Spannende sms-jes

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Spannende sms-jes

Berichtdoor DeJut » wo 14 oktober 2009, 23:48

Gisteravond zat ik in een vergadering, waarbij ik halverwege de vergadering een sms van mijn vriendin ontving. De gsm stond op stil, en trilsignaal aan.
Tussen de agendapunten door even snel op gsm gekeken, de sms begon vreemd, waardoor ik verder begon te lezen.
Wat ik in die sms las, deed mij grijnzen en dat wekte de nieuwsgierigheid van de overige aanwezigen. Hun nieuwsgierigheid wilde ik niet bevredigen, maar op dit forum wil ik jullie deze sms niet onthouden. :D

"Ik voel me zo klein, zo ontzettend klein..dat ik weer bij je broekspijp omhoog kan klimmen, tot aan jouw lies, ik kruip je boxer in en kriebel je ballen. Ik kruip verder en vind pino, die lacht me toe, ik wil hem verwennen, zo heerlijk verwennen, mijn buik doet raar, mijn handen kan ik niet thuis houden, mijn verstand gaat het verliezen, ik kan niet meer nadenken, ik moet pino, ik wil pino, ik kan er niets aan doen, ben niet tegen deze druk bestand, mijn handen gaan hun eigen weg, mijn mond komt dichterbij, ik grijp naar pino, breng hem naar mijn lippen, en laat jouw heerlijk genieten! Jij zit op de vergadering, kan nauwelijks stil zitten, weet niet meer waar ze het over hebben, hoort niets meer, laat de koffie vallen en gaat staan, je schreeuwt: YESSS!!!! JEZUS, WAT LEKKER!!
Iedereen kijkt je verschrikt aan, iedereen is stil.... En jij.... gaat zitten en zegt: zulke lekkere koffie heb ik nog nooit gehad!!"

Dit is een heerlijke sms om te krijgen, zeker tijdens een vergadering met oeverloos gezwam over nietszeggende onderwerpen, en ik ben superblij met mijn vriendin die me vereert met deze smsjes. Dit geeft de wereld glans!! 8)

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » do 15 oktober 2009, 2:14

WOW!!!!!!!!



in mijn telefoon kost dit toch zeker 4 smsjes en ongeveer 6 schermen vol tekst. ze hebben toch zeker wel een extra koffiepauze ingelast voor zo'n verhaal.
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » do 15 oktober 2009, 8:51

Spanned DeJut!

Ik ben zelf ook wel eens tijdens een overleg verleid met lekkere sms-jes van een man die vertelde wat hij onder tafel met me deed. Jammer genoeg kon ik het echt niet maken om er al te veel in mee te gaan, ik zat niet voor niets in dat overleg tenslotte :wink:

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » do 15 oktober 2009, 9:03

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om elke week tijdens zijn MT een stout sms-je te sturen. De eerste x was het per ongeluk zo getimed. Maar aangezien het wel bevalt heb ik hem er maar ingehouden. Erg leuk ook om tekst voor te verzinnen. Die voor de komende 2 weken staan al in mijn concepten. :)

Maar die van wat er onder tafel gebeurt geeft me ook weer inspiratie.
mijn sms heeft overigens ook maar 160 tekens. Maar misschien heeft deJut een pda een leest hij gewoon zijn mail.

Bij ons op kantoor is het overigens not done om tijdens een vergadering te sms-en. Maar van mijn lief krijg ik meestal nog antwoord ook.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 15 oktober 2009, 11:41

Pino?? :mrgreen:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 15 oktober 2009, 11:51

Heheheh Potentieel Interessant Neuk Object. Das in mijn ogen een Pino.

Overigens mag ik 2295 tekens gebruiken bij een sms.

Vind het wel een spannend iets, geile sms' jes sturen als je weet dat de ontvanger er op dat moment niks mee kan.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 15 oktober 2009, 12:27

Aha die kende ik nog niet, ik zag een grote blauwe vogel voor me.
Hij zal maar in de rui zijn.. :?

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 15 oktober 2009, 12:31

Ben je ook in de rui??

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 15 oktober 2009, 12:32

:lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 15 oktober 2009, 12:33

:mrgreen:

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » do 15 oktober 2009, 15:28

Manlief en ik doen vaak t of d via sms.
Vooral als ik dan op het strand lig/loop, is het heerlijk om dan steeds geiler wordende sms-jes te krijgen en versturen.
elke dag genieten van het leven!

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 15 oktober 2009, 21:22

ik sms alleen spannend naar mn buitenechtelijke hobby vriendjes, helemaal gek maken kan ik ze daarmee :):):)

naar manlief sms ik alleen maar dat ik zin in hem heb
hij smst dan altijd terug ja das dan jammer



:shock:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 15 oktober 2009, 21:46

En ik vind het weer spannend als mijn vrouw over buitenechtelijke hobbyvriendjes smst. :roll: :roll: :roll:

DeJut
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 21:17
Locatie: Friesland

Verkeerd verbonden...

Berichtdoor DeJut » vr 16 oktober 2009, 12:20

Hilariteit als mensen met buitenechtelijke contacten deze smsjes aan de verkeerde adresseren, al dan niet wetend. :shock:

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » za 17 oktober 2009, 0:12

Nou daar hoef je geen buitenechtelijke contacten voor te hebben.

Stuurde vorige week nog een sms-je aan een collega per ongeluk naar mijn lief.....
Ik ben ook altijd bang dat ik mijn geile sms's aan de verkeerde stuur. kan zomaar gebeuren. 1 verkeerde druk op de knop....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 30 gasten