enkele keer oranje gezegd in de hele sessie.
Toen ze eraf gingen waren mijn tepels wel erg gevoelig...een beetje te, maar dat wist ik al van tevoren :lol:
Toen laste hij een pauze in. Hij maakte me los, maakte mijn polsbanden vast aan mijn halsband en bracht me naar het bed om uit te rusten. :)
Ik voelde me zo fijn, trots, mooi, en veilig. In de pauze kwamen we even los van het spel, er was even ontspanning. We lagen samen op bed, streelden elkaar (dit was toch ook mijn manier om tenminste daarin iets terug te geven, als ik vastgebonden sta kan ik toch immers niets "geven" behalve mijn overgave en mijn reacties), lachten soms om dingen.
Na een tijd veranderde de blik in zijn ogen en lag ik al gauw vastgebonden op bed, mijn enkelbanden aan mijn polsbanden. Van deze sessie herinner me niet alles, niet precies... Ik weet dat hij in me kwam, ik geloof dat het in deze was dat hij ook dildo's inbracht...hum... :oops: :) :)
Hierna was er weer een pauze. :)
In de pauze was er weer zo'n moment waarin de sfeer opeens veranderde en toen lag ik opeens vastgeketend aan de vier hoeken van het bed. Ik herinner me (ik lag geblinddoekt) dat hij ergens kettingen vandaan haalde, die erg koud aanvoelden, en die op mijn lichaam legde...ze soms net verlegde...
Toen het weer tijd voor pauze was, vroeg hij me of ik even wilde opschuiven. :lol:
Hij maakte me beetje bij beetje los en we rustten weer uit. Er waren inmiddels uren voorbijgegaan.
De sessie daarna was voor mij een hele bijzondere. Hij nam een touw en deed een behoorlijke bondage op me. Het was een wat ongemakkelijke positie en daardoor voel je je nog kwetsbaarder...het is een mooi gevoel. Na een tijdlang (ik schijf alles in het kort, maar er gebeurt natuurlijk van alles) veranderde hij de bondage: ik lag met mijn enkels bij mijn billen en dat weer vastgebonden aan mijn haar, mijn hoofd geheel achteruit. Ik kon mijn enkels proberen tegen mijn billen te leggen en dus iets meer ruimte in mijn nek te krijgen, of mijn hoofd meer naar achteren te leggen waardoor ik iets meer ruimte voor mijn benen had. Ik voelde me geheel kwetsbaar. Behalve bovengenoemde beweging kon ik verder helemaal niets. Ook hierin gebeurde er van alles (met zekere voorzichtigheid).
Toen hij me losmaakte en we pauze hadden, voelde ik me zo verschrikkelijk trots, en mooi... Dat is niet te beschrijven. Het was een bijzondere sessie, omdat hij wat moeilijker voor me was, en ik zo kwetsbaar was geweest...
In die pauze zei ik op een gegeven moment tegen hem dat hij de knevel in de vorm van een bal niet op me had uitgeprobeerd (zonder verder enige intentie...) :lol:
Daar maakte hij gelijk werk van...
En zo kwamen we tot een vijfde sessie...

We hebben later veel gepraat, meer vragen gesteld en beantwoord, kijken waar we naartoe willen en wat we nog willen doen, wat de ander denkt van specifieke praktijken enz...
We hebben beiden heel erg genoten van die eerste sessie.
Hij was bang, omdat ik had aangegeven dat ik vernedering op geen enkele manier aankan (of aan wil kunnen), dat ik misschien sommige dingen als fysieke vernedering zou voelen en daarom deed hij ze niet. Wat is vernedering? Volgens sommige mensen is het vernederend wat wij doen.
En toch voelde ik me zo vrouw, zo mooi... ik heb me geen enkel moment minder gevoeld dan dat.
Voor mij is het toch vooral verbale vernedering wat ik niet aankan. Fysieke vernedering...als ik als hond wordt gebruikt bv, als duidelijk wordt gemaakt dat ik op dat moment geen vrouw ben...daar kan ik niet tegen. Voor de rest is het voor mij geen fysieke vernedering.
Ook heeft hij gezegd dat we beetje bij beetje psychologischer zullen spelen, maar dat is iets wat moet groeien, dat zal beetje bij beetje gaan. Hij zegt liever nu niet genoeg te doen, dan teveel.

De halsband vond ik zo fijn dat ik die niet af heb willen doen tot het moment dat het tijd was om te gaan... Dat had ik ook niet verwacht...

De (blijkbaar heel zachte) slagen met de flogger, houten stok en hand vond ik verrassend eh...prettig. Al waren ze dan heel zacht. Misschien moeten ze voor mij ook heel zacht zijn.

Één van de vragen die hij me daarna stelde is of ik wel of niet zou zien zitten een tijdje op de grond te zitten terwijl hij op de bank zit... Dat is natuurlijk een grote JA! :)

Verder vind ik het mooi hoe hij vertelt over zijn eigen twijfels, gevoelens, zelfs angsten. Hij is gewoon een mens, net als ik. Ik vind het mooi zijn kant te horen, bv. dat hij zelf best een beetje nerveus was toen hij me geblinddoekt aan de ketting naar zijn slaapkamer bracht...of dat okee voor mij was.

Nu over het gevoel. Nee, ik ben niet hoteldebotel geworden.
Nee, het is niet zoals ik had gevreesd, een soort sterke supermeneer die met 1 blik in mijn ogen me al in katzwijm doet vallen.
En gelukkig maar.
Aan de andere kant: toevallig is dit een meneer waarmee het ook buiten BDSM wel erg goed klikt. Als we elkaar aanraken, is er een soort onderhuidse connectie. Dat heb ik maar met 2 andere mensen gehad.
Geestelijk zitten we erg op elkaars niveau. We hoeven niets te zeggen, en toch te spreken, al kijken we elkaar niet aan. In die korte tijd zijn we sowieso vrienden geworden.

Woensdag spraken we af wat te gaan eten. Dat was erg gezellig, en er waren altijd van die kleine toespelinkjes tussendoor, met uiteraard mijn blik naar beneden gericht. :lol: :oops:
De obers moeten toch wel gedacht hebben...
Uiteindelijk is daar ook weer wat spel van gekomen...
We lagen op bed met onze kleren aan, lepeltje-lepeltje, en eh...ik was zo opgewonden door het lichte spel dat ik hem vroeg of onze kleren uit mochten. En toen fluisterde hij in mijn oor: "Nee. Ik hou wel van deze situatie. Je bent nu van mij..." Hij maakte me zo gek dat ik het op een gegeven moment een beetje eh....gesmeekt heb... :oops:
Waarna ik op een gegeven moment met vastgehouden polsen zonder broek lag :oops: en af en toe een onverwacht tikje hier en daar kreeg...

Wat wel grappig was, was dat hij erna zei, toen ik opmerkte dat die woorden me erg bevallen waren): "Maar je weet wel dat je in het echte leven precies moet doen wat je zelf wilt hè, ik zou nooit voor jou beslissen." Dat vond ik eigenlijk ook weer erg nobel. Ook al was het niet nodig te zeggen. :)

Ik ben blij met deze meneer voor mijn eerste ervaringen, en we gaan zeker de BDSM-relatie uitbreiden. Ik begrijp dat BDSM met een vreemde doen, een enkele keer, zonder veel gesprekken en zonder verdere ontwikkeling, erg oppervlakkig kan zijn, vooral als er niet een mentale klik is. Als die mentale klik er niet is, dan kan ik me zelfs indenken dat het vrij onprettig zou kunnen zijn.
Het is niet als vanillasex met iemand die je amper kent en daarna nooit meer zult kennen, waarbij het gewoon lichamelijke lust is.
BDSM zou enkel zo kunnen zijn als het het SM-terein op zou gaan.
Maar voor Bondage & Discipline, en Dominant-sub, is er wel iets meer voor nodig...waarom je onderwerpen aan iemand waar je totaal niets mee hebt?
Die je niets zegt?

Dat deze meneer toevallig ook wel zo goed klikt dat we goede vrienden gaan worden, had ik nou ook weer niet verwacht.

Gevoelens van "hoofd in de wolken"? Ja, die aanhankelijke gevoelens merk ik wel op, ja. Wat dat betreft is het misschien niet handig elkaar zo goed te bevallen als persoon. Of misschien maakt dat niet uit, zou ik dat sowieso hebben.
Maar ik zie hem graag, al zouden we BDSM direct buitensluiten.
Mijn hoofd rent er gelukkig niet meteen vandoor.

Oh ja...trouwens....de persoon die in mijn hart woont, zegt opgewonden te worden van wat ik aan het doen ben... Sterker nog, hij heeft aangegeven graag eens in een sessie aanwezig te zijn, me vastgebonden en geblindoekt te zien, en mee te doen... :oops: :)
Nu denk ik wel dat die situatie misschien niet reëel is, want misschien dat de Dom liever niet zo speelt. Maar zijn interesse heeft me verbaasd (en het feit dat hij niet afgeschrikt wordt). Hoewel ik weet dat hij bovenal exhibicionist is.

Tja...kan er niets aan doen, maar ik loop toch met een glimlach rond op mijn gezicht na maandag en woensdag....
:) :) :)

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » vr 19 november 2010, 14:25

Wauw...wat een mooi verhaal en een heerlijke ervaring voor jou, LF!

SM of BDSM is niet mijn ding... maar toch lees ik zo veel in je posting wat mij wel aanspreekt dat ik het met belangstelling heb gelezen :oops:
Leuk dat je ons zo uitgebreid op de hoogte houdt!

Het zal nog wel even duren voor je weer van je wolk af bent.... geniet ervan!
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » do 25 november 2010, 17:54

Hallo!
Ik heb weer een (kleinere) sessie gehad met mijn Dom! En weer nieuwe dingen geleerd. :)
Ik was een aantal dagen weggeweest. Hij had me al een berichtje gestuurd met dat hij een paar "dingetjes" had gekocht met het oog op mij... Éen ding dat me wel zou bevallen, één ding dat mij niets uit zou maken maar waardoor ik er wat mooier uit zou zien, één ding dat ik waarschijnlijk niet zou kunnen verdragen, en nog een vierde ding... :roll:
Ook schreef hij dat hij nog niet wist wat hij zou doen als hij binnen zou komen, me een omarming geven, een zoen, of me direct op de grond zou leggen en vastbinden.... :lol:
Dus jullie begrijpen dat er al veel voorpret, -zin en -zenuwen waren...

Toen hij aanbelde deed ik dan ook nerveus open. Hij gaf me een omarming :lol: en toen tja, huppelde, of zoiets, ik nerveus naar de keuken, en vroeg hem of hij wat wilde drinken, en huppelde of zoiets in afwachting van het antwoord weer terug. :lol:
Zijn antwoord was "nee" terwijl hij me beetpakte van achteren, me op mijn knieën zette, een bondage op me deed (polsen achter mijn rug, en ook om mijn hals heen), me een nieuwe blinddoek opdeed en ook zo'n knevel in de vorm van een bal in mijn mond deed. Oeps... :roll: :oops: :)
De blinddoek was ding nummer 2 en het touw was het onbesproken nummer 4. Het was van dat ruwe touw, hij deed de bondage dan ook over mijn kleding heen. :)
Voor de blinddoek om te doen, toonde hij me item nummer 3, hetgene ik waarschijnlijk niet zou kunnen verdragen... Het ging om een soort stokjes die open waren van binnen....maar ik zag het niet goed en wist niet goed wat hij ermee zou doen...
Toen zat ik gebonden en geblinddoekt op mijn knieën met een zekere angst (maar vol vertrouwen in hem) tegen zijn benen aan. Ik luisterde wat angstig naar de geluiden die ik hoorde, meende te voelen dat de items dichterbij kwam, kroop nog meer tegen zijn benen aan, naar achteren...
Toen zette hij die stokjes op mijn tepels (mijn tepels in die opening) en die kan steeds kleiner worden gemaakt... Maar hij weet dat ik daar niet veel aankan, dus het was nog te doen...
Toen duwde hij me tegen de grond, op zo'n manier dat ik ging liggen, maar ik kon niet geheel tegen de grond komen met mijn hele lijf, doordat één zo'n stokje tegen de grond aankwam en dat voelde iets minder prettig aan... Die strijd...willen liggen maar niet geheel kunnen, me niet kunnen omdraaien...heel opwindend eigenlijk... :oops:
Hij heeft later gezegd dat hij het ook heel opwindend vond om te zien...

O ja... de knevel was item nummer 1, er konden balletjes van verschillende formaten in. :oops:

Op een bepaald moment heeft hij de stokjes uitgedaan en ook de knevel.
Hij maakte toen een bondage op mijn bovenbenen met datzelfde ruwe touw, op zo'n manier dat ik ze niet uit elkaar kon halen. Het gevoel van het ruwe materiaal was fijn op een bepaalde manier...
Hij had ook een vibrator (nog nooit heb ik er eentje geprobeerd) en terwijl die zacht zoemend de boel daar beneden langzaam opwarmde :oops: gebruikte hij de flogger...waardoor ik weer afgeleid werd. Die combinatie vond ik ook heel opwindend (hoewel juist de flogger ervoor zorgde dat ik niet tot een orgasme kwam...maar dat was juist...leuk.) :lol:
Uiteindelijk hadden we pauze, hij zette me op de grond tussen zijn benen in terwijl hij op een stoel zat. Het was fijn.
Hij zei: "Hmm, ik mis iets, voel me toch nog niet helemaal "op mijn gemak" ". Toen haalde hij de halsband, de polsbanden en enkelbanden uit zijn tas en deed die bij me om. Het voelde erg goed.
Ik weet niet wat die halsband heeft, had het ook nooit verwacht, maar ik voel me er zo goed mee.
Na een tijdje gingen we naar de bank, met het idee even rustig te zitten. Hij had echter de "prikkerrol" meegenomen, en toen ik het niet verwachtte, haalde hij die tevoorschijn en plaagde me er een tijd mee. :)
Na weer rustig wat te hebben gekletst, begon het bij me te kriebelen, en vroeg ik of hij weer de prikkerrol wilde gebruiken... :lol:
Hij maakte mijn polsbanden vast aan mijn halsband...maar! van achteren! Hij draaide me op mijn buik en begon de prikkerrol te gebruiken op mijn rug... Ik had er zelf om gevraagd dus oefende hij net wat meer druk uit...dan prikt het meer, maar natuurlijk zonder echt pijn te doen. Het was geweldig...
We zijn een tijdje wat gaan proberen te slapen. Op een moment kreeg ik echter zin :oops: en hij penetreerde me, niet zo BDSM, maar wel lekker. :lol:
Maar toch was het BDSM, want er "brak" iets in me, in positieve zin, en ik fluisterde: "Doe met me wat je wilt"... Dat liet hij zich geen twee keer zeggen...hij penetreerde me terwijl hij me aan mijn haar en hals vasthield. :)

Het was dus weer heel fijn. :)
We blijven praten over alles... De psychologische dominatie is ook aan bod gekomen. We hebben er gelijksoortige ideeën over. :D
(Dit heb ik nu ge-edit, omdat ik heb gelezen dat ik in de volgende post er wat uitgebreider over heb geschreven. Zie volgende post dus.) :)

Het hart gaat goed. We zijn vrienden. Ik ben niet hoteldebotel.
Ik vind hem wel een hele bijzondere persoon, maar dat zou ik sowieso hebben gevonden.
Het missen na zulke afspraakjes is altijd moeilijk, maar dat hoort er nu eenmaal bij. En we praten gelukkig veel. :)

xxx LFje
Laatst gewijzigd door Levendig Foutje op zo 28 november 2010, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 26 november 2010, 23:20

Ik schrijf nog maar wat meer, niet over een sessie maar over de gesprekken tussenin.

Qua psychologische dominatie gaat het steeds stapje voor stapje verder. Hij is zo voorzichtig met me...dat vind ik eigenlijk zo lief! :D
We spreken heel veel op de msn, over eigenlijk van alles, maar natuurlijk veel over BDSM. We bespreken achteraf uitgebreid onze sessies. Met name wil hij dat ik vertel wat ik fijn vond, minder fijn (als er iets was)...wat ik erbij voelde...omdat hij de actie doet, moet hij weten hoe het aankomt.
Ik heb eigenlijk nog niets negatiefs kunnen vertellen.
Ook hadden we het dus laatst over psychologische dominantie, wel een beetje gemeen van hem, maar daarom juist...ehm....leuk BDSM, schreef hij in de msn:
"Geef me jouw definitie van psychologische dominatie".
Oef! Dat is een onderwerp dat voor mij zo intiem is, dat het me veel moeite kost om er over te praten, ik word dan helemaal warm, en zelfs beschaamd...
Dus mijn antwoord was dan ook weinigzeggend en met veel stiltes! :lol:
Waarop hij zei: "Wat druk je je goed uit! Ga door." :lol:
En zo ging dat gesprek, van mijn kant dus met veel stiltes, en met horten en stoten, en rode rode wangen! :)
Waarna hij uiteindelijk zei: "Oh. Nou, dat wist ik toch ongeveer al."
:lol:

Verder hebben we het ook over de zweep en zelfs over een electrisch klein aparaatje.
Die zweep, dat is iets aparts. Ik heb er altijd een soort belangstellende nieuwsgierigheid naar gekend...maar ik ben geen masochist, en dacht het altijd niet aan te kunnen noch ervan te gaan genieten. Toch merk ik dat ik wel erg veel grapjes maak met die zweep erin...en mijn Dom merkt het ook! Blijkbaar is het zo in BDSM dat we, hoewel we niet alles (nog) aankunnen, toch die soort gebiologeerdheid hebben voor een hele hoop dingen. Sommige dingen geven me pijn in mijn buik als ik eraan denk en tegelijkertijd een soort gebiologeerdheid, ik kan het niet zo goed uitdrukken.
Nu zei hij me dat die zweep al in mijn huis was geweest..........
En ik: "Oh?"
:lol:
Maar hij had hem dus niet gebruikt...omdat hij weet dat dat (nog) te heftig is voor me. Maar ik vrees....of niet....of ik weet niet....dat hij toch eens gebruikt gaat worden...
Ik herinner me nog de eerste keer dat we het erover hadden. Ik had aangegeven totaal geen pijn te willen ondergaan (daar kom ik dus nu al wat van terug....) maar toch zekere nieuwsgierigheid te voelen voor de zweep, hem misschien wel zou willen uitproberen.
En toen schreef hij. "Hoe wil je die uitproberen dan? Er is geen zachte manier, een zweepslag voel je, 100%. Wil je soms de productiemethode uitproberen? Want een andere manier van uitproberen is er niet..."
:lol:
Ja...ik merk dat ik een beetje gebiologeerd ben door die zweep...
Er zal een dag van komen dat hij hem wél uit zijn tas haalt...

En aangezien ik hem steeds meer durf uit te dagen, naarmate we elkaar beter leren kennen, heeft hij des te meer redenen om... zulke middelen te gebruiken... En dat weet ik wanneer ik hem uitdaag... :roll:
Dan zegt hij: "Je weet niet wat je aan het doen bent.... Lach maar..."
:roll: :oops: :)

Het electrisch aparaatje is iets anders. Ik vroeg of die ook in mijn huis was geweest en hij zei van niet, want dan had hij de verleiding niet kunnen weerstaan die te gebruiken...! :P Waaah!
Het is een klein aparaatje, wat bedoeld is om spieren te ontspannen of spieren die niet zo goed werken juist te activeren, ofzo. Met vier van die plakkers, die je dus op 4 punten zet.
Ik zeg jullie, ik had echt van tevoren gezworen dat ik nooit en te nimmer electriciteit in het spel wilde hebben. Het klinkt al zo verschrikkelijk!
Maar niveau 1 schijnt als een kieteling aan te voelen. En hij heeft het op zichzelf uitgeprobeerd...zelfs niveau 9!
Het is fijn een Dom te hebben die alles eerst op zichzelf uitprobeert. Dan weet hij immers ongeveer wat het effect is. Wat kan, en wat niet kan.
Ik vroeg hem: "En?"
Waarop hij antwoordde: "Heel opwindend."
:lol: :lol:

Maar hij zei ook dat hij weet dat ik er nog niet klaar voor ben.
Ik zei hem dat hij zelf weet wanneer ik er klaar voor ben. Zoveel vertrouw ik in hem, ik merk dat hij heel goed weet wat ik aankan en wat niet, en ik weet dat hij voorzichtig is met me.
Hij zegt: "Ik wil graag dat je het de volgende keer ook wilt. Ik heb er niets aan als je het ding meteen afschrijft na de eerste ervaring ermee."
Dus vandaar dat hij wacht.
Nu vroeg ik hem wel waar je die plakkers dan op plakt. Ik dacht zelf op een been, of de rug, ofzo. (Normaliter plak je ze op spieren die dus gespannen zijn.)
Niets daarvan! Hij zei: "Ze gaan direct op de borsten, rond de tepels. Of dat, of niet."
Ik: "Okee....." :lol:
Nee, dan wacht ik nog maar even. :lol:

Ik vroeg hem ook of deze ontwikkeling verontrustend is, dat ik van "helemaal geen pijn" langzaam opschuif naar "toch een heel klein beetje pijn soms". Maar hij zegt van niet, dat je gewoon een bredere waaier aan mogelijkheden krijgt, het andere blijft dan even aantrekkelijk. Gelukkig maar.
Grappig is dat hij heel veel in me herkent, en daarom ook zo goed weet wat ik aankan, hoe met me te spelen... Hij is zelf ook zo ongeveer als ik begonnen. In het begin vond hij het bv maar niets om de flogger of de zweep te gebruiken.
Grenzen schuiven op, voorkeuren verschuiven... Het is een hele bijzondere zoektocht van binnen...


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast