Volslank = oninteressant?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » vr 25 maart 2011, 10:52


Voor mij zijn heel veel mensen mooi, van mijn meest struise vriendin tot de slankste ... hun goedlachsheid, hun moederlijke bedoelingen, wat ze doen voor hun naasten, stuk voor stuk is elke mens uniek en volgens mij is het dat wat TW bedoelt: op elk potje past een dekseltje, alleen niet elk dekseltje.
Dat is precies waar het om draait!! Ik kan ooit iemand heel mooi vinden, door een bepaalde uitstraling. Niet omdat je ze knap zou noemen, maar om wat ze uitstralen! En zoals jij heel veel mensen mooi vindt, zullen heel veel mensen jou ook mooi vinden! Straal het uit, en je BENT ook mooi!!

Btw, ik vind het geen verbale oorlog hoor, gewoon een pittige discussie :mrgreen: (die ik hier tegenwoordig vaak mis!)

Venus, die dat inzicht ook nog niet zo lang heeft :-)

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » vr 25 maart 2011, 10:55

Efinnetje is ca 1.65m/56kg. Daarnaast heb ik 4 vriendinnen, variërend van 52kg tot ca 90kg en van 1.65m tot 1.85m. Van kort donker haar, tot lang blond. Van cup minder-dan-A tot weet ik veel.
So far for the stats, want die boeien niet. Die vrouwen wel ! Dat komt mede, omdat ze ’n goeie “kop” hebben om te zien, maar meer nog om wat daarin zit en wat erin omgaat.
Zonder een spoor van overdrijving kan ik tegen elk van hen zeggen, dat ik geen aantrekkelijker vrouw ken. Want ik vind ze allen even aantrekkelijk, terwijl ze niet of nauwelijks op elkaar lijken. Dat maakt elk van hen uniek. Eigenlijk hebben ze maar één overeenkomst : ze zijn zichzelf. En dat is mooi, want van anderen zijn er al genoeg. :)
Niets is blijvend, alleen de verandering

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » vr 25 maart 2011, 13:23

En alweer mis ik de like-knop voor je laatste zin, EF! =):
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » vr 25 maart 2011, 21:06

Ik vind karakter, uitstraling en intelligentie een stuk belangrijker dan uiterlijk.
Maar als ze een tandeloze QuasiModo is dan haak ik toch af vrees ik :)

Mijn kapster is gewoon "dik" volgens de gangbare normen maar ik vind haar toch een mooie vrouw.

Mijn voorkeuren zijn niet heel belangrijk: ik vind vrouwen met natuurlijk rood haar en groene ogen het mooist. Maar al mijn vriendinnen waren blond, met blauwe ogen en de laatste had bruin haar en bruine ogen.

(Mijn echte ideaalbeeld qua lichaamsbouw... mmm, iemand zoals Inqui denk ik :wink: )

Ik zie echter veel meer lelijke mannen rondlopen, met enorme bierbuiken, 'mannen-tieten" etc. En die durven ronduit hun vrouw te dik te noemen terwijl ze er zelf niet uit zien. Dat vind ik echt niet kunnen.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » ma 28 maart 2011, 0:02


Aeolus
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 04 oktober 2010, 18:00
Locatie: Randstedeling

Berichtdoor Aeolus » ma 28 maart 2011, 0:10

[quote="Amada"][quote="vir40"]http://www.youtube.com/watch?v=keabCTL3Pcg[/quote]

Errug grappig!
:D[/quote]

Hilarisch!
Wind blaast door leegstaande huizen, zoals opinies bij gekken.

Aeolus
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 04 oktober 2010, 18:00
Locatie: Randstedeling

Berichtdoor Aeolus » ma 28 maart 2011, 0:11

[quote="Aeolus"][quote="Amada"][quote="vir40"]http://www.youtube.com/watch?v=keabCTL3Pcg[/quote]

Errug grappig!
:D[/quote]

Hilarisch![/quote]

En nu nog leren quoten!
Wind blaast door leegstaande huizen, zoals opinies bij gekken.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » ma 28 maart 2011, 20:50

En alweer mis ik de like-knop voor je laatste zin, EF! =):
Lily,Little Monkey en ... (vast miljioenen) anderen like it.

:D
♥ humor is the saving grace ♥

Bassie88
Berichten: 89
Lid geworden op: za 24 april 2010, 20:30
Locatie: Oosten van het land

Berichtdoor Bassie88 » ma 28 maart 2011, 21:32

Ik zie echter veel meer lelijke mannen rondlopen, met enorme bierbuiken, 'mannen-tieten" etc. En die durven ronduit hun vrouw te dik te noemen terwijl ze er zelf niet uit zien. Dat vind ik echt niet kunnen.

Dat kan inderdaad niet, die vrouwen zouden hun man gewoon op de kloten moeten geven, als ze dat niet doen is het ook hun eigen schuld.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » ma 28 maart 2011, 21:41

Ja natuurlijk! Eigen schuld dikke bult!

Lily die heeft dat vast door maatschappij, omgeving en ook partner op gegeven moment van het verleden te vaak gehoord... Groot verschil tussen verantwoordelijkheid en schuld.
♥ humor is the saving grace ♥

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9563
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » ma 28 maart 2011, 21:59

Ik zie echter veel meer lelijke mannen rondlopen, met enorme bierbuiken, 'mannen-tieten" etc. En die durven ronduit hun vrouw te dik te noemen terwijl ze er zelf niet uit zien. Dat vind ik echt niet kunnen.

Dat kan inderdaad niet, die vrouwen zouden hun man gewoon op de kloten moeten geven, als ze dat niet doen is het ook hun eigen schuld.
Hmmz... Als vrouwen te dik zijn verzorgen ze zichzelf niet goed. En als hun man te dik is, is het ook hun schuld... :roll:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Berichtdoor Djinniyeh » ma 28 maart 2011, 23:21

ja, en nog zoiets: mannen vinden het aanvaardbaar (sommigen toch) dat hun vrouw wat gezetter is en wij zouden dan moeten klagen als het andersom ou gebeuren? Nee, iedereen gelijk voor de wet he, een gezettere man is daarom geen lelijke man!
Life is a gift, live it to the fullest ...

EstherC
Berichten: 5140
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » ma 28 maart 2011, 23:44

Ik zie echter veel meer lelijke mannen rondlopen, met enorme bierbuiken, 'mannen-tieten" etc. En die durven ronduit hun vrouw te dik te noemen terwijl ze er zelf niet uit zien. Dat vind ik echt niet kunnen.

Dat kan inderdaad niet, die vrouwen zouden hun man gewoon op de kloten moeten geven, als ze dat niet doen is het ook hun eigen schuld.
Hmmz... Als vrouwen te dik zijn verzorgen ze zichzelf niet goed. En als hun man te dik is, is het ook hun schuld... :roll:
Nou ja, dan deed ik tenminste nog iets goed. Mijn man was absoluut slank te noemen. Compenseert dat dan nog wat voor mijn eigen onverzorgdheid?? :roll:

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 29 maart 2011, 12:09

Gelukkig is dat natuurlijk ook onzin, dat het aan de vrouw ligt als de
man dan te dik wordt...
Maar om te dik als niet aantrekkelijk te zien, vind ik erg kortzichtig..
't hangt er maar vanaf waar je op valt natuurlijk, maar ik vind erg dunne
vrouwen juist niet aantrekkelijk want zo eng breekbaar lijken.. Vrouwen
met rondingen zijn juist heerlijk..

..en gelukkig is 't dus niet zo erg dat ik ook geen 6packje heb.. :wink:
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9563
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » di 29 maart 2011, 14:37

Ben ik de enige die op zowel wat dikkere als op slanke mannen kan vallen? Ik had een sportleraar die ik helemaal geweldig vond. Hij is leuk in alle opzichten. uiterlijk en karakter. Wat ik het leukste aan hem vond waren/zijn echter z'n pretogen en z'n lach.

Er zijn andere mannen, minder strak en minder slank, maar zeker niet minder leuk. Ik vind uiterlijk minder belangrijk. Ogen zijn iets waar ik als een blok voor kan vallen. M'n eerste buitenechtelijke hobby had ogen.... Pffff... :? Hij hoefde maar naar me te kijken en... Nou ja, vul de rest zelf maar in. :oops: Slank? Nee, dat was hij niet echt...

En nog steeds vind ik dik of dun niet zo belangrijk. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik geen hele dikke mannen ken. Dus ik weet eigenlijk niet of ik daar wel of niet op zou kunnen vallen...
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten