Verhaaltje... stiekem

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

michelledegrote
Berichten: 1
Lid geworden op: za 16 november 2013, 3:40

Verhaaltje... stiekem

Berichtdoor michelledegrote » za 16 november 2013, 3:45

Maandagochtend...geen zin om naar het werk te gaan. Vooral maandag is een drukke dag. De leerlingen zijn nog aan het stuiteren van het weekend. Om 8 uur liep ik de school binnen richting de lerarenkamer. Onderweg kom ik een paar jongeren tegen die met een chagarijnig gezicht richting de administratie lopen om zich te melden.

Terwijl ik in de lerarenkamer een welverdiende kop koffie inschenk praat ik, terwijl ik tegen het aanrecht aan leun en half omdraai steeds, met een collega docent die even verder op zit. Goedemorgen hoor ik zeggen en wanneer ik opkijk zie ik hem net binnen lopen. Pfffff zelfs in de ochtend ziet hij er heerlijk uit. Hij loopt naar het koffieapparaat en terwijl ik wat suiker en melk pak, pakt hij een koffiekop en de koffiekan en leunt half over mij heen om erbij te kunnen.Ik sluit mijn ogen, wat ruikt hij lekker. Hij zegt "Hi, sorry dat ik zo tegen je aan sta te duwen" Een seconde kijkt hij mij aan en in zijn ogen zie ik nog steeds de passie die ik vannacht heb gevoelt. Ik zeg, geen probleem en loop snel naar de stoel om naast mijn collega te gaan zitten.

Na een drukke ochtend van les geven aan jongeren waarvan de helft eigenlijk geen zin heeft zit ik in de kantine met mijn broodje. Hij komt naast me zitten en we praten wat over de lessen en dan zegt hij zacht genoeg dat niemand aan de tafel het hoort: "Het was heerlijk vannacht, hoe jij lag te kreunen, vanavond weer? Heb er zin in" Ik fluisterde zachtjes terug: "Ja het was heerlijk" Langzaam verdween mijn hand onder tafel en terwijl ik nochalant mijn broodje at met 1 hand wreef ik over zijn kruis. Ik fluisterde: "Mag ik even voelen hoe veel zin je hebt?" Hij keek mij smekend aan half alsof hij wilde zeggen, hou op, niet hier en half alsof hij wilde zeggen, kunnen we niet snel naar een andere ruimte gaan. Ik bleef door wrijven en strelen en al snel voelde ik het topje van zijn eikel boven zijn broek uitsteken. Het is best hilarisch om te zien hoe iemand zijn broodje probeert te eten terwijl hij zo...uhm gestimuleerd wordt. Kort erna was de pauze voorbij. Voor hij wegliep zei hij zachtjes: "Wacht maar ik pak je straks zo hard terug dat je zo hard moet schreeuwen. Zo hard dat de buren denken dat er een moord wordt gepleegd." Met een ondeugende glimlach liep hij weg. Als een soort houten pop met zijn jasje veel te laag en zijn broek veel te hoog opgetrokken.

Na de laatste les had ik nog een vergadering en ik had besloten, als er niets besproken hoefde te worden en er geen problemen waren, ik de leeelingen een half uur eerder naar huis zou sturen. Dan kon ik nog even wat dingen opschrijven. Toen de laatste leerling weg was, was ik naar de lerarenkamer gelopen voor een kop thee. Terwijl ik rustig water aan het koken was en een kopje zocht hoorde ik de deur van de lerarenkamer hard dichtslaan. Daar stond hij met die zelfde ondeugende glimlach. Hij liep opmij af en vroeg waarom ik zo vroeg was. Ik legde uit dat ik over een half uur een vergadering had en even wat thee maakte.

Toen hij voor mij stond zei hij: " Dacht je echt dat je daarmee weg kon komen, wat je vanmiddag in de kantine deed?" Verlegen en schuldig zei ik: "Sorry was gewoon zo opgewonden op dat moment" Hij pakte mijn hand en legde die op zijn kruis neer. "nog en keer" riep hij. Ik begon hem te strelen en hij begon mij te zoenen terwijl hij met zijn hand onder mijn rok zat. Na alle gebeurtenissen en gedachtes van die nacht en de hele dag was ik gewoon nat en dat voelde hij. Ik maakte zijn broek los en hij tilde me op en zette mij op de tafel. Langzaam deed hij mijn benen uitelkaar. En stond voor mij. Hij likte mijn clitje terwijl hij wat vingers in mij stak. Ik kon niet anders dan mijn heupen bewegen en kronkelen als een slang. Hij pakte zijn lul uit zijn broek en duwde hem met al zijn kracht in 1 keer in mij. Omg dat voelde zo fijn. Ik was zo geil. Ik voelde zijn ballen met al zijn kracht tegen mij aan botsen en ondertussen bleef hij mij vingeren. Hij zei kreunend: "Zo kijken hoe jij je stil kan houden en niets laat merken terwijl je zo geneukt wordt" Ik kon het wel uitgillen maar dat kon niet. Niet op school. Hij legde voorzichtig zijn hand op mijn mond en zei plagerig: "Geen geluid doe zachtjes" Ik beet op mijn lip en voelde hoe ik langzaam een hoogtepunt zou bereiken. Toen hij dit merkte stopte hij en trok zijn lul uit mijn kutje. Hij zei: "Rustig aan je komt pas klaar als ik het zeg als wraak voor vanmiddag" Alleen dir worden maakte mij nog geiler dan ik al was. Met beide handen uitgestrekt probeerde ik hem op mij te trekken, ik wilde hem in mij voelen ik wilde klaarkomen. Hij raakte steeds zachtjes mijn clitje aan. Toen ik minder bewoog bij die aanraking pakte hij zijn lul en duwde hem dit keer langzaam in mij, tergend langzaam. Zo ging het een paar keer door, elke keer stopte hij en liet mij op adem komen tot ik het wel kon uitgillen. Ik smeekte hem of ik klaar mocht komen, het moest gewoon. Hij begon te lachen en zei: "Vooruit dan maar." Hij draaide mij om en sloeg zijn armen onder mij zodat hij mij kon vingeren terwijl hij zijn lul, eerst rustig en toen sneller en sneller in mij duwde. Ik voelde zijn lul strakker in mijn kutje zitten terwijl hij bleef doorgaan. Hij legde weer zijn hand op mijn mond en bleef net zo lang doorgaan tot ik schreeuwend en gillend klaarkwam het geluid gedempt door zijn hand.

Hij stond op en zei: Kom maak je fatsoenlijk. Je vergadering begint zo. Ik ga naar huis. Het spijt mij echt dat het zo een geheim moet blijven maar een relatie met een collega mag niet en het kan ons, ons werk kosten. "Ja, ik snap het" zei ik. Na een vlugge zoen en knuffel liep hij bezweet maar voldaan de kamer uit. Even later kwamen de eerste collega's binnen. Ze keken me vragend aan, door de aanblik van mijn slordige, wilde uiterlijk maar ik deed net of mijn neus bloedde.Terwijl ik met mijn gedachten bij hem was, begon de vergadering.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor bestwomanlover » za 16 november 2013, 13:58

Je eerste bericht. Grappig verhaal maar of dit in het echt ook zo op schaal gebeurt, betwijfel ik erg....

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor 230volt » za 16 november 2013, 15:00

Wat wil je met het plaatsen van dit verhaal, Michelle?

Op deze wijze had je het beter in de 'lezen' afdeling kunnen plaatsen.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor Flippo » vr 14 februari 2014, 11:57

@michelledegrote

Welkom op Shespot. Goed verhaal. Trek je niets aan van de kritische commentaren hierboven, dat is een van de gebruikelijke welkomrituelen alhier.

Voor m'n werk kom ik veel op middelbare scholen. Soms lopen daar zeer aantrekkelijke damesdocenten rond. Vooral de docentes Frans mag ik graag zien. Vandaar mijn nieuwsgierige vragen:

Ben je zelf docent?
Had je een specifieke school in gedachten toen je dit schreef?

Flippo

ikwilgenieten
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 06 september 2013, 20:27

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor ikwilgenieten » vr 14 februari 2014, 14:57

@220volt
shespot zegt:
'Verhalen en discussie' -Dit graag lezen voordat je post :)
De plek waar je al je mooie en bedachtzame bijdrages kunt posten, zoals een erotisch verhaal, romantisch gedicht of een relevant maatschappelijk debat.


Dus....prima geplaatst, bovendien als je het bij lezen plaatst passen ze je verhaal aan of maken het korter. En dat is niet altijd even leuk...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor Savanne » vr 14 februari 2014, 19:33

Heerlijk geschreven... ga zo door! ik was meteen gegrepen en wil nu meer lezen

grt sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor FrankPolder » ma 17 februari 2014, 13:40

Voor m'n werk kom ik veel op middelbare scholen. Soms lopen daar zeer aantrekkelijke damesdocenten rond. Vooral de docentes Frans mag ik graag zien.
:lol:

Frank, verloofd met de leukste, knapste docente Frans in Nederland.
Amor vincit omnia

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor Inquisitively » zo 23 februari 2014, 21:10

@Frank: Que dites-vous? Félicitations!

Mazzel'tov!!
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: verhaaltje... stiekem

Berichtdoor Flippo » zo 23 februari 2014, 23:27

@Frank
Welke school zei je? Dan rij ik daar eens langs. :mrgreen:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 7 gasten