Kijken... en bekeken worden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Kijken... en bekeken worden

Berichtdoor Aphrodites' zoon » do 10 juni 2010, 15:02

Tijdens de sex vind ik het fijn om naast het vingeren, beffen en neuken te kijken.

Ik word gefascineerd door de mooie V-vormige lijnen rondom de clitoris en de vagina.
Een kut kan in mijn ogen behalve lust-opwekkend gewoon heel mooi zijn op een esthetische manier, op dezelfde manier waarop ik niet uitgekeken kan raken op de bergen.
Iedere lijn is mooi. Zo vind ik een welgevormd sterretje ook een lust voor het oog. (pun intended :) )

Ex wilde nooit bekeken worden: ze voelde zich dan "bij de gynaecoloog zitten" of "clinisch bekeken". Draai de lampen maar uit, schat.

En nu hoor ik van mijn vriendin: "Zoals je naar mijn poesje kijkt, dat vind ik zo opwindend! Ik zie je genieten!" Dit is helemaal nieuw voor me! Ze geniet ervan om zichzelf aan te bieden, haar kutje en kont te presenteren. Vraagt of ik genoeg licht heb: zet nog maar een lamp aan. We hebben speciaal de spiegel zo neergezet zodat ze kon zien hoe ik met haar kutje speel. Ze is enorm visueel ingesteld. En ik kijk, streel, lik en kijk en geniet!

Wat zijn jullie ervaringen:
wie van jullie bekijkt graag close-up de intieme delen van de ander?
van mannen is bekend dat ze sterk visueel ingesteld zijn, maar vinden de vrouwen van shespot het bekijken en bekeken worden ook leuk?

Ik ben benieuwd!


Mmm, wat geniet ik van deze vrouw!!
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

kike
Berichten: 195
Lid geworden op: wo 22 december 2004, 22:46
Locatie: Den Bosch

Berichtdoor kike » do 10 juni 2010, 23:05

Ik ben ook gek op kijken, en heb een relatie gehad met een vrouw die erg graag bekenen werd. Ja hoor, ze zijn er !
Wat we bijvoorbeeld deden:
- zo'n loep die gebruikt wordt door postzegelverzamelaars in het spel betrekken. Er zit een lamp in, èn hij vergroot.
- Filmcamera zijn werk laten doen, en aansluiten op de t.v. zodat je meteen ook op die manier kunt kijken. Je vriendin kan dan als het ware met je meekijken via het beeldscherm.
- Mijn toenmalige vriendin werd er altijd erg opgewonden van als ik zeer gedetailleerd benoemde wat ik zag. En dat ging uiteraard gepaard met veel complimenten.
- In de sexshop kun je een speculum kopen; een waar genot om daarmee te kijken. Maar- absoluut niet elke vrouw houdt ervan; dat wekt toch soms andere associaties.

Zomaar wat praktijkvoorbeelden, maarre... sorry - de vraag was eigenlijk bedoeld voor shespotvrouwen.... :oops:

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » vr 11 juni 2010, 14:06

Ik geloof dat ik het tegenovergestelde ben :wink:
Zo mooi vind ik mezelf niet... :roll: om bekeken te worden.
Alleen m'n borsten vind ik het waard om bekeken te worden. Voor de rest.... neuh, laat maar.
Manlief kijkt juist wél graag.

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » vr 11 juni 2010, 19:18

Ik vind het reuze opwindend om bekeken te worden.
Als wij vrijen,wat tegenwoordig niet zo heel veel is (mijn schuld),en mijn man spert me open en bekijkt me tijdens het vingeren en/of beffen,dan vind ik dat wel weer erg geil.
Helemaal als ik dan in een half zittende positie ''lig',' dat ik mee kan kijken wat hij doet,en als hij mij dan vantussen mn benen recht in mn ogen kijkt,dan ben ik in een andere wereld.
Ja,absoluut super opwindend. :)
Ik zou er bijna zin aan krijgen....bijna! :wink:
i've got the bullits,and i WILL shoot!

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » vr 11 juni 2010, 19:37

als hij me bekijkt met die geile blik in zijn ogen ben ik klaar voor hem.
zijn blik windt me enorm op.
wat is er heerlijker dan een genietende man? :oops:

ik bekijk ook erg graag zijn lekkere plekjes, zijn mooie pik, met als zijn adertjes, ribbeltjes en plekjes, die mooie rode gladde eikel die zo fier als kroon op de top prijkt...
wat is er heerlijker dan een genietende man met een mooie harde vochtige pik.

ja..ik kijk graag naar hem :oops:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » za 12 juni 2010, 22:38

wat is er heerlijker dan een genietende man? :oops:
Wat een onzin.

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » zo 13 juni 2010, 1:00

wat is er heerlijker dan een genietende man? :oops:
Wat een onzin.
???

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » zo 13 juni 2010, 1:02

Lief kijkt ook graag.
Hij geniet ervan.
Maar ik doe liever mijn ogen dicht of het licht uit.
Ben veel te verlegen.
En vind mezelf al helemaal niet opwindend om naar te kijken.
Maar dat hij dat wel vindt, vind ik dan wel weer leuk.
En ook wel opwindend.

Gebruikersavatar
Passionate Desire
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 13:41
Locatie: On earth enjoying life!

Berichtdoor Passionate Desire » zo 13 juni 2010, 9:25

wat is er heerlijker dan een genietende man? :oops:
Wat een onzin.
Pure, waarom is dat onzin?
Dominique vindt dat heerlijk om te zien en kan daar van genieten, dus is het HAAR GELIJK en géén onzin.
En ik kan je vertellen dat Dominique niet de enige is die er zo over denkt :wink:
Het is namelijk ook heerlijk om een man te zien genieten en ik weet zeker dat er veel meer vrouwen zo over denken.

PD
May you live as long as you wish and make love as long as you live

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 13 juni 2010, 10:02

en ZO is het! :P :wink:
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » zo 13 juni 2010, 10:18

PSIES!! :wink:

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » zo 13 juni 2010, 11:10

Sorry, ik ga mezelf nu weer vervelen.... on-topic :)

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » zo 13 juni 2010, 11:37

Pure zit blijkbaar weer in zijn tweewekelijkse dip, gaat vanzelf over en komt vanzelf ook weer terug :)

Mijn lief heeft haar ogen dicht als ze geniet, ikke niet :P

Ik kijk graag, dat verhoogt voor mij het lustgevoel.
Elkaar diep in de ogen kijken is voor mij vreselijk intiem en geeft het gevoel dat je niet dichter bij elkaar kan komen.

Toch is ook in het aardedonker op de tast genieten niet te versmaden, dus eigenlijk kan ik gewoon niet kiezen :lol:

Het ligt er ook aan of je aan de liefde bedrijft of neukt wat mij betreft :wink:

Iago, na zoveel jaar nog niet uitgekeken.

Elfri

Berichtdoor Elfri » ma 14 juni 2010, 8:05

Je hebt het mooi omschreven Dominique! :lol:

Ik 'speel' graag met de harde pik van meneer Elfri. Hele onderzoeken heb ik naar zijn willie gedaan... met een scherpe blik zien welke reactie er bij welke aanraking komt. Knijpen, slaan, bijten, aaien, knabbelen en snuffelen. Zacht genoeg om niet zeer te doen, hard genoeg om een reactie te geven. Het is een boeiend stukje man.

Mijn favoriet: likken en snuffelen... zachtjes met de harde top van de eikel over mijn lippen aaien en af en toe de vies-lekkere sex geurtjes opsnuiven. onderzoekend de hele eikel en schacht likken en knuffelen.

Ik vind het ook heerlijk als hij een zoektocht over/door mijn poesje en kontje doet. Vinger over alle gevoelige stukjes laten glijden en zien welke er het gevoeligst zijn op dat moment (kan erg verschillen per dag). Als hij ziet hoe ik steeds natter wordt van opwinding, is dat voor hem een genot en zien dat hij geniet is voor mij nog opwindender.

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Berichtdoor Lovelife1958 » ma 14 juni 2010, 8:16

Nou ik sluit me aan bij Dominique, muv dat ik liever niet naar een natte pik kijk, maar naar je vochtige .......ogen :wink: ..... waar ik je opwinding (van je natte poesje) in terug vind.

@Elfri: pfff, je schrijft opwindend mag ik zeggen (jaja, daar ben ik geïnteresseerd in dus). 8)

En ook ik, onderzoek graag de normaal verboden plekken, ruik de geuren van de liefdessappen. Alles wat eerst niet lekker is, wordt opwindend, en wil je zien, ruiken, proeven.. :P

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten