Temptation Island: Eeuwig trouw...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Temptation Island: Eeuwig trouw...

Berichtdoor thisWaltz » wo 08 april 2009, 16:13

Het niveau van Temptation Island verlaagt met het jaar. Waar het vorig jaar zaak was de "undercover lover" te zoeken, is het nu zaak om trouw te blijven aan de andere partner die op een ander deel van het zonnig eiland zit waar TI dit jaar zich afspeelt en die (v) er in het begin rotsvast van overtuigd zijn dat hun relatie de "temptation" doorstaat.
Voor wie wat ouder is: Herinner je je prille twenties. Zet 4 prille twintigers (m) bij 6 welgevormde volborstige prille twintigsters op een zonnig eiland, wiens opdracht het is de mannen te verleiden, laat de drank rijkelijk vloeien en wat krijg je : een (s)explosie of om het met de woorden van een deelnemer te zeggen : "sex en tetten" daar draait het om.
Mocht ik een twintiger zijn met zoveel beauties begin de twintig op een eiland... ik zou nogal van bil gaan....

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 08 april 2009, 16:15

Ik heb het ooit in een ver verleden eens een serie gevolgd. Vond het toen nog wel leuk.
Maar de volgende series... neuh.
Het is gewoon de kat op het spek binden.

Ik begrijp ook niet dát je daar aan meedoet!

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » wo 08 april 2009, 20:39

Het zou wel een stunt zijn om SBS (of wie het ook uitzendt) een loer te draaien. Samen met een goede vriendin, de mensen van Temptation Island wijsmaken dat je een relatie hebt en heel veel van elkaar houdt etc... En dan vervolgens op elke temptation ingaan en het hele eiland bij elkaar euh, knuffelen. En dan aan het eind roepen: 1 april! :P

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » wo 08 april 2009, 21:07

Dat zou kunnen... hoe dan ook verdenk ik mensen die graag mee doen aan zo'n programma ervan hogere ambities te hebben dan het testen van de liefde, namelijk bekendheid.

Als je toch overtuigd bent van de sterkte van je relatie, waarom zou je het dan uberhaupt uittesten?

En als je al stiekem twijfelt of je relatie sterk genoeg is, is dit volgens mij wel de minst slimme zet die je kunt doen..

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » wo 08 april 2009, 21:23

Ik ben van voor Temptation Island. Wel heb ik meegedaan aan een vrij vergaand experiment dat een jaar of wat duurde. Zet een stel singles van 18+ bij elkaar in een studentenstad en kijk wat er gebeurt. Ik geloof dat al datgene waar de programmamakers nu slechts op durven hopen daadwerkelijk gebeurd is, en nog veel meer dan dat. Maar goed, we keken dan ook geen televisie en hadden de tijd.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Temptation Island

Berichtdoor Tissot » do 09 april 2009, 17:37

Even dit over het programma, het is negatief, de kijker verwacht dat de ene na de andere relatie op de klippen loopt. Je moet trouwens goed gek zijn om eraan deel te nemen. Oké ik ben geen 20 en mijn normbesef is van een andere tijd dus. Maar het gegeven blijft wel, relaties tussen mensen breken.....
Een programma welk veel positiever is, is The Beauty & The Nerd.
Daarin bouw je iets op, sociaal gevoel, samenhorigheid, respect voor iemand die anders is enz.,

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » do 09 april 2009, 19:49

Er zijn toch zeker geen mensen hier die dit programma serieus nemen hè? :roll:
I'm a creationist... I believe man created God.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » vr 10 april 2009, 9:51

@JeffreyBi
Hier niet misschien, maar in de grote massa van kijkers wel en vermoedelijk meer dan we ons kunnen voorstellen.

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Re: Temptation Island: Eeuwig trouw...

Berichtdoor ilro » zo 12 april 2009, 11:54

Het niveau van Temptation Island verlaagt met het jaar. Waar het vorig jaar zaak was de "undercover lover" te zoeken, is het nu zaak om trouw te blijven aan de andere partner die op een ander deel van het zonnig eiland zit waar TI dit jaar zich afspeelt en die (v) er in het begin rotsvast van overtuigd zijn dat hun relatie de "temptation" doorstaat.
Voor wie wat ouder is: Herinner je je prille twenties. Zet 4 prille twintigers (m) bij 6 welgevormde volborstige prille twintigsters op een zonnig eiland, wiens opdracht het is de mannen te verleiden, laat de drank rijkelijk vloeien en wat krijg je : een (s)explosie of om het met de woorden van een deelnemer te zeggen : "sex en tetten" daar draait het om.
Mocht ik een twintiger zijn met zoveel beauties begin de twintig op een eiland... ik zou nogal van bil gaan....
T.I verlaagt zich zeg je ... maar je zou zelf voluit meedoen als je zelf een twintiger zou zijn (vooral omdat het gratis sex zou zijn ).....
dus wat wil je nu eigelijk zeggen TW..? het programma is een schande omdat jij er niet aan mee kan doen ? best wel zielig ben je dus ..

Arjan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 januari 2009, 19:34
Locatie: Niet altijd onder de zon

Berichtdoor Arjan » ma 13 april 2009, 13:25

Whahaha, met dat soort programma's is het vragen om problemen.
Ieder gezond denkend mens heeft wel eens een vorm van zo'n programma gezien en je weet gewoon dat je altijd beelden ziet die niet bij de tekst horen of whatever.
Als je relatie goed is doe je er gewoon niet aan mee is mijn mening.

Onbedoeld ooit wel eens in zo'n situatie terecht gekomen op Ibiza ( toch al het paradijs wat dat betreft ), ik was met vrienden op vakantie en onze meisjes zaten op Mallorca.
Er heeft zich heel wat afgespeelt, er zijn er een aantal gruwelijk de fout in gegaan.
Het waren een hoop leuke, mooie, lekkere grieten waar wij mee optrokken.
Ik ben niet verder gegaan dan een vriendschappelijk knuffeltje, ik KAN gewoon niet flikflooien als ik een vriendin heb.

Er waren dus een hoop relaties kapot destijds, onze meisjes waren wel een stuk netter geweest ( behalve de mijne ) :twisted:
Als je dit leest, heb ik gereageerd!

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 13 april 2009, 20:22

Ik heb er wel eens aan mee willen doen met mijn toen malig lief. Enigzins open relatie, alletwee lekker, nou kom maar op. Ik lustte ze allemaal en hij ook en toch wetende dat we samen lekkerder zijn en inderdaad de zender (SBS 6) een loer draaien. Nioet serieus maar al;s idee

Neeeeee om maar aan te geven hoe nep het is. Welkl stel verzint het nu om op basis van trouw hun relatie te testen? Maar misschien moet je daar 20 en geen 30/40/50 voor zijn.

Leighna
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 08 februari 2009, 21:56
Locatie: Zuiden

Berichtdoor Leighna » ma 13 april 2009, 22:05

Nou, ik ben de 20 pas net gepasseerd, maar moet er niet aan denken om te vertrekken naar TI! En hetzelfde geldt voor mijn vrienden en vrienden van vriendlief! Maar zoveel mensen zoveel meningen, dus misschien ben ik wel niet zo representatief voor mijn leeftijdscategorie!

(Al hoop ik van wel :wink: )

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 13 april 2009, 22:43

Er hebben al mensen gedaan die een open relatie hadden of net uit elkaar waren en zo dus gewoon lol wilden hebben en profiteren van het programma..

Ik gaf ze geen ongelijk en zat daar ook wel eens over te 'fantaseren' met mijn ex. Zij waren ons voor :lol:

Toen het net begon heette het Blind Vertrouwen (als ik me goed herinner) en vond ik het serieus wel interessant. Maar snel erna werd het gewoon een te voorspelbaar en burgerlijk programma (met 'burgerlijk' bedoel ik; is je leven nou echt zo saai dat je in katzwijm valt voor een 'ulitmate temptation night' wat bestaat uit een cliché plastic handboeien act en een roze veer in een reet? -kan aan mij liggen he ;) )

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Swingen en Temptation.

Berichtdoor thisWaltz » di 14 april 2009, 15:30

Ah, zo had ik het nog niet bekeken. Je bent een geroutineerd swingerspaar dat vooraf afspreekt om het er eens goed van te pakken en aldus de hoofdprijs in de wacht te nemen. Maar ja, jonge swingers van begin de twintig zijn rare vogels. Die geloven nog in de ridder op het Witte Paard.
Daarom dat alleen 20-igers meedoen.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 14 april 2009, 16:48

Er is alleen geen hoofdprijs..
De enige prijs die je kan winnen is vertrouwen in je partner. Mja om nou om die reden mee te doen.. :?

Voor programma's als TI is er een leeftijdsgrens aan gebonden. Ze willen het liefst mooie jonge mensen in beeld hebben. Daarom is het volk van TI meestal zo onder de 35. De vrijgezellen worden ook echt gekeurd als op een vleesmarkt. En als de vrijgezellen zo begin 20 zijn, dan zullen de stelletjes die zich aanmelden ook wel zo rond die leeftijd zijn..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten