- Verhaal: Miss B schrijft een verhaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

- Verhaal: Miss B schrijft een verhaal

Berichtdoor Miss B » zo 21 januari 2007, 13:45

Het verhaal komt voort uit een mailwisseling , ik heb het een beetje aangepast en nu mogen jullie mee lezen met deel 1;

Boswandeling neemt onverwachte wending.

Het is januari, het zou moeten vriezen, sneeuw moeten liggen. Niets van dat het is eerder een natte herfstdag. Vandaag is mijn vrije dag en ik besloot de wind eens lekker door mijn haren te laten waaien.
Trek een spijkerbroek aan, warme trui en mijn wandelschoenen, pak een appel van de schaal en trek dan mijn jas aan. Niet veel later loop ik in het bos, in gedachten, het waait en ik trek mijn jas verder dicht.
Ondanks de wind en de druppel die af en toe valt is het lekker buiten en kom ik weer lekker tot mezelf.

In de verte zie ik een man lopen met een hond.. Ze komen steeds dichterbij, We zeggen elkaar vriendelijk gedag. Ik loop door.
Niet veel later voel ik achter me iemand naderen voor ik er erg in heb staat de man van een paar minuten geleden voor me…
Mag ik u iets vragen ? , natuurlijk zeg ik. Ik ben hier nog niet eerder geweest en heb geen idee waar ik heen moet, als ik die kant op loop dan loop ik het bos uit en dat is nog niet wat ik wil.
Aangezien het bos min of meer mijn achtertuin is stel ik deze charmante man voor samen een stukje verder te lopen..
We lopen verder, de hond breekt het ijs als hij een tak voor mijn voeten legt, zijn baasje reageert met de opmerking; hij is van je gecharmeerd. Ik bloos . Kletsend over van alles en nog wat lopen we verder. Mijn gedachten nemen even een loopje met me, hij is leuk, spannende ogen en ik voel een kriebel in mijn buik. Beide voelen we de spanning stijgen.
Even verder op stop je om je jas beter dicht te maken, ik kijk naar je handen en als ik op kijk kijk recht in je ogen.. Je staat nu heel dichtbij me. Brutaal geef je me ineens een kus en fluistert “dit is om je te bedanken”. Glimlachend kijk ik je aan,plagend zeg ik “als dat alles is vind je me zeker een slechte gids”. Dat had ik misschien niet moeten zeggen, je laat je niet kennen en pakt me vast, trekt me naar je toe en zoent me nu heel anders dan net , vuriger, vol begeerte. Je lippen dwingen me mijn lippen vaneen te doen en je tong komt voorzichtig om een spannend spel te spelen..
Ik ga helemaal in de kus op ,mij ontsnapt een kreuntje .. Je stopt en we kijken elkaar aan.. Jij glimlacht tevreden en ik kijk vragend..

Ik buig naar je toe en fluister in je oor, hoe lekker het was. Pak je bij je hand en trek je mee naar de grote boom die een paar meter van ons vandaan staat. Groot genoeg om tegen aan te staan en een beetje te kunnen schuilen tegen de regen die nu harder naar beneden komt.
Je draait mijn schouders om en ik sta nu tegen de boom, je komt voor me staan, met je handen aan weerszijden van mijn hoofd, je lange lijf dicht tegen me aan . Doordringend kijken je grijs blauwe ogen me aan, ik word er verlegen van, maar die kans krijg ik niet.. want je kust me alweer, deze keer beantwoord ik je kus niet meer verlegen maar uitdagend, vol verlangen, passie en pure lust.
Je handen strelen langs mijn gezicht, je mond dwaalt af naar mijn hals en geeft me kleine kusjes in mijn nek… je ritst mijn jas open om meer ruimte te hebben . Stoppels kriebelen in mijn nek terwijl je me nog steeds plagende kusjes geeft daar.. je handen branden op mijn huid terwijl er nog een trui tussen zit, mijn handen bewegen over je rug en ik trek je dichter naar me toe…

De wind en regen laat ons koud op dit moment, warm hebben we het van deze onverwachte ontmoeting.
Je handen zoeken een weg onder mijn trui , koude handen op mijn verhitte lijf, een heerlijke rilling gaat door mijn lijf. Heerlijke handen die mijn rug strelen, over mijn buik gaan en hun weg vinden naar mijn borsten, je speelt met mijn borsten die nog gevangen zitten in een kanten bh, onder je knedende handen worden mijn tepels harder en ik kreun van puur genot.
Mijn handen kneden je billen, je staat zo dicht tegen me aan dat er geen twijfel over mogelijk is dat je opgewonden bent .
Onderzoekend leg ik een hand op je kruis en voel je pik kloppen onder mijn aanraking. Oefen wat druk uit en met een hand en met de andere maak ik je rits en de knoop van je broek los. Je stijve pik is verheugd met deze vrijheid… Langzaam zak ik door mijn knieën.. Als ik op ooghoogte zit neem ik je pik in mijn hand streel hem langzaam over de volle lengte , omsluit dan je eikel met mijn volle lippen, lik je zuig rustig… neem je langzaam verder in mijn zuigende mond, als ik mijn ogen naar je opsla kijk je me grommend aan. Ik ga door, zelf meegenietend van het effect van mijn mond en handen op je steeds harder wordende pik.
Je handen heb je in mijn natte haren gevlochten, om soms een beetje druk uit te kunnen oefenen waarmee je aangeeft dat je het heerlijk vindt.
Langzaam voer ik het tempo op , vertraag het af en toe heel verrassend ,mijn ene hand kneed je ballen en voel nu dat je een hoogtepunt gaat bereiken, door deze laatste stimulatie… In mijn mond voel ik al een beetje warm vocht, pijp je nu nog iets sneller en voel hoe je spuit in mijn mond, ik slik maar toch loopt er wat van je zaad uit mijn mond. Je gromt dat dat een heel geil gezicht is..
Lik mijn lippen af en je gevoelige eikel en kom weer omhoog..
Laat je je eigen zaad proeven als ik je op mond kus.

We zijn werkelijk door en door nat van de regen en ik fluister in je oor dat mijn huis niet ver weg is !!
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » zo 21 januari 2007, 14:22

oke WAAAAAAAAAAAR IS DAT BOS :lol:
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Gebruikersavatar
Serendipity
Berichten: 507
Lid geworden op: do 14 juli 2005, 15:31

Berichtdoor Serendipity » zo 21 januari 2007, 14:57

edit
Laatst gewijzigd door Serendipity op do 26 maart 2009, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit happens.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » zo 21 januari 2007, 14:57

Ik vind het wat sneu voor die hond!

etwin
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 11:43
Locatie: regio 's-Hertogenbosch

Berichtdoor etwin » zo 21 januari 2007, 19:06

Mooi, spannend begin... ben erg benieuwd naar het andere deel/de andere delen...

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » zo 21 januari 2007, 19:19

Lekker verhaal hoor. Ik ga de volgende keer toch nog beter opletten in het bos!
Ik vind het juist ook leuk dat het ook nog wat aan de fantasie overlaat wat er vervolgens gaat gebeuren!

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » zo 21 januari 2007, 19:21

Weer een ster geboren! Mooi verteld Miss :P
Non è possibile dividere la storia di noi due.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

deel 2

Berichtdoor Miss B » zo 21 januari 2007, 20:30

Als de kleren weer een beetje gefatsoeneerd zijn lopen we richting mijn huis, jouw hond is blij dat hij mee mag, ik geef hem een aai over zijn bol. Als we mijn warme huis binnen gaan, voelt dat erg aangenaam, nu pas merken we hoe koud en nat we zijn geworden.
Voor de hond leg ik een kleed voor de kachel en geef hem een bak met water.
Voor ons zet ik een kopje koffie, deze neem ik mee en ga je voor naar bove, die natte kleren moeten echt uit . Je kleedt je uit en ik geef je een badjas. Doe mijn eigen natte kleren ook uit en doe de douchekraan aan. Voordat ik er onderstap vraag ik je of je mee gaat of blijft staan kijken ?
Ik stap onder het warme water, het is heerlijk... als ik mijn hand uitsteek om de fles doucheschuim te pakken ben je me voor . Een flinke scheut schuim op de spons je begint bij mijn nek... mijn schouders, de spons vol sop over mijn borsten, die hard worden onder je aanraking, door het schuim glijdt het lekker. De spons over mijn buik, nu draai je me om en ik sta met mijn rug naar je toe. Je pakt nog meer schuim , nu spons je mijn rug in, ga je over mijn onder rug en mijn stevige billen. De spons laat je vallen en daarwaar eerst de spons zijn weg ging, gaan nu jouw handen over mijn lijf. Je kneed mijn billen stevig , dan spelen je vingers rond mijn bilnaad.. druk je een keertje tegen mijn sterretje aan, even wacht je een reactie af, als reactie leg ik mijn hoofd in je nek... je kust mijn nek en je handen leg je nu op mijn borsten, met je duim en wijsvinger knijp je teasend in mijn tepel. Ik kronkel van genot onder deze aanraking, je kneedt door met je ene hand terwijl je andere hand langzaam afdaalt naar mijn venusheuvel, je hand gaat nog iets lager en je kan nu mijn natte lippen aanraken, maar je wacht even, draait me om “ik wil je aankijken zeg je” ik sta nu met mijn rug tegen de koude douchemuur. Je verplaatst de straal zodat ik er weer helemaal onder sta... het water loopt over me heen, het schuim verdwijnt langzaam en je hand streelt nu mijn opgezwollen natte lippen... een vinger plagend en op het punt om mijn clitje te gaan plezieren... We kussen elkaar weer eens vol genot , we gaan op in deze heerlijkheid , ineens stoot je je vinger heerlijk diep in mijn kutje en schenk je me puur genot... ik kreun terwijl je mijn clitje stimuleert, mijn G-spot bewerkt... je mond volgt zijn eigen weg en kust mijn volle borsten, zuigt aan mijn tepels en af en toe bijt je erin...
Onder je word ik onrustiger, maak neukbewegingen op je hand , ik wil meer, kreun dat ik klaarkom , je voert je stimulatie verder op zover dat je voelt dat ik kronkelend klaar kom, rillend van genot en kreunend , kom ik spuitend klaar.
Ontspannen en overweldigd door dit orgasme sluit ik even mijn ogen en voel hoe je lippen me zachtjes kussen, ik kus je terug. Samen genieten we even van dit moment.

Zoveel genot en het voelt alsof het nog niet afgelopen is.. nog niet voorbij... onze kus zegt mij in iedergeval van niet...
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » zo 21 januari 2007, 20:33

:oops: @NNa heeft het warm :oops:

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » zo 21 januari 2007, 20:37

navigatiecoordinaten :shock: ...please :lol:
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 21 januari 2007, 20:40

thanks voor de leuke reactie's

:D
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 21 januari 2007, 20:52

ik heb vanmiddag nog een boswandeling gemaakt


alleen maar oude mensen tegne gekomen :lol:




ga zo door miss b
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » zo 21 januari 2007, 20:58

teiltje iemand ? :lol:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » zo 21 januari 2007, 23:01

Miss B, mooi geschreven! :P
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » ma 22 januari 2007, 20:19

Deel III,

Tegen mijn buik voel ik je inmiddels alweer of volgens mij nog steeds, je stijve pik prikken, het verlangen naar meer laait weer op.
Mijn handen op je billen, heerlijk knedend, mijn heerlijke lange vingers die je plagen. Door je bilspleet dwalen en doen wat jij eerder bij mij deed, even druk uitoefenen op je sterretje. Meteen voel ik een duidelijke en veelzeggende reactie en word verder aangespoord om door te gaan . Lik mijn vinger af, maak hem nat onder jouw vragende blik, dan is mijn vinger weer waar hij net was, maar nu glijdt hij langzaam een stukje in je, meteen kreun je van genot, je handen om mijn gezicht en je ogen die genot uitstralen. Dat je dit nu mag gebeuren.
Mijn ene hand streelt nu je steeds harder wordende pik terwijl mijn vinger je verder stimuleerd, ik ben nu niet meer degene die kronkelt van genot, ik geniet op dit moment van jouw, blij dat je geniet . Ik kus je in je nek, op je borstkas , mijn lippen strelen je , kussen je overal , mijn mond is helemaal afgedaald en ik zit nu op mijn knieen voor je en neem voor zoveelste keer vandaag je heerlijke pik in mijn mond,
Volgens mij genieten we hier beide even veel van. Ik pijp je en voel hoe je verder groeit en harder word terwijl dat bijna niet meer mogelijk is. Die ene vinger beweeg ik langzaam diep in je en er weer uit. Het gekreun wordt heftiger en uiteindelijk trek je me aan mijn haren omhoog “ stop vrouw, ik wil nog niet klaarkomen “ . Verschrikkelijk geil kus je me nu heftig terwijl je even door je knieen gaat en je eikel tegen mijn kletsnatte kutje zet, zonder moeite schuif je hem naar binnen. Je zit nu heerlijk diep in me. Ritmisch beweeg je in me terwijl je me tegen de muur aan duwt zodat je meer grip hebt...Mijn handen zet je klem boven mijn hoofd met 1 hand en je kan nu mijn borsten heerlijk verwennen terwijl je diep in me stoot, ik kreun bij elke stoot van puur genot.
Onverwacht trek je je terug en zegt me “draai je om “. Een beetje verbaasd en tegelijkertijd nieuwsgierig naar wat komen gaat doe ik wat je me vraagt. Nu sta ik met mijn billen tegen je stijve pik, je duwt me verder voor over en je schuift je pik hard en diep in me.. je duwt me nog verder voor over en wilder dan net beweeg je
diep in me. Grommend zeg je hoe lekker je het vindt me zo te nemen. Een spontane kreun van mij , is duidelijk genoeg. Het is anders dan eerder het is wilder, heftiger en het tempo sneller. Je stoot steeds dieper en sneller in me, de stimulatie is ultiem. Ik voel weer rillingen over mijn lijf terwijl ik jouw zaad in me voel spuiten , je neukt door tot je voelt dat ik ook heerlijk ongegeerd klaar kom... Samen hijgen en kreunen we na.. Spoelen ons af onder de douche en drogen elkaar heerlijk af ...

deel IV volgt zeker...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten