Vrijen op een waterbed...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Huppel
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 0:10
Locatie: Gent (B)
Contacteer:

Vrijen op een waterbed...

Berichtdoor Huppel » vr 09 januari 2004, 0:35

Vrijen op een waterbed...

Misschien de oplossing voor mijn vrouw die een kou-kleum is...
We hebben het er al over gehad, maar mijn vrouw heeft nog een beetje bedenkingen of ze er niet "zeeziek" zal op worden...

En ik of we wel genoeg steun hebben, vooral als we vrijen...
Mij dunkt dat diegene die bovenop ligt (meestal ik) toch moet kunnen steunen...
Is dit niet een beetje onpraktisch...?

Heeft iemand daar ervaring mee?

Huppel

P.S. Liefste moderatoren, ik twijfelde tussen 'de virtuele kroeg' en 'hoe doe ik'. Ik kan me best wel verzoenen met jullie wijsheid als jullie dit per se willen verplaatsen)

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 09 januari 2004, 0:55

edit
Laatst gewijzigd door Massie op zo 04 juli 2004, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

warmhoor
Berichten: 59
Lid geworden op: do 01 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor warmhoor » vr 09 januari 2004, 0:55

waarom geen elektrische deken?

Huppel
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 0:10
Locatie: Gent (B)
Contacteer:

Berichtdoor Huppel » vr 09 januari 2004, 1:04

Massie,
Dank voor je reactie. Het verheugt me dat jij er zo enthousiast over bent. Maar jammer voor je dat je niet in je waterbed vrijt :(
Jij vond het dus met je ex-vriend heel erg lekker te vrijen in een waterbed... Maar vond hij het wel praktisch om te vrijen, en daarbij bijv. met zijn knieën, handen, of ellebogen te steunen... Ik bedoel: zonder te veel door te zakken in de watermatras...
Ook dank voor je tips (bijv. 2 afzonderlijk opwarmbare delen)

warmhoor,
Het is onze matras die versleten en aan vervanging toe is, en niet ons deken. Dit komt omdat we steeds vrijen op de matras, en het deken links laten liggen :lol:

Nog ideeen en tips zijn steeds welkom

Huppel

sproetje
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 11 augustus 2003, 16:23

Berichtdoor sproetje » vr 09 januari 2004, 7:20

huppel..

vrijen in een waterbed..als het waterbed goed gestabiliseerd is ..

dus kom je toch uit bij een ieta duurdere uitvoering...en nee dan wordt je niet zeeziek..en nee ik heb geen waterbed en nee ik heb er nooit een vrijpartij in gehad.. maar ken veel mensen die wel dat waterbed hebben en die hebben er heerlijke vrijpartijen in /op..

Sproetje

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » vr 09 januari 2004, 10:23

Wij hebben al jaren een waterbed en afgelopen kerst was vrijen in het vakantiehuisje op een gewoon bed gestuntel :-) BLijkbaar is het toch idd een andere "tactiek" Kies een goed gestabiliseerd waterbed met een harde rand daar kan je je op afzetten en als je het op z'n hondjes doet je vrouw zich aan tegen houden. Verder is een waterbed heerlijk juist doordat het meeveert. Je kunt het vergelijken met vrijen op een niet al te hard luchtbed, misschien eens uit proberen ? :-)

En over zeeziekte: ik wordt al doodziek (niet overdreven) van een tochtje naar Engeland en ik heb daar geen last van hoor met een waterbed !

Groeten Elaine

Josje
Berichten: 537
Lid geworden op: wo 07 augustus 2002, 1:01
Locatie: op een eiland, enne... activiteit, moet dat???

vrijen in een waterbed

Berichtdoor Josje » vr 09 januari 2004, 10:36

Hai huppel,

Wij zijn al jaaaaaren in het bezit van een waterbed (een zgn. duobed, dus met twee waterzakken en half gestabiliseerd) en natuurlijk worden daar ook vrijpartijen in of op gehouden. Gaat prima hoor. :wink:

Een waterbed heeft als voordeel:
> het ligt altijd prima omdat je hele lichaam ondersteund wordt
> het is heerlijk warm in de winter en... aangenaam koel in de zomer (je kunt immers de temperatuur instellen)
> een waterbed is minder "stoffig", dus ook minder last van huisstofmijt e.d. (zeker als je 2 tijken hebt en die geregeld laat reinigen)

Nadelen die ook moeten worden genoemd zijn:
> wil je je waterbed goed houden vergt het nogal wat onderhoud aan reinigen (minimaal 1x per maand)
> het opmaken is wat zwaarder, je moet immers de lakens om het nogal zware watermatras trekken

Er zijn tegenwoordig hotels en zelfs bungalowparken waar je een kamer cq bungalow kunt reserveren met waterbed zodat je het uit zou kunnen proberen. Ook heb je tegenwoordig bij de goede speciaalzaken de mogelijkheid om een waterbed gedurende een bepaalde periode thuis uit te proberen zodat je terug kunt, mocht het niet bevallen.

En over die angst om "zeeziek" te worden.... deze vrouw die op een spiegelgladde zee al groen en geel ziet is op haar waterbed nog nooit zeeziek geworden, hoe wild :oops: we ook tekeer gingen :wink:

Liefs en kus van Josje,
wiens waterbed al voor vele aangename vrijpartijen heeft gediend.

P.S. mocht je nog vragen hebben, stuur maar een PM

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » vr 09 januari 2004, 10:40

Nadelen die ook moeten worden genoemd zijn:
> wil je je waterbed goed houden vergt het nogal wat onderhoud aan reinigen (minimaal 1x per maand)
> het opmaken is wat zwaarder, je moet immers de lakens om het nogal zware watermatras trekken
Grappig, deze nadelen ken ik helemaal niet ....
In ons waterbed moet 1x per half jaar een flesje anti alg (ofzo) en 1x per jaar moet de zak ingesprayd worden en dat is het. Over het opmaken, wij gooien er gewoon 1 hoeslaken over heen wat je om de 4 punten heenslaat en dat is het, dekbed erop en klaar !

:-)

Elaine

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » vr 09 januari 2004, 11:06

Ik heb een tijdlang een vriendin gehad met een (ongestabiliseerd) waterbed en ik koester nog steeds mooie herinneringen aan die periode. Het voegt echt iets extra's toe aan het liefdesspel. Het vereist wel enige oefening; je moet als het ware anticiperen op de golfbewegingen van het water, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt... Een harde rand om af en toe wat steun te zoeken is wel handig maar hebben niet alle waterbedden dat?
Het slaapt trouwens ook heerlijk, zo'n waterbed. Zeeziek ben ik nooit geworden. Wel had ik, in het begin, de eerste paar uur na het opstaan een licht wiebelig gevoel, maar later had ik dat niet meer.

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » vr 09 januari 2004, 13:32

Ook wij hebben tot volle tevredenheid al jaren een waterbed.
Alle voors en tegens zijn hierboven al wel genoemd.
Toch wil ik er nog wat aan toevoegen.
Ga dus naar een goed zaak. Die zal je ook adviseren om het bed minimaal 15 cm langer te nemen dan de langste persoon die erin ligt. Ivm de hard- cq softside rand.
Verder neem je een waterbed van tenminste 180 cm breed daar je bij 160 te dicht bij elkaar ligt en er een soort van kuil onstaat in het midden waardoor je niet fijn ligt. Wijzelf hebben een waterbed van 200X220. Heeeeerlijk. Ook om in te vrijen :D

Frank

Pippin
Berichten: 595
Lid geworden op: vr 24 augustus 2001, 1:01
Locatie: The Netherlands

Berichtdoor Pippin » zo 11 januari 2004, 18:16

Als ik geweten had dat een waterbed zo fijn was, hadden we er jaren eerder eentje aangeschaft. Mijn eerste waterbed heb ik nog samen met mijn ex gekocht en was volledig ongestabiliseerd, softside. Vrijen is even wennen maar daarna zelfs mínder vermoeiend dan op een gewonen matras. ;)

Door gewichtsverschil is mijn huidige partner en mij aangeraden een half gestabiliseerd waterbed te kiezen. Hoewel dat in onze situatie de meest verstandige oplossing was, denk ik met pijn aan het hart terug aan de ongestabiliseerde waterzak, waarop het voelde alsof je op een luchtbed op een zomerse dag op het water dreef.

Pip

RedGirl
Berichten: 13
Lid geworden op: di 13 januari 2004, 1:19

Berichtdoor RedGirl » di 13 januari 2004, 1:36

Tja, een waterbed.

Met mijn ex was de sex prima op het waterbed. We hadden ongeveer hetzelfde gewicht en dat ging altijd goed..

Nu met mijn nieuwe partner heb ik meer moeite met mijn waterbed. Hij weegt een stuk zwaarder dan ik en soms klotsen de golven tegen het ritme in. En dat is niet zo handig.
Het is nl wel eens gebeurt dat ik door de golf op een net wat nadere hoogte kwam te liggen, en hij tegen een ander gaatje aanstootte.
En dat doet PIJN!!! (als je er niet op voorbereid bent)
Dus nu vind ik het weer fijner om het op een gewoon bed te doen.

Het hangt een beetje van jezelf en je partner af, en je sexuele gedragingen.
X Iris

Huppel
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 09 januari 2004, 0:10
Locatie: Gent (B)
Contacteer:

Berichtdoor Huppel » di 13 januari 2004, 19:16

OEPSSS!
Ik weeg ca 42% meer dan mijn vrouw... :(
Huppel

An
Berichten: 44
Lid geworden op: do 17 juli 2003, 1:02

Berichtdoor An » di 13 januari 2004, 19:41

Mijn herinnering aan een waterbed is dat ik steeds wakker werd door de golfslag als degene naast me zich omdraaide.. :(
Weet niet of dit een gestabiliseerd bed was.
Weten jullie of dit altijd zo is of per (kwaliteit) bed verschilt?

An
*blub*

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » di 13 januari 2004, 21:31

Mijn herinnering aan een waterbed is dat ik steeds wakker werd door de golfslag als degene naast me zich omdraaide.. :(
Weet niet of dit een gestabiliseerd bed was.
Weten jullie of dit altijd zo is of per (kwaliteit) bed verschilt?

An
*blub*
Dit is een kwestie van wennen An.
Ook wij werden de eerste twee weken geregeld wakker als de een zich omdraaide of naar het toilet moest. Later heb je er geen erg meer in.
En bij het ene bed is het duidelijker voelbaar dan bij het andere al naar gelang de stabilisatie.

Gr. Frank


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 38 gasten