Het gevoel van........nylons

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

OneWomanLover
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 09 juni 2004, 6:36

Het gevoel van........nylons

Berichtdoor OneWomanLover » ma 13 december 2004, 16:25

Ik wist niet of ik dit topic nou hier of bij praten over erotiek zou zetten want wat mij bezighoudt is eigenlijk een vraag aan zowel de dames als de mannen op dit forum. Ik ben er namelijk gek op als een vrouw nylonkousen of een panty draagt, vooral de dunne transparante vind ik heel mooi om te zien, zeker in combinatie met hoge hakken. Onder heel korte rokjes of jurkjes die maar net aan de billen bedekken vind ik het ordinair maar met een rok of een slanke jurk tot halverwege de dijen of vlak boven de knieën kan ik erg van al dat moois genieten. Het voor- en najaar zijn bij mij wat dat betreft ook wel de favoriete seizoenen. ’s Zomers zie ik helaas bijna alleen maar blote benen (wel begrijpelijk in die hitte) en ’s winters is het voor de meeste dames veel te koud. Ik betrap mij erop dat ik in grote menigten onbewust automatisch op die onderdanen in feestverpakking focus en graag een stukje dezelfde route volg. Vrouwen op de fiets met nylonkousen of panty zie ik ook heel graag, het is een duidelijker plaatje zal ik maar zeggen. Helaas zijn er naar mijn mening te weinig dames die het praktisch vinden of aandurven , maar als ik er één zie rij ik graag een paar honderd meter om, zodat ik wat langer van het uitzicht kan genieten (echt waar!), ik doe dit non-offensive alleen maar kijken dus.....

Het aanraken en lichamelijk contact met vrouwenbenen in nylons is voor mij extreem prikkelend en bijna een voorwaarde voor goede sex, hoewel ik gelukkig ook nog wel een aantal andere triggers heb.


Ik heb met name aan de dames de vraag of zij enige erotische gevoelens ervaren bij het dragen van nylonkousen en / of hoge hakken al dan niet tijdens het vrijen of gewoon en vogue..... In veel erotisch materiaal ontkom je er praktisch niet aan en heeft het duidelijk een erotiserende functie dus ik ben razend benieuwd hoe prikkelend dit gevoel voor vrouwen zelf is. Ook wil ik weten of jullie het een topic vinden dat er steeds dunnere nylonkousen gemaakt worden (ik vind het namelijk een fantastische ontwikkeling), 6 denier is tot nu toe het dunste wat ik gezien heb. En aan de mannen heb ik de vraag of zij soortgelijke instant-reacties kennen bij het zien of aanraken?

Ik vind het wel een genante bekentenis die ik hier doe, maar ik ben toch wel heel erg benieuwd of dit stofje een universele Magic heeft.

Edit wegens plaatsing in Mannenzaken en erotiek
Edit wegens verwijderen persoonlijke info
Laatst gewijzigd door OneWomanLover op za 08 januari 2005, 5:02, 3 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 13 december 2004, 18:30

Leuk dat je zo openhartig beschrijft over jouw 'gevoel'...

Ik moet zeggen dat ik uit jouw verhaal best duidelijk kan leiden dat panties bij jou echt een fetish is.. Omdat het stof, het kledingstuk an sich al een erotisch effect op jou heeft, en hoe! :wink:

Mijn persoonlijke mening over panties;
Rokken of jurken tot net over de knie (of er net onder) zijnniets voor mij. Sorry voor anderen maar ik vind het zelfs een beetje tuttig; niet erotisch aan dus in mijn optiek. En hoe dun ze zijn.. tja ik kies mijn panties vooral op kleur, wat het best bij een bepaald kledingstuk staat, en als het koud is draag ik liever erg dikke (áls ik ze uberhaupt draag).

Wat ik wél sexy vind, en lekker aan vind voelen zijn overknees, of jarretelles, die draag ik dan ook wel vaker met uitgaan, in de winter soms zelfs onder broeken (tegen de kou vooral, sorry). Hoge hakken (!!!) en jarretelles zijn ook zeker dingen waarmee ik soms 'naar bed' ga.. maar bij mij is dit geen fetish (omdat hakken en jarretelles een vrouw 'sexy' kúnnen maken -benen lijken bijv langer ed- en niet omdat die dingen an sich prikkelend zijn voor mij)

Roberto59
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 12 november 2004, 1:01
Locatie: Groningen

Berichtdoor Roberto59 » ma 13 december 2004, 21:15

@OWL,kan me jou gevoelens bij vrouwen in nylonkousen of panty's goed voorstellen.Het heeft op mij ook een sterk erotiserend effekt.Heb lange tijd een vriendin gehad die ze regelmatig droeg in combinatie met rok en hakken.Als we dan begonnen te vrijen dan was't echt een extra prikkel als ze die kleding aanhad en met m'n handen langs haar benen te gaan om die nylonkousen te voelen.Heb ze zelf ook wel's gedragen bij een balletuitvoering en dat voelde best wel opwindend (maar dat was slechts een incidentele ervaring).Leuk trouwens dat je zo open bent over je eigen ervaringen met nylons bent.Vind het ook totaal niet genant.

OneWomanLover
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 09 juni 2004, 6:36

Berichtdoor OneWomanLover » wo 15 december 2004, 7:24

AAAaaarrrggghhhh!!!!!!!! Ik ben een Fetishist.........! (Ik had al een donkerbruin vermoeden, maar het schijnt dat je er heel oud mee kan worden).

@ Jessebel, bedankt voor je antwoord. Dat er voor jou geen erotische prikkeling voor jouzelf ontstaat kan ik wel begrijpen. Omgekeerd: sommige vrouwen vinden het b.v. erg leuk om een man goed in het pak te zien, maar als ik dat draag wordt ik daar zelf niet opgewonden van. Hooguit voel ik me "lekkerder" in de zin van zelfverzekerd, goed in m'n vel etc.

@ Roberto59 Jij ook bedankt voor je openhartige reactie, wat jij beschrijft over de opwinding heb ik al veel vaker gezien / gelezen.

Dat is dus ook wat me fascineert: is het de stof op zich (ik heb dus ook een zwak voor satijn-achtige en transparante stoffen), want dat zou betekenen dat sommige vrouwen die daar ook gevoelig voor zijn evengoed een staat van opwinding door moeten kunnen krijgen, dus waarbij het voelen van de stof primair voor de kick zorgt.

Ik ben benieuwd naar wat meer reacties

Edit wegens persoonlijke info
Laatst gewijzigd door OneWomanLover op za 08 januari 2005, 5:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » wo 15 december 2004, 12:22

Hmmm, jawohl!... (als ik opgewonden raak, ga ik altijd duits praten) Het geluid van schurende nylons als vrouwen een trap bestijgen. Bestijgen krijgt dan meteen een andere lading. Moeten wel kousen zijn, niet zo'n ding dat eerst uitmoet en waaronder je een verkreukeld slipje ziet doorschemeren. Jarretelpanties weer wel erg okay.

Bo
Berichten: 203
Lid geworden op: di 21 september 2004, 20:19

Berichtdoor Bo » wo 15 december 2004, 13:49

Ik heb een man die vreselijk kippevel krijgt bij het aanraken van panty's.

Maar jammer voor hem dan want ik draag graag rokjes met hold-ups bv en dan mooie lange laarzen eronder.

(laatst had ik van die dure krengen gekocht, ik had ze nog geen 2 minuten aan en Ratsjjj, de eerste gesloopt! Verdamd! Ik ga altijd duits praten als ik boos wordt/ben :wink: )

Gelukkig vind Bo-man het wel erg mooi staan, dat maakt een hoop goed voor hem! (en voor mij)

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 15 december 2004, 14:41

nylons.. panty`s heerlijk om te dragen met een mooie hoge hak..
of van die mooie enkellaarsjes eronder .. dan wel het liefst de naadkousen

zachte materialen zijde heerlijk gewoon.. als blouse hooggesloten met asymetrische sluiting... de rok net boven de knie.. met achter of zijsplit..
men dan voelt ik mij zooo onwijs heerrlijk

sfinxs

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » wo 15 december 2004, 14:53

Ik vind kousen en jaratelles het toppunt van vrouwelijkheid, hold ups kunnen ook heel mooi zijn. (helaas vind mijn vriend er helemaal niets aan..)
Panty's zijn praktisch, maar niet echt sexy ..
Het is idd de stof die iets speciaals heeft, zeker mooi als er een zijdeglans overheen ligt.
Ik voel me altijd erg vrouwelijk met nylons, en het geluid van het langs elkaar heen schuiven van benen gehuld in kousen is een sexy geluid.
Kan me goed voorstellen dat sommige mannen er op kicken.

Groetjes X Mas.

Karinnetje
Berichten: 192
Lid geworden op: di 02 december 2003, 12:38

Berichtdoor Karinnetje » wo 15 december 2004, 15:33

edit
Laatst gewijzigd door Karinnetje op zo 29 maart 2009, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » wo 15 december 2004, 17:16

Een panty vind ik absoluut niet sexy. Holdups en kousen met jarretels zijn wel sexy.
Helaas vind ik het eigenlijk allemaal niet lekker om te dragen. Dat hele strakke om mijn benen....bleeeehhh...ik heb er niets mee.
Als ik het eenmaal aan heb voel ik me wel sexy hoor maar ik ben toch ook altijd weer blij als ik het uittrek. Beetje dubbel dus.

Mij zul je dan ook niet al te vaak met die dingen aan zien.

Steunkousen? :lol:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 15 december 2004, 17:59

Holy sjips zeg Mona!
:(
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » wo 15 december 2004, 18:14

pfew
Laatst gewijzigd door Joepie op do 13 januari 2005, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 15 december 2004, 18:24

Toch een vraag aan de heren; hebben jullie het nou over panties of die jarretelkousen (of holdups)?

Weet je wat ik ook zo lekker vind zitten, die strakke bandjes aan de jarreteles langs mijn kont... :)

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » wo 15 december 2004, 18:26

nee - geen panty's. veel te ingewikkeld als je wilt spelen.
zelfde gevoel natuurlijk onder je vingertoppen.
maar onhandig om te spelen.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » wo 15 december 2004, 22:48

Toch een vraag aan de heren; hebben jullie het nou over panties of die jarretelkousen (of holdups)?

Weet je wat ik ook zo lekker vind zitten, die strakke bandjes aan de jarreteles langs mijn kont... :)

Als ik me langs de gekousde benen van een vrouw omhoog 'werk', is het zicht van jarretels net een ophaalbrug.... "O lieve kasteelvrouwe, mag ik binnenkomen?"

Het is dat je zo'n jonkie bent, maar je bent een droommeid, Jessbel.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mieketje, Semrush [Bot] en 2 gasten