do's don'ts en maybe's in de sauna

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

marc71
Berichten: 232
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 11:24
Locatie: omg. Breda

do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor marc71 » di 20 november 2012, 21:15

Ik merk dat er steeds meer (sex)contact gezocht word in de sauna.

wat kan wel, of juist niet in de sauna?
Of wat heb je er ooit meegemaakt?
geniet!!

marc71
Berichten: 232
Lid geworden op: zo 13 september 2009, 11:24
Locatie: omg. Breda

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor marc71 » di 20 november 2012, 21:49

In het begin leek het me wel spannend, om stellen stiekem te zien rommelen. Maar ik merk dat ik me er steeds meer aan stoor.
Ik ga naar de sauna om te genieten van........... de sauna's!!

voor de rest zijn er andere gelegenheden.

vandaar deze topic.
Ik ben benieuwd naar wat jullie hiervan denken.
geniet!!

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor FrankPolder » di 20 november 2012, 21:58

Voor mij ligt dat nogal eenvoudig. Openbaar seks bedrijven doe je niet, dus ook niet in de sauna. Waarom wil je opeens een liveshow vertonen zodra je naakt bent? Voor kinky aangelegenheden zijn er tal van locaties, maar de reguliere sauna hoort daar godzijdank niet bij.

Overigens is het mij niet opgevallen dat men sekscontacten zoekt in de sauna's die ik bezoek. Misschien ben ik gewoon naief, dat kan.
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor amaretto » di 20 november 2012, 22:02

mij is het nog nooit opgevallen.
en moet toegeven dat sex (of zelfs maar goesting krijgen) het laatste is waar ik mee bezig ben, als ik mij suf zit te zweten.. 8)

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor tes » di 20 november 2012, 22:33

Ik moet zeggen dat ik pas sinds kort een sauna ganger ben! (mede dankzij een super lieve shespotter) maar behalve dat ik wel eens een man die met zijn vriendin samen in een bad zag heel snel een handdoek om heb zien doen omdat hij een stijve had, is mij eigenlijk niet veel opgevallen..

En wat mij betreft hoeft dat ook zeker niet.. daar heb je inderdaad genoeg andere locaties voor.. en nee, ik ben ook totaal niet bezig in mijn hoofd met sex als ik in de sauna zit..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Djinniyeh » wo 21 november 2012, 13:25

Hm, ikzelf heb ook nog nooit iets dergelijks gezien in de sauna, ik zie mensen liggen, zweten, genieten ... en hups, netjes badjas en/of handdoek om eens buiten ...
Laatst gewijzigd door Djinniyeh op wo 21 november 2012, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor koklikoo » wo 21 november 2012, 13:31

Ik ben geen fervente sauna-ganger maar heb het toch al meerdere malen gedaan
Maar in een sauna-complex horen geen sex of sexuele handelingen
Je gaat daar om net te relaxen en tot rust te komen
Als je dan net die behoeftes hebt, huur je een privé-sauna af voor een paar uur en doe je daar wat en waar je het wil
Het stoort me al in sauna's als ik mannen of vrouwen heel doelbewust zie staren naar anderen en een bijna beesten-keuring evenaren.
Kijk dan discreet als je een leuk iemand ziet.....

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Spelfje » wo 21 november 2012, 16:10

In "mijn"stam-sauna hangen overal bordjes dat lichamelijk contact niet gewenst is. Natuurlijk zie je wel eens man-vrouw elkaar een kusje geven of even een omhelzing geven. Ik stoor me daar niet aan. Wél als een knuffel te ver gaat het het gaat lijken op passie. Maar eigenlijk zie ik dat nooit. En zo hoort het ook!
Je komt in een sauna om te genieten van de rust, van het water, van de stilte, van de warmte....van het luxe-gevoel. Ik kan niet ontkennen dat ik juist door de combinatie van bovenstaande dingen én de naakte aanwezigheid van Hr Spelf soms best opgewonden kan raken. En hij van mij..... We zien dat in elkaars ogen. Soms onder water een plagerige aanraking :wink: Maar vervolgens borrelt het fatsoen gelukkig in ons naar boven. Andere saunagasten zullen hier nooit iets van merken.

Mijn hele sauna- avondje/dagje kan flink verpest raken door de aanwezigheid van (meestal) mannen die schaamteloos blijven staren en me soms zelfs de hele avond achtervolgen! Héél toevalling steeds hetzelfde rondje doen en op hetzelfde moment douchen en het suanahokje in gaan. Of steeds van die bijna-gesprekjes aanknopen :roll:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Suzette » wo 21 november 2012, 20:10

In een gewone sauna vind ik het heel erg not done.

Op een slaapbank in de snoezelruimte met badjassen aan tegen elkaar aan slapen ok, maar verder? Nee, zoek dan sauna's waarin dat mag

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Suzette » wo 21 november 2012, 20:17

In "mijn"stam-sauna hangen overal bordjes dat lichamelijk contact niet gewenst is. Natuurlijk zie je wel eens man-vrouw elkaar een kusje geven of even een omhelzing geven. Ik stoor me daar niet aan. Wél als een knuffel te ver gaat het het gaat lijken op passie. Maar eigenlijk zie ik dat nooit. En zo hoort het ook!
Je komt in een sauna om te genieten van de rust, van het water, van de stilte, van de warmte....van het luxe-gevoel. Ik kan niet ontkennen dat ik juist door de combinatie van bovenstaande dingen én de naakte aanwezigheid van Hr Spelf soms best opgewonden kan raken. En hij van mij..... We zien dat in elkaars ogen. Soms onder water een plagerige aanraking :wink: Maar vervolgens borrelt het fatsoen gelukkig in ons naar boven. Andere saunagasten zullen hier nooit iets van merken.

Mijn hele sauna- avondje/dagje kan flink verpest raken door de aanwezigheid van (meestal) mannen die schaamteloos blijven staren en me soms zelfs de hele avond achtervolgen! Héél toevalling steeds hetzelfde rondje doen en op hetzelfde moment douchen en het suanahokje in gaan. Of steeds van die bijna-gesprekjes aanknopen :roll:

Mijn lief houdt niet van de sauna, 1x meegeweest en nee, dit was het niet voor hem. Dus ik ga met een vriendin

Toen ik met lief was hebben we elkaar wel een zoen gedgeven als ' leuk dat je meebent' en in elkaars armen liggen slapen, zoals ik meer stellen zie doen.

Met vriendin ga ik naar een uiterst gewone sauna meestal, zie en merk niets. Maar we zijn 2x naar een hippe sauna geweest. Dat was echt bekeken worden, gevoos van stelletjes, mensen die uberhaupt er niets van begrepen. Neeeee dank u

Overigens schrik ik niet als een man een erectie krijgt, kan toch gebeuren?, de penis leidt soms een eigen leven denk ik ;)
Als je daar discreet mee om gaat, prima.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Spelfje » wo 21 november 2012, 20:19

Wat is het verschil tussen een Gewone sauna en een hippe? :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2185
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor tes » wo 21 november 2012, 22:06

daar ben ik ook wel benieuwd naar :wink: ik denk dat ik dan blij ben dat ik nog nooit naar een "hippe" sauna ben geweest :lol:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
koklikoo
Berichten: 332
Lid geworden op: di 21 december 2010, 20:39

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor koklikoo » wo 21 november 2012, 22:10

Wat is het verschil tussen een Gewone sauna en een hippe? :wink:

Bij de gewone doen ze gewoon...... :D11 :D11
Bij de hippe doen ze aan vozen, staren enz.... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Suzette » wo 21 november 2012, 22:30

Wat is het verschil tussen een Gewone sauna en een hippe? :wink:

Bij de gewone doen ze gewoon...... :D11 :D11
Bij de hippe doen ze aan vozen, staren enz.... :mrgreen:

LOL

tja wat is het verschil?

Ik heb het beeld zo voor me maar vertel het eens.........

het ziet er allemaal gelikt uit
Helaas is de infrarood sauna niet heet genoeg
Teveel onrust, gepraat bijv in sauna en dan ook hardop
Veel BN'ers
Mensen die voor XEZE sauna gingen en er geen kaas va hebben gegeten, en doen alsof dat wel zo is
Mooie mensen die gezien willen worden
Bloot waar het niet hoort
Duur eten en drinken


En dus idd teveel gevoos en bloot geshow

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: do's don'ts en maybe's in de sauna

Berichtdoor Dominique » wo 21 november 2012, 23:00

mmm...ik ben al 20 jaar sauna-gangster..
en me toch altijd braaf gedragen.
ik vind het ook het fijnst als er rust is in de sauna.
Heb nooit vrijende stellen gezien, of mannen met erectie zien lopen.
Maarrr...

Een paar weken geleden ben ik met vriend naar de sauna geweest.
Het was de eerste keer dat wij er samen waren...
we hebben niet echt sex gehad, maar wel heerlijk tegen elkaar aan gehangen in het kruidenbad, het bubbelbad. Ik heb op zijn schoot gezeten, samen in stilte genoten met de ogen dicht. Omdat je zo licht bent in het water moet je je aan elkaar vasthouden, anders drijf je weg. Terwijl zacht gekust..
alles heel sereen en rustig.
Vriend kreeg wel een erectie, en ja...bij het verlaten van het kruidenbad heb ik hem snel een handdoek om gedaan..dus mss heeft tes ons wel gezien :wink:

Ik weet niet of anderen zich aan ons hebben gestoord.
We hebben van niemand een opmerking gekregen, ook van het personeel niet. Mss scheelde het dat we zo rustig met elkaar omgingen.

Dit was altijd al een fantasie van me..die is nu uitgekomen..en ik vond het heerlijk, en krijgt zeker een vervolg binnenkort. :D4
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 19 gasten