Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Venus » di 06 december 2011, 23:11

v t t t
Poeh hee :?: :(( :idea: Dat is: voltooid tegenwoordig toekomende tijd? :roll:

Ofwel : 'ik zal hebben geluld' ?

Of.....: ik zal een eikel zijn geweest...?

:D12

Zal toch niet waar zijn! Dat is echt onbegrijpelijk!

Dus wat, dear, is vttt bij jou?

:D33
Van Tijd Tot Tijd??? :lol:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » di 06 december 2011, 23:17

Hahahaha ik moest ook even 3x nadenken :lol:

Als Robert Ten Brink hier niet meeleest, vind ik wel dat iemand je op moet geven voor de Kersteditie van All You Need Is Love. :)
neeeeen

ik vind het wel heel leuk dat je zoveel hoop hebt Ero :wink: Spannend dat het bij jullie zo is gegaan! :D

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Massie » wo 07 december 2011, 12:27

Ik ga 2 hele tegenstrijdige dingen zeggen.

Go for it!
en
Volg je gevoel!
Tja..daar zitten ze dan aan de ene kant op je schouder het duiveltje, aan de andere kant de engel..
Probeer ze maar bij elkaar te brengen. :D1
Ik zeg: minder (na)denken, meer doen, lekker!

Misschien helpt het, ik had met Jip ook alleen mail, computer en telefooncontact, kende hem via Shespot, en toen ik hem de eerste keer ging ontmoeten zou ik ook blijven logeren..
Ik ben niet meer weggegaan. :D11

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jippie » do 08 december 2011, 1:10

Hoe moeilijk wil je het jezelf maken?

Het enige wat jullie ooit samen deelden is "it was a night" from Guus Meeuwoes.
Blijkbaar heeft het indruk genoeg gemaakt om 11 uur terug te vliegen naar Europa.
Alleen voor de seks? denk je werkelijk dat een vent uit Canada overkomt voor "the fuck of the year"?
Dingen die mooi zijn moet je mooi laten en niet opnieuw overdoen, dat weet elke vent.
En dat weet hij ook, hij kijkt heus wel verder dan die twintig centimeter waar zijn verstand naar toe is gezakt en weet ook wel dat de wereld groter is dan "Tristan en Isolde " en een bed van 2 bij 2.
Meneer zit ook een een emo rollercoaster net als jij en weet zich daar ook geen raad mee dus bluft hij zich er door heen.
Loslaten..vastpakken...loslaten..vastpakken... oke .. ik ga naar haar toe... maar dan wel voor de volle 100% quality time.
Denk je dat ik elf uur ging vliegen en dan in een hotel ging wachten tot ik langs mag komen met als "worst case scenario" dat er misschien tevens vrienden of familie uitgenodigd zijn... no way..
Gewoon laten komen zoals het komt en als het eb wordt en je ligt te spartelen op het droge dan neemt de vloed je vanzelf weer mee.
"eat it up or spit it out" maar hap wel toe anders weet je nooit hoe gesmaakt zou hebben.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » do 08 december 2011, 3:02

(@Mass.... yups.. ik weet.. en.. ja ik weeeeet ;) -leuk jou hier ook weer te 'zien'! :) )

Ja maar Jip, ff serieus hoor. Die vent is 40. Ik heb hem heus genoeg openingen gegeven (ow oops 'pun' :oops: ) om te laten weten hoe hij zich dan echt zou voelen...

Alles keert toch steeds terug naar seks. Hij weet eigenlijk niets van mij, vraagt er ook niet naar. Dan kunnen er wel andere dingetjes zijn die toch weer het tegendeel lijken te bewijzen, maar mwah, dat hoeft niets te zeggen.

Zodra ik om een fotootje vraag of iets persoonlijks, sluit de lijn. Om vervolgens een tijdje erna een ordinair seksberichtje van hem te krijgen. :roll:

Enfin, vandaag schreef hij dat hij zijn ticket heeft geregeld. Zijn eerste kerst met de hele familie na 17 jaar. En ja, natuurlijk; kom ik dan wel naar zijn hotel?

Kwam er een hele discussie (half serieus, toch serieus): nee natuurlijk zou ik niet komen. Mag die eerst weer eens een beetje normaal gaan doen. Genoeg 'sletten' te vinden voor zijn vakantie.
"Ja maar ik wil jou". -"nou dan heb je pech. Wil je best zien maar verder..."

Meneer gepikeerd ("ja maar jij zei.. en jij stuurde... ga je nu ineens verlegen doen?").

Na een paar 'touchées' over en weer, toch weer de storm overleefd. Nee oke, dan vrienden. Gewoon vrienden. Vrienden drinken toch ook samen wijn in een hotel? :roll: :lol: (-oke daar moest ik toch wel om lachen ;) ).

Eindelijk toch wel een paar regels 'normaal' gecommuniceerd. Gewoon, een beetje als 'volwassenen'..

later plots een bericht met:
fuck, you make me crazy. so hope to see ya.


Jajajajaja "zie je wel??!!" hóór ik gewoon sommigen van jullie denken :lol: :wink: . En misschien hebben jullie wel gelijk. Aan de andere kant: weet ik het, misschien is zijn pa wel ziek en kwam hij sowieso naar NL omdat het nu ineens wel belangrijk is geworden. Vindt hij me gewoon heel opwindend en hoopt hij op lekker vertier tijdens de nachten dat hij niet op familiebezoek is (vind ik niet zo erg hoor ;). maar dan moet je me niet gaan zieken). Natuurlijk schakel je dan wel even terug naar 'ik ben gek op jou'-modus als je denkt dat het zo wèl werkt :wink:

Enneh. natuurlijk belanden we weer in bed samen. Dat weet ik. Dat weten jullie. Maar dat hoeft hij nog even niet te weten :st:
(pfffft who am I kidding.. natuurlijk weet hij dat ook. Maar hij weet het nog niet zéker :lol: )



Einde Blog van vannacht. Geschreven door Jessebel, 17 jaar.
(ja, ik voel me hier net een blogpuber tegenwoordig. Niets 'wijze dame' :lol: :wink: )

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jippie » do 08 december 2011, 11:15

later plots een bericht met:
fuck, you make me crazy. so hope to see ya.

Einde Blog van vannacht. Geschreven door Jessebel, 17 jaar.
Je zit in zijn hoofd, en niet zo' n beetje ook, en hij weet totaal niet hoe hij hier mee aan moet... want de situatie is natuurlijk verre van ideaal zoals jullie wonen.
Blijkbaar durft hij niet eerder dieper te gaan voor hij zekerder is... hmm...
Dus gaan we flauwe toespelingen over seks maken....doet me denken dat hij ook pas 17 is...

er is dus toch nog iets wat jullie samen gemeen hebben :wink:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » do 08 december 2011, 12:17

Hmmm makes sense Jip.... Bedenk me dat hij zoiets ook zei, aan het begin...

Wordt n een spannende puberale kerst!!! :lol:

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Djinniyeh » do 08 december 2011, 12:37

eigenlijk had ik er zo'n heel romantisch beeld van: die puberale verliefdheden. Nu ik weer single ben durf ik er al eens over mijmeren, glimlachen, ja, zelf hopen dat ik het misschien ooit (lees: def niet nu!) nog eens ga meemaken, maar dan lees ik dit en denk ik: 'holy ***, I clearly forgot this part!'

Al dat: wil hij, wil hij niet, wat denkt hij, wat voelt hij, vindt hij me interessant, wat wil hij dan juist als hij iets wil .... allemaal zo bekend lol. Veel sterkte hoor bij je besluiten. Je kan ze echter alleen maar zelf nemen. 't Enige waar je voor moet zorgen is dat je later nooit spijt hebt van je beslissing, hoe die ook is. En doe je eens iets doms? Who cares? ;)
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Hotje » do 08 december 2011, 13:01

Sorry alvast voor dit potje vlaamse nuchterheid,
maar in andere topics lees ik vaak over voorzichtig zijn als je gaat daten met iemand.
Ik lees ook over vrienden inschakelen om even te bellen,even checken of alles oke is.
Ik lees nog elders zeker op neutraal terrein af te spreken,
enz enz........
Telt dit allemaal plots niet meer?
Eerlijk?
Of het wat wordt of niet,hangt dat af van mogen logeren bij iemand?
Waarom kan hij eigenlijk niet bij zijn familie terecht?Heeft daar echt niemand een bedje voor hem?

Ben msschn een beetje te nadenkend,maar als een stemmetje(ja,mijn beroemde rotstemmetje)in je hoofd zegt dat er iets niet klopt,zou ik er toch minstens over nadenken waarom het zich roert.

Hotje,wil geen spelbreker zijn,maar argwanend van huis uit........
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » do 08 december 2011, 13:13

Hi Hotje,

nee hoor, je bent geen spelbreker :). Het is een groot issue in dit hele verhaal: vertrouwen, nadenken 'waarom het zich roert'.
Niet willen dat hij blijft logeren omdat het teveel in mijn 'comfort zone' zit (omdat ik hem eigenlijk amper ken).

Je 'Vlaamse nuchterheid' is geheel niet overgeslagen hoor :wink: :)


Hij blijft in een hotel. Ik heb mijn zin. Het voelt allemaal een stuk beter nu :wink:

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Mar » do 08 december 2011, 14:16

.
Laatst gewijzigd door Mar op zo 17 maart 2013, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jippie » do 08 december 2011, 14:40

Hij blijft in een hotel. Ik heb mijn zin.
de eerste nacht :mrgreen:

Het eerste moment van 'overwhelming' met bijbehorende kindse onbevangenheid zijn jullie beide voorbij en dan wil je het in een vorm gaan gieten.
Buiten dat je niet op loopafstand van elkaar woont hebben jullie waarschijnlijk ook nog een cultuurbarrière. Misschien denkt hij minder geëmancipeerd als jij en schrikt hij van je assertiviteit... ik kan daar verder weinig over zeggen.. maar als hij terugvalt naar puberaal niveau dan is hij even de draad kwijt.
Bedenk me dat hij zoiets ook zei, aan het begin...

Wordt n een spannende puberale kerst!!
Dat is zijn perceptie van jullie samenzijn, maar ik kan me voorstellen dat jij iets volwasseners in gedachten hebt.
Ach, niet teveel over na denken, gewoon met open vizier de dingen benaderen.
Je speelt een thuiswedstrijd dus je bent altijd in het voordeel. En als het een vent is die jou aan kan dan anticipeert hij snel genoeg.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Massie » vr 09 december 2011, 10:32

Maar Jess voelt het niet gewoon vreselijk lekker dit?
Geniet er van, met volle teugen, het is zo leuk! :D11

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor Jessebel » za 10 december 2011, 1:35

Thanks Djin, Mas en Jip :)

Komt wel goed. Hoe dan ook ga ik me niet vervelen met de kerst :lol:

En dan... dan zie ik wel verder... :)

I'll keep you posted! :)

buoytoy
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 06 juli 2011, 23:22
Locatie: Bloemendaal

Re: Confuus: mannen zijn OOK onbegrijpelijk! ;)

Berichtdoor buoytoy » za 10 december 2011, 13:05

Zeg... vrijen we wel geilig en vooral veilig?
"It's been swell... but the swelling's gone now"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten