Ervaringen sensilube glijmiddel

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

MissN
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 15 oktober 2004, 14:36
Locatie: Brabant

Ervaringen sensilube glijmiddel

Berichtdoor MissN » di 20 mei 2008, 15:38

Heeft iemand ervaringen met sensilube? Wat maakt het anders dan gewone glijmiddel?
Wij gebruiken nu de glijmiddel van Cristine Le Duc op waterbasis maar vind hem niet zo heel fijn, als hij een soort van opdroogd wordt het een plakkerig zooitje. Ik heb tot nu toe postieve ervaringen gehoord over sensilube en ook gelezzen hier op she.

Ik ben benieuwd!
Groetjes MissN
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt- Acda en de Munnik

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 20 mei 2008, 17:04

Ik vind het niet anders dan gewone glijmiddel, behalve dan dat de meesten erg plakkerig zijn, sensilube niet.
Het wordt goed door je huid opgenomen, je eindigt niet met een ranzig zooitje na gebruik...

maar dat vind ik nou juist ook het nadeel; ik vind het veel te snel wegtrekken, een beetje té verdund..

Persoonlijk zweer ik (nog steeds) bij Pjur :) (ook bij Christine te koop trouwens)

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 21 mei 2008, 14:30

Wij gebruiken al vele vele jaren KY, voor ons en vele anderen het ideale middel. Blijft glijden, plakt niet en voor de prijs hoef je het niet te laten.

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » wo 21 mei 2008, 14:57

ik vond het glijmiddel op zich nog wel meevallen, maar om het flesje weer dicht te draaien als je vingers als vol glijmiddel hangen is wel wat minder...
we hebben nu toy fluid van Fun factory met een handig pompsysteempje en het bevalt heel goed :)
:) Live to love, love to love, love to live! :)

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Berichtdoor cornelis69 » za 24 mei 2008, 15:22

Vroegere ervaringen met sensilube goed, droogt idd snel op. Bij mijn huidige vriendin absoluut niet meer nodig.

In vorige topics werd door verschillende shespotters enthousiast gemeld dat PJUR de betere variant is van sensilube.
Schijnt verkrijgbaar te zijn bij Christine le Duc in diverse varianten van natural tot .......................

info op www.pjur.com[/b]
Dit IS het leven en geen generale repetitie

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 24 mei 2008, 15:41

Vroegere ervaringen met sensilube goed, droogt idd snel op. Bij mijn huidige vriendin absoluut niet meer nodig.
Ik heb het doorgaans ook niet nodig (ben trouwens ook een fan van Pjur)
maar dat wil niet zeggen dat ik het wel erg lekker vind om glijmiddel te gebruiken. Gewoon, het voelt lekkerder als ik gestreeld en/of gepenitreerd word.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

waveydavey
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 28 april 2008, 16:43

Berichtdoor waveydavey » za 24 mei 2008, 15:55

Pjur is inderdaad gewoon prima. Maar eerlijk gezegd voldoet Kruidvat-winkelmerk vaak ook al :)

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » zo 20 juli 2008, 18:59

Was gebruikers van sensilube, maar dat droogt redelijk snel op en het flesje dichtdraaien is een ook dradentrekkende en soms glibberige ervaringen. Op dit forum gelezen over Pjur, en dat spul voelt prima en heel natuurlijk.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 21 juli 2008, 12:19

Afgezien van het merk is het grote verschil of je glijmiddel op siliconenbasis, dan wel een goedje op waterbasis gebruikt. Mijn partner - nooit meer 'mevrouw Polder' zeggen - en ik zijn fans van Pjur Silicon. Alleen voor de fun trouwens, of het ook het aangewezen spul is voor wie het echt nodig heeft, kan ik niet zeggen.

Siliconen-glijmiddel zorgt voor een geinig glad teflonlaagje. Lekker, en niet rommelig :lol:
Amor vincit omnia

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 21 juli 2008, 13:24

Sluit ik mij helemaal bij aan.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor stoeipoes » di 22 juli 2008, 17:28

Wij gebruiken het ook en het is ook heel fijn , maar het droog idd heel snel op , en wat ik de laaste tijd mee maakt dat het n beetje brand. Dat vind ik n beetje minder. Maar de meeste gebruiken pjur en dat is ook op waterbasis?en waar kan je het allemaal kopen?
Groetjes Stoeipoes.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 23 juli 2008, 9:10

Pjur kun je gewoon postorderen. Kwestie van even googlen. Pjur is op siliconen basis en droogt daarom niet op maar voelt ook niet zo nat/snotterig of plakkerig zoals de meeste middelen op waterbasis. Het geeft eerder een wat satijnen gevoel aan de huid, maar wel glad.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 23 juli 2008, 13:09

Je hebt ook Pjur op waterbasis... poehey je hebt eigenlijk teveel verschillende opties bij Pjur (eros, bodyglide, femina, etc). Ik vergeet altijd wat waarvoor goed is, dus ik vraag het altijd weer even ;) Gewoon bij Christine le Duc.

Hier vind je ze allemaal http://www.pjur.com/

Maar met googlen kom je idd bij de nederlandse postorderbedrijven waar je het ook kunt halen (maar daar kan je weer niet om advies vragen)

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » di 29 juli 2008, 11:20

Hallo,

Ik gebruik het glijmiddel van Durex. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het glijmiddel wel erg prettig vind, maar dat kan ook aan iets anders liggen :roll:

Ik merk er weinig of geen nadelen van, enkel dat de houdbaarheid wel wat beperkt is. Na 3 maanden moet het pompje wel op zijn, maar je heb eigenlijk voldoende aan 2 keer pompen...haha dubbelzinnig wel.

Je kan deze ook gebruiken samen met een condoom....

Groetjes
Go for it....but enjoy it

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » di 29 juli 2008, 14:10

Sensilube vind ik persoonlijk helemaal niks. Het droogt snel op en ik krijg er irritatie van, net zoals van de meeste glijmiddelen. Alleen Durex Play geeft geen irritatie (en voelt erg lekker aan!). Wat bij mij ook geen irritatie geeft (klinkt misschien een beetje gek) is zwitsal babyolie, nadeel daarmee is alleen wel dat het gewoon een plekkerig zooitje wordt omdat het stof en haartjes aantrekt. :lol:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten