Plaats hier je zinvolle mededeling

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 05 februari 2009, 17:29

"Heb getwijfeld over België"



Spot, met zacht taaltje. :mrgreen:

:lol:

Qua huizenprijzen veelal gelijk aan Nederland, maar we hebben eraan zitten denken hoor.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8416
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » di 10 februari 2009, 13:36

the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » wo 18 februari 2009, 20:06

Ik kreeg net een mailtje binnen.... :


---------------------------------------------------------------
BELANGRIJKE VIRUS WAARSCHUWING!!!!


Gelieve door te sturen naar al uw vrienden en bekenden !!!!!!

Virus waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!

Als jullie een blauwe enveloppe krijgen van de Belastingdienst

OPEN DEZE DAN NIET!

Deze mensen versturen elk jaar rond deze tijd dezelfde ongewenste post. In hun brief zeggen ze dat je hen geld schuldig bent dat zij zullen gebruiken om noodzakelijke belangrijke uitgaven te dekken van de Nederlandse regering.

DIT IS NIET WAAR !!!!!

Het geld dat deze dienst inzamelt wordt vaak gebruikt voor nutteloze, domme en onzinnige projecten. Deze instantie heeft banden met een andere duistere organisatie, genaamd "Ministerie van Sociale Zaken", die beweren geld van je loon af te houden om dat opzij te zetten voor je AOW. In werkelijkheid gebruikt het ministerie het geld om mee te betalen aan bovengenoemde zinloze projecten.

Deze instanties hebben eerlijke, hardwerkende landgenoten al voor miljarden Euro´s ontfutseld! Zorg dat ze jullie niet beet nemen!

Kopieer dit bericht en stuur het verder naar iedereen die jullie kennen en druk hen op het hart:

DIT IS ZEER ERNSTIG!

Norton Utilities en McAfee hebben nog steeds geen programma kunnen ontwikkelen om deze jaarlijks terugkerende criminaliteit een halt toe te roepen

-------------------------------------------------------------
Zeer zinvolle info...

Pandora
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » wo 18 februari 2009, 23:23

kunnen we geen "legal case" er van maken en ze voor het gerecht dagen.



Dit moet toch stoppen :D
All I ask of living is to have no chains on me

sehnsucht
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 18 oktober 2007, 21:00
Locatie: aan de kust

Berichtdoor sehnsucht » do 19 februari 2009, 0:22

Open brief aan de belastingsdienst

Aan de inspecteur der Belastingen.

Het spijt me u te moeten berichten, dat het voor mij onmogelijk is te bekijken of ik mijn belasting voor 2008 nog kan betalen.
Mijn financiele positie is zeer onoverzichtelijk geworden dankzij de toepassing van:
De Arbeidswet, de Auteurswet, de Horecawet, de Beurswet, de Loterijwet, de Motorrijtuigenwet, de Warenwet, de Woningwet, de Drankwet, de Gezondheidswet, de winkelsluitingswet, de Invalidewet, de Vestigingswet t/m de Ziekenwet enz. enz.
die op een weerloos publiek wordt losgelaten.
Door al deze verschillende wetten, ben ik zo terneergeslagen, uitgeput, uitgebuit, uitgewonnen, uitgetrokken en uitgeperst, dat ik niet meer weet waar ik aan toe ben, hoe ik moet zijn en of ik er nog wel ben. Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor:
Milieubelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Precariobelasing, Loonbelasting, Onroerendgoedbelasting, Overdrachtsbelasting, Staatsbelasting, Straatbelasting, Rioolbelasting,
Grondbelasting, Wegenbelasting, Verzekeringsbelasting, Beursbelasting, Weeldebelasting, Gemeentebelasting, Dividentbelasting, Successiebelasting, Hondenbelasting, Vermakelijkheidsbelasting,

En verder voor:
Tabaksaccijns, Benzineaccijns, Gedistilleerdaccijns,Zegelrecht, Registratierecht, Invoerrecht, Statistiekrecht, Reinigingsrecht en wat er nog meer aan rechten zijn.

Ik ben verplicht bij te dragen aan:
WAO, AOW, AWW, WW, WWV, BTW en tal van andere weeen; Alsook aan Ziektegeldverzekering, Zorgverzekering en Autoverzekering..

Ik betaal:
Liggeld, Staangeld, Parkeergeld, Tolgeld,Sluisgeld, Schoolgeld, Inschrijfgeld, Lesgeld.

Ik ben aangezocht of verplicht bij te dragen voor: Dierenbescherming, Vrijheidsbond, Kankerbestrijding, Astmafonds, Nierfonds, leprafonds, Kinderbescherming, Geheelonthoudersbond, Rampenfonds en het Begrafenisfonds enz. enz.

Er wordt druk op mij uitgeoefend om als steun te dienen voor: het Rode Kruis, het Groene Kruis, Het Wit-Gele Kruis, Het oranje Kruis en een regenboog van andere Kruizen.

De regering en anderen die mij in haar naam regeren, hebben mij zo geregeerd, dat ik niet meer weet wiens eigendom ik ben.

Ik ben verplicht, verdacht, verhoord, ondervraagd, berispt, beboet, bekeurd, bestraft, bekeken, onderzocht, nagegaan, gecontroleerd, gezuiverd, ingesloten, uitgesloten, verwisseld, ontbonden,
gecommandeerd, ingeschreven, uitgeschreven, doorgelicht, ingelicht, voorgelicht, opgelicht en heen en weer geschoven.

Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met het invullen, uitschrijven, overschrijven, halen en bekrachtigen en tekenen van formulieren. Ik heb reeds honderden malen verklaard, dat ik ben geboren en waar en wanneer.

Maar men schijnt mij slecht te geloven, omdat men mij voor allerlei folteringen nodig heeft.
Voor aktiecommitees, bonden, fondsen, verenigingen, clubs, instellingen, instituten, organisaties en stichtingen schijn ik een onuitputtelijke bron te vormen voor het verschaffen van G E L D en het bevredigen van iemands tegenwoordige en toekomstige wensen en behoeften van het menselijk ras. Ik ben verplicht voor een Energie Keurmerk te betalen voor ik mijn huis mag verkopen.
Het enige wat mij nog aan het leven bindt, is mijn nieuwsgierigheid:
WAT KOMT ER NOG MEER ??
Dat is dan misschien het betalen van milieuheffing op een biefstuk. Omdat het milieu vervuild wordt door de uitstoot van gassen door het rund. Dan voel ik door mijn klompen heen, dat de volgende stap zal zijn,dat ik straks verplicht ben een snuffelpaal aan te schaffen voor in mijn huis. Om mijn eigen uitstoot te meten en daarover ook milieubelasting te betalen.
Meneer de Inspekteur, zoals u ziet, kan ik tot mijn spijt mij nauwelijks nog veroorloven om te leven laat staan om nog meer te betalen.

Hoogachtend,
Een uitgeputte en uitgeperste belastingbetaler
Panta rhei.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8416
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 19 februari 2009, 8:46

nog 1 dag en dan is het carnaval




8) 8)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » do 19 februari 2009, 16:11

nog 1 dag en dan is het carnaval




8) 8)
Dit hoort toch thuis is dat andere topic:Zinloze mededelingen!
:shock:
i've got the bullits,and i WILL shoot!

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » do 19 februari 2009, 17:18

nog 1 dag en dan is het carnaval

8) 8)
Dit hoort toch thuis is dat andere topic:Zinloze mededelingen!
:shock:
Voor beneden de grote rivieren wel, die weten het toch wel.
maar daarboven is het wel zinvol te weten dat het zuiden plat ligt en dat ze niet door de creditcrisis allemaal falliet zijn.
All I ask of living is to have no chains on me

Leighna
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 08 februari 2009, 21:56
Locatie: Zuiden

Berichtdoor Leighna » do 19 februari 2009, 17:18

Je komt zeker uit het noorden... :wink:

Frans49
Berichten: 1920
Lid geworden op: vr 02 januari 2009, 10:14

Berichtdoor Frans49 » do 19 februari 2009, 17:21

Klopt, maar wel jaren in oeteldonk gewerkt.
All I ask of living is to have no chains on me

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » do 19 februari 2009, 17:50

Het is niet kwaadaardig van zus. Ben zo blij :)

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » do 19 februari 2009, 18:16

Het is niet kwaadaardig van zus. Ben zo blij :)
Dit is inderdaad een zinvolle opmerking katarine.
Ben blij voor jullie!
:)
i've got the bullits,and i WILL shoot!

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » do 19 februari 2009, 18:16

Je komt zeker uit het noorden... :wink:
Nee,westland!

:wink:
i've got the bullits,and i WILL shoot!

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8416
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 19 februari 2009, 22:00

hoe ist mogelijk dat carnaval niet zinvol is :):)


kom maar kijken en meedoen zondag :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 03 maart 2009, 14:02

Ik heb heerlijk geslapen! :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 52 gasten