Als er een nieuwe wereld voor je open gaat.....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Berichtdoor Inquisitively » di 16 september 2008, 8:52

Ik krijg spontaan een brok in mijn keel.... :D

Maria en LV, alle liefde van de wereld toegewenst!!!
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...

cessie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 29 september 2008, 13:03

Berichtdoor cessie » di 14 oktober 2008, 18:52

Hallo Dalinka,

Ook voor mij een échte 2e kans die zo goed voelt.

Een lang weekend bij hem, zoveel samen doen, in huis, in de tuin, feestje voorbereiden, dansen en last but not least een kennismaking met zijn ex-schoonfamilie.

Voor dat laatste was ik wel even gespannen, maar ik bleef mezelf en dat had ook de uitwerking. Ze zijn hartstikke blij voor hem dat hij ook weer opnieuw het geluk gevonden heeft en zien hoe hij straalt.

En 's avonds zei hij:" we praten niet meer in de ik-vorm, maar over samen".
Door dat praten raakt ook onze rugzak van het verleden ook wat leger en geldt voor ons samen inderdaad die nieuwe kans om gelukkig te zijn met elkaar.

Cessie die er helemaal voor gaat :)

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Berichtdoor erobeller » di 14 oktober 2008, 21:52

allemaal, geniet er lekker van en hopelijk gaat dat gevoel nooit over!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 14 oktober 2008, 23:12

Yep, het kan. En als je ouder wordt, is het anders maar beslist niet minder. Misschien wel in tegendeel.

Alle2 met een verleden, dondersgoed weten wat je wel en niet (meer) wilt, veel meer kunnen genieten en minder strijd. we hoeven geen kinderen samen meer, we gaan niet samenwonen, we hebben een verleden, een samen en een eigen leven. Al anderhalf jaar lang en het mooiste compliment kwam van zijn dochter en mijn oudste terwijl die uit een 8baan in Walibi kwamen: wat zijn ze leuk samen he?

Natuurlijk is het deels vertekend: we hebben tijd samen terwijl onze kinderen bij onze exen regelmatig zijn, itt stellen die altijd samen en altijd de kinderen hebben en een druk leven leiden.
Ik koester de dagen/avonden met mijn kinderen, die ik alleen ben en die we samen hebben en soms met alle kinderen.

Een goed bijgehouden digitale Google-agenda waarin iedereen toegang heeft helpt:o). Jammer is wel dat de partner van mij ex (al jaren) jaloers is en de partner van mijn ex ook nog steeds moeite lijkt te hebben met het geluk.
Maar verder is het 1 van de beste dingen die me is overkomen!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten