Gewoon te groot?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Giovanni
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 februari 2003, 2:01

Gewoon te groot?

Berichtdoor Giovanni » za 15 februari 2003, 13:17

Ik heb het al een keer proberen te posten maar kwam oen niet door.Ik ben nu 22 jaar en mijn probleem met seks is dat het bij al de vriendinnetjes die ik gehad heb pijn doet.Ik kan gewoon niet verder als ik haar penetreer en zie aan haar gezicht dat het pijn doet.Ik heb al veel geprobeerd,lang voorspel,veel glijmiddel.Kan iemand mij helpen alsjeblief.Mijn penis is ongeveer 26,5cm lang en 7cm breed.
Dit is voor mij een echt probleem dus alsjeblief geen flauwe reakties want die heb ik al te vaak gehoord.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » za 15 februari 2003, 16:17

da's behoorlijk lang voor een penis..
en zeker bij jonge vrouwen die nog niet zo vaak gevreeen hebben kan dat pijnlijk zijn
je moet je wel realiseren dat hij er nooit helemaal in zal passen omdat je anders tegen de baarmoedermond aanduwt, en da's inderdaad niet zo'n prettig gevoel voor een vrouw
maar dat maakt voor de "in en uit beweging" geen verschil lijkt me
zeker als vrouwen een bevalling hebben doorgemaakt is het allemaal naderhand toch wat "ruimer" geworden en in principe kan de opening een babykopje omvatten dus zeker ook een pik van 7 cm doorsnee...
het is erg afhankelijk van hoe "ruim" een vrouw zelf is want ook daar zit natuurlijk, net als bij een pik, verschil in
voor mijzelf sprekend vind ik een grote dikke pik erg lekker aanvoelen, maar da's persoonlijk
het is iig wel zo dat het niet zozeer gaat om de omvang en/of lengte, maar meer wat je ermee doet :-)
ik hoop dat je wat aan mijn reaktie hebt :-)



[This message has been edited by Goldengirl (edited 15-02-2003).]

Giovanni
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 februari 2003, 2:01

Berichtdoor Giovanni » za 15 februari 2003, 20:07

Bedankt voor je reactie GoldenGirl,in principe raad je me dus aan dat als ik een keer''echt''seks wil hebben ik een wat rijpere vrouw moet proberen.Een probleem daarbij is wel dat ik moeilijk one-night-stands kan hebben omdat ik helaas geen condooms kan vinden die passen/prettig zitten.Maar toch bedankt.

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 15 februari 2003, 21:42

En misschien is het een idee om te experimenteren met een standje waarbij jij onder ligt, en je partner zelf controle heeft over hoe ze gepenetreerd wordt.

Josje
Berichten: 537
Lid geworden op: wo 07 augustus 2002, 1:01
Locatie: op een eiland, enne... activiteit, moet dat???

Berichtdoor Josje » za 15 februari 2003, 22:45

Hai Giovanni,

Kijk voor condooms eens bij www.condomerie.nl
Zij hebben een zaak in Amsterdam en verkopen ook per mailorder.

Liefs en kus van Josje

Giovanni
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 februari 2003, 2:01

Berichtdoor Giovanni » zo 16 februari 2003, 12:48

Bedankt voor jullie reakties.Helaas Frans dat standje heb ik al geprobeerd,lukt helaas ook niet.
En Selene ook bedankt.Je hebt gelijk.Echte seks is meer dan de penetratie maar het is inderdaad gewoon erg frustrerend dat wanneer je na een lang voorspel zelf natuurlijk ook opgewonden bent het penetreren gewoon niet gaat.Je mag best weten dat ik daar erg mee zit.Je hoort zoveel verhalen over hoe heerlijk het is om echt in een vrouw te zijn en ik hoop dat ik ooit die ervaring mee mag maken want ik verlang er echt naar.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » zo 16 februari 2003, 18:49

"Komt bij dat ook al baar je een baby, dat nog niet wil zeggen dat je daarna een pik van 7 cm doorsnee kunt hebben"
@missselene..hoezo niet???
ik beweer van wel

enne Giovanni er bestaan wel degelijk condooms voor grotere maten die zijn in de speciaalwinkels zoals de Condomerie te verkrijgen...
su6!

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » zo 16 februari 2003, 22:45

tsja misselene... :-( I rest my case

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » zo 16 februari 2003, 23:36

*
Laatst gewijzigd door Jeanne op zo 12 oktober 2014, 0:36, 1 keer totaal gewijzigd.

boyke827
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 10 juli 2002, 1:01
Locatie: Belgie

Berichtdoor boyke827 » zo 16 februari 2003, 23:48

Ni te geloven.
Mijne penis is 18 cm,en de jouwe is nog 6 cm langer.
Sorry dat ik het zeg,maar heb er moeiite mee om dat te geloven.

Giovanni
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 februari 2003, 2:01

Berichtdoor Giovanni » ma 17 februari 2003, 0:42

Sorry dat ik het moet zeggen Boyke maar 26,5-18=8,5cm.En je hoeft het ook niet te geloven maar ik zit er mee.Ik zou maar al te graag met je willen ruilen.Als ik jouw penis had gehad was ik misschien nog wel bij mijn ex-vriendin geweest en geloof me het is verschrikkelijk als je''moet''stoppen met een relatie doordat ik een soort lichamelijke afwijking heb.Dus ik had liever wat begrip van je gehad dan dat je mijn woord in twijfel trekt.

Xena

Berichtdoor Xena » ma 17 februari 2003, 13:39

Lieve Giovanni,

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een probleem voor je is. Voorspel is leuk, maar niet als het alleen daarbij moet blijven. Mijn vriend is ook behoorlijk groot geschapen, maar dan meer in de breedte. In het begin lukt het bij ons ook niet en vooral toen het een aantal keer pijn gedaan had, werd ik nog meer gespannen en tja, dan gaat de boel echt op slot! De vrouw bovenop is ook niet echt aan te raden, omdat de penis er dan juist heel diep ingaat. Ik begrijp dat je graag dat gevoel mee wilt maken, maar het gaat er eerst om dat je het vertrouwen terugwint. Dat klinkt misschien een beetje vreemd en het kan ook zijn dat daar het probleem niet ligt. Mijn ervaring is echter dat ik steeds meer gespannen werd en tegen het moment van penetratie op ging zien. Tijdens het voorspel was ik me daar al druk om aan het maken. Toen hebben mijn vriend en ik besloten om alleen voorspel te doen en elkaar op een andere manier te verwennen. OP den duur verlangde ik zo enorm naar hem, dat ik heel ontspannen werd en toen lukte het wel. Het helpt ook om je penis voorzichtig in het begin van de vagina heen en weer te bewegen. Dit geeft natuurlijk geen optimaal gevoel, maar kan wel een stap in de richting zijn. Standjes waarbij de penis niet geheel in de vagina gaat, zijn bijvoorbeeld dat de vrouw op haar zij ligt en haar knieen optrekt. Of liggend op haar rug haar knieen tegen je buik legt. Hierdoor houdt zij er zelf controle over en kunnen jullie samen toch het vrijen uitbreiden.
Veel succes!
En aan alle mensen die je probleem niet serieus nemen; seks is een intieme belevenis die iedereen moet kunnen ervaren!

Roelie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 22 oktober 2002, 1:01

Berichtdoor Roelie » ma 17 februari 2003, 16:27

Ook mijn mijn heeft de afmeting zoals, die van jou en ook bij ons was het in het begin soms moeilijk. Onspannen is voor mij het beste en dat kan alleen als je de tijd er voor neemt. Daarnaast neem ik zelf in het begin het iniatief en kies een standje waarbij ik iets meer onder controle heeft. Maar geloof me wanneer ik veel zin heb en lekker opgewonden ben heb ik met een dergelijk formaat weinig moeite.

Giovanni
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 februari 2003, 2:01

Berichtdoor Giovanni » ma 17 februari 2003, 18:57

Bedankt voor jullie reakties.Ik ben blij dat er mensen zijn die mijn probleem serieus nemen.
Oh en Josje.Ik heb een mailtje terug gehad van de condomerie.Helaas is de Trojan Magnum XL het grootste condoom leverbaar maar die heb ik al een keer geprobeerd en helaas lukte dit ook niet.Ik heb wel een andere tip van ze gehad,namelijk een vrouwencondoom.Ik heb er nog nooit een gezien maar de mensen van de condomerie zeggen dat ik de binnenste ring eruit moet halen(?) en die nadatik het condoom heb omgedaan die over mijn penis moet schuiven.Iemand ervaring mee?Dus bedankt lieve Josje

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » ma 17 februari 2003, 23:52

hoi,

ik denk dat het belangrijk is dat je voor je met iemand naar bed gaat eerst hierover praat. wat het probleem is en jouw gevoel en of zij jou wil helpen. helpen bedoel ik samen een manier en het geduld opbrengen om het toch te laten lukken.
ik heb een vaste minnaar die een penis heeft van 21 cm en ook ongeveer zo dik als die van jou. bij mij glijdt hij er zo in zonder moeite.
ook heb ik 1 keer sex gehad met een man die nog groter geschapen was. met geduld en handigheid ging dat ook goed.
het kan dus wel!!!

gr paula


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten